Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Thursday, September 15, 2011

Mat Sabu DITELANJANGI

Mat Sabu berdasarkan sifir algebra bersamaan dengan Chin Peng, Setiausaha Agong Parti Komunis Malaya. Mat Sabu telah ditelanjangkan dengan fakta sejarah sebenar, MAT INDERA.

Chin Peng mengesah dan memperaku bahawa Serangan Rumah Pasung Bukit Kepong pada 23 Februari 1950, jam 0430 pagi dipimpin oleh Mat Indera iaitu Panglima Pemerintah Komunis Negeri Johor. Pengakuan ini dibentangkan dalam sebuah seminar eksklusif yang diadakan di Canberra, Australia pada 22 & 23 Februari 1999. (Perkara ini dimaklumkan oleh Pengarah Cawangan Khas dan Perisikan PDRM, Dato' Zulkifli Abdul Rahman (mantan).

Mat Sabu bawa aliran KOMUNIS dalam PAS. Hari ini PAS bukan sahaja "confirm bahaya kerana berfahaman Syiah dan Khawarij (seperti pengakuan Dr. Rahman dan Nashrul - pendokong totok PAS sejak 1996 sejak di Universiti Malaya), malah Timbalan Presiden sudah dirasuk isme-isme Komunis. Syabas dan Tahniah Ahli PAS kerana begitu bahalol, tolol dan bangsat gila memilih Timbalan Presiden bernama Mat Sabu, sentiasa keliru sama ada 121 atau 112 atau 211...ha..ha..ha...

No comments:

Post a Comment

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive