Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, March 27, 2009

Beri peluang Khairy bukti kebolehan

Kalau Pilihan Raya Kecil Bukit Selambau dan Bukit Gantang kalah. Khairy MESTI letak jawatan!

Berani tak?

Beri peluang Khairy bukti kebolehan

27/03/2009 12:31pm

KUALA LUMPUR 27 Mac — UMNO Kelantan mempertahan keputusan perwakilan memilih Khairy Jamaluddin sebagai Ketua Pemuda yang baru menggantikan Datuk Seri Hishammuddin Hussein pada pemilihan kali ini.

Perwakilan Bachok, Mohd Zain Yasim berkata Khairy, Anggota Parlimen Rembau, dipilih mengetuai Pemuda UMNO kerana mereka dapat melihat keupayaan yang ada pada Khairy.

Katanya, walaupun ramai anggota parti termasuk di peringkat akar umbi memprotes kemenangan Khairy pada pemilihan pucuk pimpinan Pemuda UMNO itu, beliau yakin tentangan dan bantahan itu akan berakhir apabila Khairy dapat membuktikan keupayaannya melaksanakan tanggungjawab yang diamanahkan. - Bernama

8 comments:

  1. SETUJU!!!! Bukan khairi saja..kaki botol, peraba bontot, kaki pempuan, kaki klepet duit org, yang simpan pempuan, yg merasuah sana sini,kaki zina, tukang fitnah,tukang atur strategi jahat...kaki judi..yg mengampu membodek yang apa sajalah...wajar diberikan peluang jadi pemimpin Umno. so..dalam Umno jgn risau..macam-macam ada....'DALAM UMNO....SEMUA ORANG BOLEH JADI PEMIMPIN!!!! ha ha ha

    ReplyDelete
  2. Aih,, masa hishanudin beri kuasa mutlak dikelantan untuk merampas dari pas mac 2008 tu bukan peluang ke sdr "Mak Zin Yasing"... Mu kalu nok bodek kj supaya di lantik sebagai ketua pemuda negeri pun agak-agak la bodek tu...

    Nak bagi Kj peluang apa lagi??? nak jual negara macam Nizar babi jual tanah melayu kepada cina di perak? atau nak jual puteri umno kepada pemuda yang gila seks?

    Mat Zing.. lepas ni balik dan pergi jumpa orang kampung yang mengalami kerugian tanaman tembakau yang musnah kerana hujan di bachok dan mohon bantuan dengan kerajaan PAS lagi baik dan mulia daripada dok menjilat jubo KJ yang penuh dengan najis..

    Sdr Mat Zing... apa guna kalau jadi ketua pemuda dan ketua negeri tetapi bila pru 13 kelantan masih lagi ditangan PAS,, kalau tak dapat tawan pun cukup lah menyamai rekod 2004 semasa Tok Pa memegang pengerusi perhubungan.
    Demo (mat zing) awe adek dan nuar musa sama je perangai,,, selagi dapat projek selagi tu la bodek ketua,,, cuba belajar dari tok pa... dulu tok pa nak lawan naib presiden, tapi beliau rasa tidak berupaya "mengecop" pitih ,maka beliau rela bertanding AMT.. tub-tub paling tinggi rangking...mengalahkan undian timbalan presiden lagi...

    Lu pikir la sendiri mat zing...

    ReplyDelete
  3. edie si penjual kereta terpakai & kaki ngayat awek blog???hahahahahaha...apa kabar eddie?anak2 lu sihat?

    ReplyDelete
  4. Salam,
    Bukan semua ahli umno di Kelantan yang suka KJ tu... so tak bolehlah kata UMNO kelantan mahukan KJ jadi KPU malaysia. Rasa2nya ramai penyokong DMM lagi berbanding dgn KJ di Kelantan...Tapi penyokong DMM tetap terima keputusan perwakilan dgn hati terbuka seperti yg dikehendaki oleh DMM sendiri wp ada yg rasa tidak puas hati..Apa pun sama-samalah kita bersatu demi agama, bangsa dan negara.Usah lagi kita berpecah-belah dalam UMNO yg kita sayangi ini...

    ReplyDelete
  5. jadik AJK FAM pun lingkup bolasepak malaysia. Senang macam ni pun tak bleh.

    ReplyDelete
  6. Apakah KJ tidak berkemampuan sehingga perlu diseru diberi peluang, maksudnya dicuba cuba ke..

    KJ sudahpun menunjukkan kemampuannya, kejantanannya pun sudah..

    Harap harap dapat jawatan Menteri Kewangan setidak tidaknya untuk me ngurus kan kewangan negara atau menteri Dalam Negeri untuk memudahkan Anwar segera bertolak ke luar negara mencari perlindungan.

    ReplyDelete
  7. Kalau benda yang salah, majoriti orang dalam organisasi tu kata betul, maka ia jadi betul. Sesiapa yang kata benda tu salah, dia salah, walau pun pada zahir dan fakta dia betul.

    Berbelit-belit ni, faham ke?

    ReplyDelete

Blog Archive