Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, March 15, 2009

'Waythamoorthy can return any time'

Honestly, Waythamoorthy should not return to Malaysia... He is much needed in Sri Lanka to fight for the LTTE... They are looking for more suicide bombers... Waythamoorthy is well qualify.

 
 

Sent to you by patriot via Google Reader:

 
 

via Malaysiakini by S Pathmawathy on 3/10/09

Syed Hamid Albar, however, is not prepared to say whether action will be taken against the Hindraf chairperson, who has been diagnosed with a rare heart condition.

 
 

Things you can do from here:

 
 

9 comments:

  1. eloklah balik cepat-cepat sikit... teruk tu sakit jantung tuh... kesian kat puak-puak HINDRAF yang pemimpin depa lari pi ke London... kesian pemimpin-pemimpin Hindraf yang lain kena bagi rehat di Kamunting.

    baliklah cepat....puak-puak hindu kat TANAH MELAYU ni, ramai sangat yang rindu ngan hang... baliklah...

    baliklah demi membuktikan kepada dunia bahawa kerajaan Malaysia menjalankan pembersihan etnik secara besar-besaran macam yang hang katakan tuh...

    ReplyDelete
  2. Hai Mak Anon OO, sehari 2 ni aku tgk kau dan Pantet Miang bekenan bonar dgn Hindu. Tiap hari dlm TV1 2 dan 3 1/4 penuh dgn acara Hindu, adey, mau ambik ati hindu ka atau mau ambik melayu Bukit Selambau. Kalau PKR parti keling, parti UMNO pulak parti penjajah.

    ReplyDelete
  3. Aku skg ano, ini parti penjajah taja. Kaedah dia memerintah macam bapak dia, inggeris, pecah perintah. Bila ada pilihanraya kecil kawasan Cina, wayang cina dimainkan. Bila ada pilihanraya bukit selambau mau pakai hindu, lagu hindu dimainkan. Dekat Bukit Gantang lagu Dato Maharajalela (ketuanan melayu)dimainkan. Ini Pantet Miang nak panggil Hindraf pulak.

    ReplyDelete
  4. dua2 ano atas ni 8.41 dan 9.00am ni lawak la. sendiri tulis, sendiri setuju kata sendiri. org mcm ni pun ada. pembangkang macam2 ada. sblm ni bukan main kutuk sultan. pastu ramai plak dah delete artikel dan komen di blog mereka yg kutuk sultan. muahahahaha. spesis bacul mcm salesmen melaka tuh.

    ReplyDelete
  5. oik,salesman melaka jgn sebut...sensitif...kalau sekadar ngorat awek blog tapi tak dilayan,takkan korang amik pot...suka aku lah...mmg aku ada anak 4...jd apa masalahnya?Pasuck,Adil Yahudi...huhuhhhuh...tp kutuk sultan,aku tak berani...kang tak dpt lak nak tackle awek blog lagi...

    -eddie penjual kereta terpakai,melaka with love-

    ReplyDelete
  6. Aiseyman! blog ini dah kena hijack untuk promote Eddie,penjual kereta terpakai dari Melaka. Ini tak adil untuk penjual-penjual kereta terpakai yang lain.

    ReplyDelete
  7. Salam untuk semua...
    Dah AmeNO KARAT dasar parti PERKAUMAN tinggalan Penjajah... Apo Nak Dikato lagi..
    Dulu,Kini dan Ntah sampai bilo KARAT DAH TAHAP TAK BOLEH NAK KIKIS G DAH..,
    Kah!Kah!Kah!Kah!!!

    ReplyDelete
  8. Salam untuk semua...
    Allo Koyok...Dah elok sakit Kepalo kau??

    ReplyDelete
  9. sila lawat laman blog
    http://www.pibg-sksbs2008news.blogspot.com/

    untuk mendapatkan berita politik terkini

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive