Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Thursday, September 15, 2011

SIHIR NAJIB

Rujuk kupasan Ucapan Misteri Najib yang Pak Sedaro tulis. Rakaman ganjaran politik ternyata BENAR LAGI SAHIH DAN TEPAT SEKALI.

Selamat Panjang Umur kepada pengamal liberal dan plural yang kini bergentayangan dalam dunia politik fatamorgana 1 Malaysia. Hapus Perkara 150 Pengisytiharan Darurat, dan hapus Akta Keselamatan Dalam Negeri 1960. Akta Polis Seksyen 27 juga dikaji semula.

Sihir misteri ini akan terus bersemadi hinggalah 2 buah Akta memperkukuh elemen yang bersangkut dengan Perkara 149. Gerakan pengganas masih dikekang dengan Perkara 149.

Nampaknya Ucapan Misteri Najib sudah dijampi SIHIRNYA oleh Najib malam ini. Sepupu kandungnya senyum lebar hingga ke telinga. Namun di luar sana, 250 ribu bekas tentera, polis, waris dan keluarga kepada kesan kehancuran fahaman komunis, syiah, khawarij dan freemasonary, telah menjadi tawarikh hidup kepada 1Malaysia.

Sihir Misteri Najib ialah risiko yang telah diperhitung! Apakah Malaysia sudah matang dalam ganjaran politik ini? Apakah Malaysia sudah matang dalam ganjaran gerakan reformis sosial ini?

Kita saksikan PRU-13 kelak. 'Tahniah' Najib kerana 1/2 rakyat Malaysia yang tidak terlibat dalam politik masih terus derita, lapar, dahaga dan gering!

5 comments:

  1. CK,

    Den raso kito tak porlu ado pembangkang, kerano gomen ni dah buek lobeh dari apo pembangkang mintak. Kito tengok yo lah apo akta baru yang nak menggantikan ISA tu. Sekarang ni ha, walaupun ado ISA, demo haram takdo yang kono dakwo, lawyer murtad free masih bebas, bekas mentori boleh guno status dio untuk lengah2kan mahkamah, kito tengok la pulak bilo ISA dah takdo ni apo nak jadi.

    ReplyDelete
  2. Salam sdra Paneh.
    Betul on the dot saperti yang saya baca ulasan sdra siang tadi...

    ReplyDelete
  3. MEMANG NAJIB PANDAI MAIN SIHIR...DIA HAPUSKAN ISA...WAH! BERSORAK LAH RAKYAT YG DUNGU2 NI...

    TAPI NAJIB NAK PERKENALKAN 2 AKTA BARU LAIN PULAK...

    MEMANG PATUT PUN ISA DIHAPUSKAN SEBAB ISA UNDANG2 LAMA...PATUT DIGANTI DGN UNDANG2 BARU YG LBH DETAIL DAN SPESIFIK SIFATNYA...BENDA LAMO CAMPAK JER LA..GANTI BENDA BARU YG LBH BAGUS DAN LBH GANAS!!!

    HAPUS ISA DAN DIGANTI 2 AKTA BARU ANTI-KEGANASAN...SAMO YO!!!!

    ReplyDelete
  4. 1Malaysia kono KONCING la jawab eh dgn Mat Monggol ni,,,

    ReplyDelete
  5. Ini bukan pasal ISA jo! ni melibatkan semua akta pencegahan termasuk tindakan terhadap jenayah terancang seperti pelacuran, judi, dadah juga dimansuhkan. Seronok kepala-kepala sindikit haramni. sekarang kepala-kepala sindikit ni makin berani menjalankan kegiatan haramnya. Mungkin ada kepala-kepala sindikit haram ni dah duduk di Bukit Aman dan KDN. Beleluasa lah montori dan kuncu-kuncu buek duit.

    ReplyDelete

Blog Archive