Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, September 20, 2011

Gossip Perdana Hot News

Dalam kesibukan beberapa kumpulan kerja "air hostess", dapat satu cerita panas maut. Kena cakap juga supaya manusia yang berperangai monyet ini disedarkan oleh rakyat, media dan suaminya yang penakut.

Perempuan ini tahap selebriti gila yang begitu bongkak, takbur dan riak. Boleh sengaja tak boleh tengok orang senang. Sengaja campak sampah, disuruh pramugari kutip. Kemudian campak semula, semata-mata suka lakukan peloncoan dan paksa pramugari ini melutut. Udahlah ruang sempit, jika pramugari terbagi bontot, alamat tahap gaban dimarahinya pramugari malang ini.

Apakah ini perangai manusia beriman? Atau perangai haiwan bertopeng manusia selebriti? Siapa dia ini?! Suspen sikitlah. Tak perlu umum sebab selebriti ini boleh cetus kontroversi yang melumpuhkan suami penakutnya.

Mari kita buat andaian-andaian menjelekkan:

1. Apa akan jadi kalau perempuan ini isteri pemimpin korporat? Apa kesannya kepada negara?

2. Apa akan jadi kalau perempuan ini isteri pemimpin sosial? Apa kesannya kepada negara?

3. Apa jadi kalau dia isteri pemimpin politik? Apa kesannya pada negara?

4. Apa jadi kalau dia isteri eksekutif politik, apakah kesannya pada negara?

Sukalah Pak Sedaro nasihat, tegur dan awaskan bahawa perempuan ini, isteri orang. Suami anda malu dengan perangai anda. Pramugari dan pilot adalah manusia yang punya harga diri serta akal budi. Orang ada mata, mulut, telinga. Moga Allah berikan hidayah kepada isteri orang ini. Kau ada anak, baru kahwin sorang. Sorang tengah bertunang. Sekarang senang-lenang, nanti nak mati terkangkang-kangkang...taubatlah.

7 comments:

  1. siape ye?

    tapi kalau begitulah rupa isteri kepada pemimpin rakyat..lupakan ajelah... maknanya dia ni bertopengkan apa ya...depan rakyat nampak sopan menawan..tapi bila nak tunjuk power dalam k/terbang buat kelaku cam org tak gi sekolah...kesian..

    ReplyDelete
  2. I think i know who.....

    ReplyDelete
  3. jadikan dia 1st ladi 1 penggal jika dia RM...tak mungkin tp entah lah...

    ReplyDelete
  4. rosmah la tu. sorang anak kahwin ngan fadzlee. sorg lagi baru tunang dgn mamat kazakhtan.

    ReplyDelete
  5. to tudeh !!

    tu dia !!!

    lu ada cukup duit ke mau bayar loyar?

    gua pun mahu cakap sama, tapi gua takut la sebab gua tak de wang !!!

    gua cuma boleh kasi tau, pulut + Santan + perisa = bala

    ReplyDelete
  6. eleh mami !!!

    buat buat tak kenai pulak !!!

    ReplyDelete
  7. orenputih. apo susah. den bagi alasan macam namawee dah la. please dont sue me. saya takdak duit... kan senang. paling kuat pun polis panggil, buat statement, pehtu den buek filem nasi ayam 1.0 last skali pegawai jpm jemput jumpa najib crita pasal filim. hehehe.

    ReplyDelete

Blog Archive