Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, March 27, 2009

Beri peluang Khairy bukti kebolehan

Kalau Pilihan Raya Kecil Bukit Selambau dan Bukit Gantang kalah. Khairy MESTI letak jawatan!

Berani tak?

Beri peluang Khairy bukti kebolehan

27/03/2009 12:31pm

KUALA LUMPUR 27 Mac — UMNO Kelantan mempertahan keputusan perwakilan memilih Khairy Jamaluddin sebagai Ketua Pemuda yang baru menggantikan Datuk Seri Hishammuddin Hussein pada pemilihan kali ini.

Perwakilan Bachok, Mohd Zain Yasim berkata Khairy, Anggota Parlimen Rembau, dipilih mengetuai Pemuda UMNO kerana mereka dapat melihat keupayaan yang ada pada Khairy.

Katanya, walaupun ramai anggota parti termasuk di peringkat akar umbi memprotes kemenangan Khairy pada pemilihan pucuk pimpinan Pemuda UMNO itu, beliau yakin tentangan dan bantahan itu akan berakhir apabila Khairy dapat membuktikan keupayaannya melaksanakan tanggungjawab yang diamanahkan. - Bernama

8 comments:

  1. SETUJU!!!! Bukan khairi saja..kaki botol, peraba bontot, kaki pempuan, kaki klepet duit org, yang simpan pempuan, yg merasuah sana sini,kaki zina, tukang fitnah,tukang atur strategi jahat...kaki judi..yg mengampu membodek yang apa sajalah...wajar diberikan peluang jadi pemimpin Umno. so..dalam Umno jgn risau..macam-macam ada....'DALAM UMNO....SEMUA ORANG BOLEH JADI PEMIMPIN!!!! ha ha ha

    ReplyDelete
  2. Aih,, masa hishanudin beri kuasa mutlak dikelantan untuk merampas dari pas mac 2008 tu bukan peluang ke sdr "Mak Zin Yasing"... Mu kalu nok bodek kj supaya di lantik sebagai ketua pemuda negeri pun agak-agak la bodek tu...

    Nak bagi Kj peluang apa lagi??? nak jual negara macam Nizar babi jual tanah melayu kepada cina di perak? atau nak jual puteri umno kepada pemuda yang gila seks?

    Mat Zing.. lepas ni balik dan pergi jumpa orang kampung yang mengalami kerugian tanaman tembakau yang musnah kerana hujan di bachok dan mohon bantuan dengan kerajaan PAS lagi baik dan mulia daripada dok menjilat jubo KJ yang penuh dengan najis..

    Sdr Mat Zing... apa guna kalau jadi ketua pemuda dan ketua negeri tetapi bila pru 13 kelantan masih lagi ditangan PAS,, kalau tak dapat tawan pun cukup lah menyamai rekod 2004 semasa Tok Pa memegang pengerusi perhubungan.
    Demo (mat zing) awe adek dan nuar musa sama je perangai,,, selagi dapat projek selagi tu la bodek ketua,,, cuba belajar dari tok pa... dulu tok pa nak lawan naib presiden, tapi beliau rasa tidak berupaya "mengecop" pitih ,maka beliau rela bertanding AMT.. tub-tub paling tinggi rangking...mengalahkan undian timbalan presiden lagi...

    Lu pikir la sendiri mat zing...

    ReplyDelete
  3. edie si penjual kereta terpakai & kaki ngayat awek blog???hahahahahaha...apa kabar eddie?anak2 lu sihat?

    ReplyDelete
  4. Salam,
    Bukan semua ahli umno di Kelantan yang suka KJ tu... so tak bolehlah kata UMNO kelantan mahukan KJ jadi KPU malaysia. Rasa2nya ramai penyokong DMM lagi berbanding dgn KJ di Kelantan...Tapi penyokong DMM tetap terima keputusan perwakilan dgn hati terbuka seperti yg dikehendaki oleh DMM sendiri wp ada yg rasa tidak puas hati..Apa pun sama-samalah kita bersatu demi agama, bangsa dan negara.Usah lagi kita berpecah-belah dalam UMNO yg kita sayangi ini...

    ReplyDelete
  5. jadik AJK FAM pun lingkup bolasepak malaysia. Senang macam ni pun tak bleh.

    ReplyDelete
  6. Apakah KJ tidak berkemampuan sehingga perlu diseru diberi peluang, maksudnya dicuba cuba ke..

    KJ sudahpun menunjukkan kemampuannya, kejantanannya pun sudah..

    Harap harap dapat jawatan Menteri Kewangan setidak tidaknya untuk me ngurus kan kewangan negara atau menteri Dalam Negeri untuk memudahkan Anwar segera bertolak ke luar negara mencari perlindungan.

    ReplyDelete
  7. Kalau benda yang salah, majoriti orang dalam organisasi tu kata betul, maka ia jadi betul. Sesiapa yang kata benda tu salah, dia salah, walau pun pada zahir dan fakta dia betul.

    Berbelit-belit ni, faham ke?

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive