Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Saturday, May 2, 2009

Pasukan KJ

Pasukan Kalah Jalan

Pemuda UMNO dan kepimpinan PEMUDA Negeri-negeri, tak perlu nunggu sampai PRU 13. Buat kajian setempat setiap negeri bermula dari hari ini, untuk buat Pungutan Suara Rakyat Malaysia dalam isu-isu tertentu.

Uji dan Hadapi kemelut semasa dengan hikmah. Pemuda UMNO yang bacul dan dayus, tak payah tunggu lama. Letak jawatan dan duduk ontok-ontok.

Baik dia seorang wakil rakyat ADR atau ADUN, kalu dah nampak lebih temberang daripada kewajaran mengurus polemik rakyat. Bermakna rakyat awam tidak menerima kalian.

Jangan berdayung untuk tunjuk KUASA dan DARJAT. Rakyat sudah muak dengan khianat pemimpin terdahulu, yang LUPA asal-usul dan LUPA daratan. Air yang tenang, jangan disangka tiada buaya. Di mana ada lubuk galah, di sana banyak buaya.

Jika Pemuda UMNO masih sodap buat taik mato, tak payah bising soal PRU 13. Buat mock pilihanraya, tengok keputusan Rakyat.

Berburu ke padang datar
Dapat rusa belang di kaki
Berguru kepalang ajar
Ibarat bunga kembang tak jadi

4 comments:

  1. Saya tertipu ingatkan khairy Jamaludin telah menubuhkan pasukan khas...rupanya pasukan kalah jalan...bagus..wa caya lu...

    ReplyDelete
  2. Kau lebih mulia dari si botak mahakhinzir yg datang turun dari Heli masuk politik, udah le kalah, cakap pandai tiap2 hari dlm paper.

    ReplyDelete
  3. Pasukan Khinzir Jalanan. Abis semua di sundalnya.

    ReplyDelete
  4. HIDUPPPPPPPP RAIS ZAINUDDIN,,,,,,,,,,

    ReplyDelete

Blog Archive