Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, May 24, 2013

Anwar Cerai Talak Tiga dengan Kak Wan

Street Riot pada 25 Mei 2013 karangan Anwar Ibrahim ialah petanda bahawa Anwar bercerai talak tiga dengan kedudukan kerusi Presiden Pkr. Pas tidak bersetuju dengan tindak-tanduk "tidak bertamadun", dan jahiliyyah Anwar, mengheret anak muda Malaysia ke jalanan.

Inilah pendekatan kufur politik Anwar Ibrahim yang diambil secara bersanad daripada Avengalis Freemason yang payungi Pkr melalui Suaram dan NED.

Gerakan gila talak dan usaha cerai talak tiga ini ialah klimaks kepada kesongsangan minda demokrasi yang dikompang seluruh Malaysia melalui Roadshow paria Pkr di bawah Anwar anak Brahim.

Gamaknya masih ramai anak Malaysia muda yang terlacur akal budinya dengan fahaman Plural dan Liberal. Terlalu ramai kalangan anak Malaysia generasi Y yang sanggup melacuri akal fikir sihat dan waras dengan bertalaqi bersama Anwar Ibrahim, Bapa Korupsi Minda Malaysia.

Amat wajar kalau Kak Jijah berfikira untuk ceraikan aja, Anwar Ibrahim ini. Apa guna berlaki manusia "durjana" menjadi banjingan hidup kepada Agama, Bangsa dan Tanahair!

20 comments:

  1. Pas tetap setiakawan untuk turut bersama di 25mei.

    Kesetiaan kakwan dan kesetian anwar jangan dipertikai - mereka saling membutuhkan antara satu sama lain.

    ReplyDelete
  2. PKR hari ini mula mendedahkan dakwaan penipuan pilihan raya secara terperinci, bermula dengan kawasan parlimen Balik Pulau di Pulau Pinang di mana ia mendakwa terdapat lebih jumlah undi daripada kertas undi yang dikeluarkan.

    Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli mendakwa di saluran dua pusat mengundi di SJK (C) Yu Chye, Borang 13 menunjukkan sejumlah 424 kertas undi telah dikeluarkan.

    Bagaimanapun, katanya, selepas perjumlahan keputusan dibuat, Borang 14 menunjukkan sebanyak 562 undi dalam peti undi tersebut, lebih 138 undi daripada kertas undi apa yang telah dikeluarkan.

    Menurutnya, dengan majoriti yang kecil dan jumlah undi rosak yang tinggi, maka keputusan di saluran dua, cukup untuk mengubah keputusan di kawasan parlimen Balik Pulau dan kerusi negeri di Telok Bahang.

    Rafizi memberitahu demikian dalam satu sidang akhbar di ibu pejabat PKR pagi ini..!!!

    ReplyDelete
  3. buat petisyen ke mahkamah.
    sidang akhbar adalah sidang politik cari makan.

    ReplyDelete
  4. Cakap banyak lagi Bangang ni,kes BAFIA menunggu,silap silap hilang kelayakkan jadi MP,sibuk kerusi orang,buat petisyenlah.

    ReplyDelete
  5. Si barua bafia ni memang x sudah2 nak menipu....yaAllah kau beri kan lah balasan yg terbaik utk menyedarkan nye......amin

    ReplyDelete
  6. Hidup Tok Sahak....

    ReplyDelete
  7. sekarang keputusan pilihanraya dah digezetkan. Anda ada 21hari untuk buat bantahan. sila buat bantahan melalui saluran formal bukan sidang akhbar....k

    ReplyDelete
  8. Sia sia hidup Anwar Ibrahim hanya membuat ONAR pada bangsa, Agama dan Negara dia. Kalau diizinkan Allah swt aku nak tengok macam mana dia mati nanti.

    ReplyDelete
  9. Macam Arial Sharon kot.

    ReplyDelete
  10. Aku rasa jalal patut jadi mbns.

    ReplyDelete
  11. seburuk buruk anwar tidak pernah cela dan maki hamun agama, anak anaknye rukun dgn agama islam....

    sebaik baik mahdey pemimpin umno...cela agama islam, anak anaknye jauh agama

    sebaik baik najib...dengar cerita cincin isteri rm juta juta..nak suruh isteri pakai yudung pun tak mampu gitu juga mahdey

    semua negeri bawah pr urus kewangan terbaik cuba bandingkan dgn melaka dan johor...


    tu la...jgn hampiri kezaliman nanti api neraka menyambar dan tak de pertolongan selepas itu...

    ReplyDelete
  12. You are talking rubbish

    ReplyDelete
  13. AON 3.47
    Sdr ni pekak ke,rabun ke atau memang buta hati....malas nak tegur spesis ini.

    ReplyDelete
  14. CICIT KAMAT KAU SAPO NAK SURUH ORANG BRCORAI..KAU BLAJAR DONGAN NAJIB KO..KOK ESOK JIJAH MNTAK CORAI BOLEHLA KAU AMBIK DIO...MACAM NAJIB AMBIK BINI ORANG....

    ReplyDelete
  15. BARUA ADUN LONGGENG

    ReplyDelete
  16. Sesiapa yang percaya cerita dongeng Rafizi ini adalah sangatlah bodoh. Prosidur pilihanraya cukup ketat. Percayalah bahawa orang SPR bukannya semua penyokong BN malah sebahagian besar diantara mereka adalah mungkin penyokong pembangkang. Come on rakyat Malaysia, janganlah diperbodohkan lagi. Cukuplah. Dah habis pilihanraya cukup-cukuplah berkempen.

    ReplyDelete
  17. anwar adalah pembela rakyat...tanpa anwar kedudukan rakyat akan kucar kacir..rakyat miskin berdoa semoga di panjangkan usia supaya dpt menjaga kepentingan rakyat bawahan...rakyat pastikan anwar mesti berada dlm parlimen selagi hayat di kandung badan.....

    ReplyDelete
  18. Anon3.56am gua rasa lu ni baru balik mabuklah bai ... Bawa bawalah bertubat bai ni lagi satu kalau lu tak tahu siapa dia anwar lebih baik diam ..... Ni gua nak tanya lu semenjak dia keluar penjara lu senaraikan kat gua apa yg dia tolong orang susah setahu gua dia menyusahkan orang ramai adalah.....

    ReplyDelete
  19. bai..banyak yang dio tolong..klu tak pembangkang tu kuek skrang,krjaan bn tak buek br1m,kr1m,dan rim-rim lagi..kau ingat klu dapek 2/3 krjaan nak bantu ko smua ni..dah nak trduduk baru la..

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive