Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Saturday, May 30, 2009

Kelucahan Terlampau










"Wooo...haiii...Teruja si Shazral ni nengok ngoman dressing artis mesia. Kok masih tak nak diubah kandungan majalah ni...kono la tutup produksi manggo ni smuo. Korang raso lak camno..?"

15 comments:

  1. apasal puak pas tak buat demonstrasi jalanan baring atas jalan, tentang penjualan majalah sebegini. hiburan terlampau pun banyak di tv. sap sap suey saja pas boleh hentam kerajaan.

    ini semua pasal politiklah. sudah tentu ada juga pengikut pas dan melayu pkr yang baca dan tonton benda sebegini. takut undi terbang, buat donno sajalah.

    ReplyDelete
  2. Pelacur Eli pun dah berceramah di penatas PAS di Kelantan asalkan faham kata Nik Kesabaran itu sebahagian dari iman. Yang hairan mari dengar ceramah Eli pak lebai, imam, siak, bilal, ahli ahli PAS. Nak tengak seksi Eli atau nak lepas kan steam gian supaya boleh pi Golok lepas gian

    ReplyDelete
  3. Salam;

    Sempena cuti sekolah ni, bawalah anak-anak balik kampung, dengarkan sketsa atuk, yang penting sekurang-kurangnya biarlah tau sikit-skit asas cakap arab.

    Jangan biarkan mereka keliru dengan uztaz Nga n ustzah Eliey, he, he, he...

    ReplyDelete
  4. Kelucahan Terlampau akibat dasar Parti Benih Penjajah British.

    ReplyDelete
  5. den raso lomak manih...

    - parti jahat -

    ReplyDelete
  6. kongkiak kat atas ni tipikal sangat perangai pembangkang...kuman seberang laut nampak ajer...gajah depan mata sikit pun tak nampak...

    dia ingat parti sondol bontot ngan pati maki hamun tu telah melahirkan generasi yang beragama tinggi sanagt ke?

    kat kelantan tu, mat rempit melata, penagih dadah bersepah, pelacur berkeliaran kat sempadan, sumbang mahram, kenapa tak nak cerita....setakat berselindung di sebalik kopiah putih dan tudung kain bawal, tak payah la...satu malaysia pun tahu la...polis2 kat kelantan tu pun dah tak tahu nak buat apa....

    kalau yg tu kenapa tak nak citer...balik2 nak salahkan kerajaan....bukan yang ketuai PAS tu alim ulama' ke? naper ramai lak rakyat kelantan dok buat perangai dajal ye? bukan setakat kat negeri sendiri, kat KL tu ha...bersepah orang kelantan yg tunjuk samseng...tak sedar diri...

    ReplyDelete
  7. Akhir zaman..
    Lebih2 lagi jika PKR yang memerintah..

    ReplyDelete
  8. KIF 0206 KATA :
    Akhir zaman..
    Lebih2 lagi jika PKR yang memerintah..

    May 30, 2009 11:13 PM

    AKU KATA :

    Betul lah tu....apa relatednya gambar cam ni dgn pemerintahan PKR bro? soalnya siapa memerintah dan siapa yg memberi lesen kebenaran keluarkan permit cetakan pd majalah lucah tu...ko ni dah gerahu cendana pulak...dah tahu kerajaan UMNO/Bn keluarkan permit, bertanya pulak....benda2 cam ni seolah2nya menjadi kegilaan budak2 bangang ni lah...nanti dah bunting buang bayi...pesan aku pd budak2 ni, ko rang masih muda, buat sesuatu yg membawa manfaat bukan buat sesuatu penuh bernafsu...nanti bunting siapa susah...senang citer...mula2 dedah, pas tu raba2, pas tu "hentam", pas tu bunting, pastu buang bayi...mana perginya pihak bertgjwb ni...ni byk mufti sebok hal politik jer...bab politik pantas betul dia nak cakap, mana perginya fungsi KDN yg mengeluarkan permit majalah haprak cam ni??? memalukan org melayu plak tu...ini lah melayu keangungan UMNO/BN....hiburann tanpa batas tiada faedah, di kala anak bangsa lain sebok mengira untung, anak2 melayu leka hingga perut dah membusung....bodoh!!!

    ReplyDelete
  9. bengong sial...oii pak ngah, shah, gsenduk, sojuk & kif..aku mati2 ingatkan hgpa nk bagi buah pikiran yg baguih ttg masalah tahap moral artis yg rata2nya mengaku Muslim..tiba2 dikaitkan dgn politik??? bengong ke hapa? dan kalau ya pon nak kait dgn politik betoila mcm si ano12.04 tu kata..skang ni sapa yg perintah Msia? dia la yg ada kuasa nk bendung benda2 mcm ni!!! takkan nk tunggu pas hentam baru nk amik tindakan kot??? pikiaq la seniri oiii...

    bengong..bengong..

    -pikiaq-

    ReplyDelete
  10. Awat yang dok pi kait hal politik pulak nie...

    Sama-samala bincang nak pebaiki mana yang kurang...!

    Biol la korang nie!

    ReplyDelete
  11. Bro kok tak menitik air lior bukan manggo nama nya yo.....

    ReplyDelete
  12. uii mang aii apo motif eh ni? tapi manggo memang diwujudkan unutk tujuan itu baru lah manggo namo eh..

    ReplyDelete
  13. paknagah santan, kau pikirla sendiri,tak kan asyik pas je nak baring atas jalan & buat demo. kan UMNgOk yg bg lesen, tarik @ gantung lesen je la. kan senang tu

    ReplyDelete
  14. keh... keh... keh...

    jom kita nyanyi, nyanyi lagu yg mak kita selalu nyanyi waktu kecik2dulu.

    Bangau oh bangau kenapa engkau kurus? Mcmn aku tak kurus, ikan tidak timbul.

    Ikan oh ikan mengapa tak mahu timbul? mcmn aku nak timbul, rumput panjang sgt.

    Rumput oh rumput mengapa engkau panjang? mcmn aku tak panjang, kerbau tak mkn aku.

    Kerbau oh kerbau kenapa tak mkn rumput? mcmn aku nak mkn, perut aku sakit.

    Perut oh perut kenapa engkau sakit? mcmn aku tak sakit, mkn nasi mentah.

    Nasi oh nasi kenapa engkau mentah? mcmn aku tak mentah, kayu api basah.

    Kayu oh kayu kenapa engkau basah?
    mcmn aku tak basah, hujan dah timpa aku?

    Hujan oh hujan kenapa kau timpa kayu? mcmn aku tak timpa kayu, katak panggil aku.

    Katak oh katak kenapa kau panggil hujan? mcmn aku tak panggil hujan, ular nak mkn aku.

    Ular oh ular kenapa nak mkn katak? mcmn aku tak mkn itu mmg makanan aku.

    Bilakah kita akan menjadi ular yg berani mengakui perihal dirinya? tidak hanya mencari salah dan meletakkan kesalahan kpd org lain demi melepaskan diri sendiri (lagu ini tidak sesuai dinyanyi oleh ibu2mengandung khuatir anak dlm kandungan mengikut perilaku menyalahkan org lain).

    kita asyik menyalahkan kerajaan krn tidak mengambil tindakan. kenapa tidak didakwahkan org akan keburukan membaca majalah sedemikian? atau mungkin dikalangan kita menjadi pelanggan tetap majalah tersebut sehingga syg nak membuang tabiat itu.

    fikir2kan lah....

    ReplyDelete
  15. aikk, pandai pula puak pr ni bagi excuse. siapa yang perintah la ni kena mambil tindakan lah etc.

    maknanya memang dah sah orang pas dan melayu pr pun tengok majalah sebegini. jadi kalau hentam kerajaan, seumpama menghentam orang depa jugalah. takut undi terbanglah nanti.

    suruhlah muslimah pas loq loq dan zuraida pkr bising-bising sikit dalam parlimen, bangkitkan dalam soalan supplementary. buat havoc sikit..

    banyak benda tidak sihat berlaku di depan mata. bukankah kerja pas hentam kerajaan? takkan nak hentam pun kena selektif juga.

    iutlah persoalannya, mengapa hanya isu selektif saja.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive