Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Thursday, March 26, 2009

Hapuskan petualang bangsa

Macam mana agaknya PEMUDA nak hapuskan petualang, sedangkan ianya ada didalam.

PKR sudah tentu gumbira dengan kemenangan BOSSnya sebagai Ketua Pemuda.

PRK Bukit Gantang dan Selambau sudah tentu berpihak kepada PR - inilah hadiah PEMUDA untuk Presiden UMNO.

Sent to you by patriot via Google Reader:

via Utusan Online on 3/25/09
KUALA LUMPUR 25 Mac - Pergerakan Pemuda UMNO bertekad menentang habis-habisan permainan politik kotor dan keji oleh petualang bangsa yang tergamak menyemai benih kebencian, menghina tanah air serta mempersendakan institusi raja demi memuaskan nafsu rakusnya.

Things you can do from here:

2 comments:

  1. Binawe botui, menang jugak si KJ ni. Haprak botui wakil pemuda last minit makan jugak rasuah ni. aku dongar sampai ketandas ada yg terima rasuah. Bapak Presiden kito dah posan jangan makan rasuah tp makan jugak. Jonis melayu angkat apa macam ni. Anjing kalau dah biasa mkn taik hidu pun jadi lah. Tapi aku tabik pd KJ yg pandai dengan tipu muslihat. Harap Toyol pun baru semlm dia ngan bini dia kena pi Jawatankuasa siasatn rasuah pasai jam dan Balkis. Harap Mukriz asyik sonyum kambing aja salam kosong. dah kena dah KJ team up ngan Perimekar submarine utk terajui UMNO.

    ReplyDelete
  2. sendiri mau ingat la,
    kalau tak bayar, macamana nak menang?

    Kalau Ali Rustam masuk tanding pun boleh menang sebab dia dah bayar.

    takkan umno buat buat tak tau, kan itu budaya sendiri.

    tak caya, korang ambil cik maimun, bagi kan duit .. suruh masuk lawan shahrizat. Gerenti menang.

    Jangan salahkan orang lain, kena cari silap sendiri.

    berapa ramai perwakilan dah muflis pun di bawa masuk. orang muflis, bagi duit .. gerenti tunduk.

    kah kah kah !

    -rentak jari -

    ReplyDelete

Blog Archive