Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, May 8, 2009

PKR-DAP-PAS PERAK

Sidang DUN Perak adalah "Cetakan PKR-DAP-PAS"!

Tengok le sisipan gambar media di The Star.

Pak Sedaro kesian tengok telatah dan keBODOHan kumpulan PKR-DAP-PAS yang dicipta oleh warga Perak yang beriya undi dan pangkah mereka...

Apa faedahnya buat hiruk-piruk yang memalukan cerita pemimpin bukan BN dalam DUN... jika rakyat Perak yang memangkah dan beri undi kepada menangnya beruk-beruk politik PKR-DAP-PAS...sendiri ingat la...

Tak perlu lakonkan drama pemimpin Taiwan di Malaysia...atau drama pemimpin Korea di Malaysia...kita tak bangga dengan keberanian PEMIMPIN yang bacul, bodoh dan bangang dalam Dewan...sampai ada yang berdiri atas meja untuk tunjuk handal...

Beriya-iya pulun MB DS Zambry, bersungguh-sungguh menegak BENANG BASAH...

Bagus juga PKR-DAP-PAS buat drama siaran langsung begini kerana sebenarnya inilah KUALITI pemimpin bukan BN...Ramai wakil rakyat PKR-DAP-PAS yang sontot akal, dan dengkel ilmu.

Yang pakat berhimpun melambak-lambak di luar Dewan pun, apa ke jadahnya? Tengok le muka yang kena diusung PDRM..., muka pakat-pakat macam kambing makan plastik.

Tak sedar di UNTUNG, gamaknya rakyat Malaysia yang diangkat oleh komuniti pengundi mereka...apa yang mereka nak BUKTIkan? Apakah kita ini negara Tanah Besar China yang selama ini mendasari idealisme dan ideologi politik Komunis?

Apakah negara ini mewarisi faham Fasisme? Atau Liberalisme Demokrasi yang dimomok oleh budaya liar dan JAHILIYAH? Apakah Perlembagaan Negara yang memberi watak kepada Malaysia boleh diperlekeh dan dipandang hina oleh pemimpin bukan BN? Apakah Agama Islam yang diwarta dalam Perlembagaan Persekutuan, serta Sumpah Taat Setia dalam Rukunegara sekadar "makan kacang celah gigi, yang akhirnya jadi taik gigi!"

PKR-DAP-PAS.....Kalian jangan cuba-cuba menyelam dalam kelam ibarat PKM di tahun 1939-1975. Air mata, darah dan keringat Pejuang Tanahair ini masih Merah membasahi Bumi Malaysia...

Pak Sedaro beri AMARAN kepada mana-mana Anak Derhaka Warga Malaysia, supaya tidak berfikir macam cerita beruk makan cili.

5 comments:

  1. Politik murahan, perangai mcm beruk! Cuma nk dpt simpati rakyat & penyokong yg buta tuli, walaupun tau undang2... Bangang!

    ReplyDelete
  2. Sekarang ini si Husam Musa sedang menwar2kan bahawa ada ADUN BN akan lompat ke PAS/PR

    Saya nasihatkan pada si Husam ini,fikir betul2 dulu sebelum bertindak.Nanti jadi macam Perak kan?

    Bila orang BN lompat ke PR,heboh seluruh negara dan diangkat darjat nya sebagai hero.Tetapi bila orang PR yang lompat ke BN,akan dikutuk habis habisan dengan caci maki yang amat memalukan.

    Ingat wahai Husam,apa yang anda boleh buat, BN boleh buat juga tapi dengan 10 kali lebih efektif.

    ReplyDelete
  3. bangang punya PR.
    diorang ni pakar meraih simpati...terer buat stunt.
    sapa ajar??....nuwau yg ajau!!!
    pastu kata....rakyat menyokong kita,

    ideologi sempit.

    deyyy...aku xsokong korang pun.

    piiiiraaaahhh PR bangang!!!!

    -jintan manis-

    ReplyDelete
  4. Apala nak jadi dgn BN ini buat keja bodoh. Rakyat Perak dah pilih PR tapi guna polis rampas kuasa pula di dewan undangan negeri. Ini bukan nya Rule of Law tapi Law of the Jungle, Might is right. Tiada bezanya umpama peragut yg meragut mangsa. Bersatu kita bersatu, One Malaysia Gimik Malaysian Malaysia. Kuda kayu

    ReplyDelete
  5. MELAYU PKR adalah MELAYU PLASTIK (MELAYU KLON) tiada asal usul...itu sbb mereka tidak mengenal SEJARAH...sejarah mereka adalah "ACUAN" semata2.


    dari: jang (jelobu)

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive