Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, March 29, 2009

2 Strategi Kemenangan BN di 3 PRK

Dua strategi yang perlu dilakukan BN untuk memenangi PRK Bukit Gantang, Bukit Selambau dan Batang Ai :-

1. Promosikan sehebatnya gandingan baru Presiden dan Timbalan Presiden Umno untuk menonjolkan perubahan yang akan dan sedang dilakukan BN. Ia akan memberikan BN imej yang lebih segar dengan harapan yang lebih baik kepada rakyat.

2. Halang dan sekat KJ Magnum dan Geng 304 untuk turun berkempen di 3 kawasan PRK kerana mereka adalah punca konflik dan liabiliti kepada BN.

Itupun kalau BN rasa nak menang dalam PRK la. Kalau tak, suruh je KJ turun ke kawasan PRK tu bawak duit berbuntil-buntil. Copek skit lingkup.

5 comments:

  1. Ko baca laporan nie..

    Mahathir's son buying stake in Kirin Holdings

    Tengok nama sapa ada kat bawah 2.. Bukan abang Mukhriz ke?

    Nak tau pasal Kirin ngan San Miguel nie;

    Kirin Holdings

    San Miguel Brewery

    Beli saham syarikat TODI

    ReplyDelete
  2. so apa linknya?apo yg ko cubo nak buktikan? shallow giler ano kek atas ni...sedangkal dan sebodoh KJ gak...mesti antara geng 304..tak pun kroni2 mereka...sayor giler

    ReplyDelete
  3. SALAM..
    TERUSKAN MENYERANG BNM DENGAN SEGALA HUJAH DAN FAKTA YANG ADA BAGI MEMBANTU KERAJAAN
    SEMEMANGNYA BNM TELAH MELAKUKAN PEKARA BANGSAT DAN BACHOL

    http://gomo-no1.blogspot.com/2009/03/serang-bnm-habis-habisan.html

    ReplyDelete
  4. Salam, bukankah PAU telah b'akhir dan tugas kempen pun dah b'akhir? bukankah kini musuh yg kita serang sama dgn musuh KJ juga? Tak taulah klu KJ masih dianggap musuh org Umno!

    ReplyDelete
  5. KJ SELAMANYA AKAN MENJDAI MUSUH DALAM SELIMUT!!!JANGAN SESEKALI KAMU SEMUA LUPA...MINAFIK SEBEGINI PERLU DIHAPUSKAN!!!

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive