Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, May 17, 2013

Banjar Mengamuk

Wahai Lim Kit Siang, barang diingat kau menang di Gelang Patah. Maka, jangan kau ingat kau menang sekelian ramai penyokong kau di Gelang Patah itu, BENAR!

Wahai Anwar Ibrahim, barang dipesan kau menang di Permatang Pauh. Maka, jangan kau sangka kau menang tegak bergaya, di Permatang Pauh itu kau akan aman sejahtera!

Banjar mengamuk, Selempang Merah akan mengaruk. Kau berdua begitu dayus, mencari ilham mengHALALkan darah-darah pendekar dan panglima parang panjang, kembali menebas batang leher manusia Komunis, Sosialis, Freemason, Syiah dan Khawarij.

Orang Bagan Serai baik PAS, UMNO setia menunggu nafiri Selempang Merah. Orang Batu Pahat dan Kluang tenang menanti, tiupan Nobat Perang. Orang Sabak Bernam semakin galak mengasah pedang dan parang panjang.

Ingat Kit Siang dan Anwar Ibrahim, kau berdua ialah idola dan ikon pilihan Freemason dan Komunis. Ubat DAP dan Pkr ialah Banjar Mengamuk.

IGP PDRM sudah beri amaran jangan buat PROVOKASI melampau. PAT ATM sudah tukar signal daripada KUNING ke Standby MERAH.

Kabinet Najib sudah diumum rasmi pada 15 Mei 2013. Ingat Kit Siang dan Anwar, jangan kau ingat "Esok Masih Ada", mungkin "TIADA esok BAGImu"...

Karpal Singh pun dah mengadu RISAU di Balai Polis. Dio dah nampak, merah membasahi dahi dan jalan. Sobab itu, dio posan "Jangan Buat Kecoh Jalanan dan Himpunan Bantahan Jalanan...BURUK KOSAN EHHH..." Kok "singh" pun boleh ramal kesan fizik dan metafizik...Ingatlah

Penyokong totok dan bahalol Pkr-DAP-Pas, yang semakin hari galak menilai blog ini. Pak Sedaro suko posan...kok dzikir tak jojak, jangan cuba comati asas-asas tariqat dan Ahlul Sunnah Wal Jamaah, yang sentiasa waspada Bumi Melayu ini.

Cukuplah peristiwa 12 hari Bintang Tiga.

9 comments:

  1. Udah le mengarut ekau tu. Nak buat perangai lama ye. Silakan mudah2an kita lihat Melayu UMNO akan dibaham FRU kali ini. Umno menang pun dgn undi org kampung yg maklumat kurang dan buta ilmu. Sesuai sgt lama penyokong bengap dgn pemimpin pun bengap.

    ReplyDelete
  2. Den ghaso Anuar dah nampak kemungkinan perkaro itu akan berlaku...tak mustahil selepas di cucuh api, dio akan lari ntah ke mano...lopeh tu dio tengok org -org dio seperti Hishamudin rais, Adham Azli dan pengerusi ABU...memainkan peranan...

    ReplyDelete
  3. mari kito ramai ramai bersama pejuang melayu.kita hapuskan mereka2 yg derhaka pada negaro..walaupun mati tapi mati sebagai pejuang negara dari mati sebagai pengkianta negaro..ayuh melayu kita bersatu...

    ReplyDelete
  4. Banjar kini tidak sehebat dulu lagi kerana ramai diantara mereka sudah dirosakkan dengan parahnya oleh PAS dan PKR......salam kulaan!

    ReplyDelete
  5. Hehe pejuang UMNO. Baru dengar loceng trak FRU lintang pukang lari. Jauhkan diri dari perasaan riak...

    ReplyDelete
  6. anon 10.05 gua tengok bukan org kampung buta ilmu lu tu yang buta ilmu lu cakap dengan gua lu duduk kawasan elit mana dengan gua jangan lah jadi bodoh sedarlah diri, asal usul lu orang kampung lagi bijak buat penilaian dari lu konon nak tunjuk bijak tapi bodoh .......

    ReplyDelete
  7. Puki la admin..hang ingat kami melayu selempang merah nak ikut mamak umno ka?hang ingat kami bodoh mcm ahli umno yg lain ka?...kami ada akal yg waras unt berfikir...kami bukannya mamak2 dlm umno yg bersifat keling paria.

    ReplyDelete
  8. anon 2.08 lu beb memang cerdik tapi bodoh disebabkan kebodohan lu lah dia orang ambil kesempatan baghal padan dengan muka lu budi bahasa lu pun dah cukup mengambarkan lu memang sampah masyarakat....

    ReplyDelete
  9. Wei Jang jangan bergadoh samo sendiri,Den ni bukan apo,kau orang ni dah hidup ko dalam tahun 1969,kalau dah hidup dan baligh pada tahun tu,tak kan dah lupo walau maso tu orang Melayu masih sikit di KL,tapi bolih tahan jugo.Tapi kalau yang bolum lahir atau tak baligh lagi pogi jauh jauh,nanti jadi macam Sulu di Lahad Datu,kato nak tawan Sabah,samolah macam puak yg nak demo nak gulingkan Kjaan ni....maleh nak cerito babak akhirnya.Den marah botul dgn SiBangang ANON 10.05 tu kato org kg buto ilmu.This is the fucking problem with these young Urbanites who think they are better off than others.They are sheer arrogant lots and most of all ungrateful esp to their peers including their parents who stay in Kg.Good eg is they came back to their Kg and voted for the Oppo and leave their elders using mulky water,bad ammenities and other life haphazard and yet they happily lives in luxuries.I wish DEN CDO bagi dio orang STARLIGT kat dahi dio orang supayo dio orang sodar sikit.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive