Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Thursday, May 2, 2013

PsyOps yang BANGANG!!

Ini keja PsyOps bangang namo ey. Sapolah perancang Gerak Saraf Perang Saraf ni?! Konon guno gerakan NGO, tapi sekali tengok risalah pun dah boleh tau sapo yang buek. Pehtu ditaburkan pulak sepanjang jalan besepah-sepah. Buek kemarahan orang yo. Penduduk aka Pengundi akan menyampah, pekerja Majlis Bandaran yang kutip sampah lagi la sakit hati.

Kok ilmu cinonet tak menureh toksah dok belagak macam baguih bonar. Lenkali menuntut biar dongan orang yang botul. Kok tak meh sini jumpo kami, sonang kami sekolahkan memasing akan makno sebonar GSPS!!




Lokasi: DUN Ampangan 
Tarikh: 30 April 2013 
Masa: 4.00 am

4 comments:

  1. Tabur ateh jalan sapo nak kutip baco? Memang sah bangang. Orang ghani la ni. Memang bangang belaan mat hasan. Hahahaha...Idup Sahak.

    ReplyDelete
  2. Hidup BN. Hidup Sahak. Bakal MB baru kito.

    ReplyDelete
  3. Mono kobau, lombu,kaldai, baghal, yg selamo ni jadi pecacai tok hak, mano kengkawan, pemimpin umno yg kau kato baik dgn tok hak kenapo tak
    tolong untok bekempen tompek lain beduyon duyon tolong calon bn, ni kau tepanting sensorang. Macai kou sokarang hak sumo tak beguno yang kou anta gi jumpo orang samo yo cam kou, dah tak beringgit bueklah kojo tok kou kau agak orang kampong bangang ko hak cam nabil cakap lu.....pikirlah sondiri .

    ReplyDelete
  4. promosi mai tgok youtube skit eh... lps tue kome nilai la sndiri..
    tajuk dia "Penyokong Tegar BN Mengajukan Soalan Panas Live TV1"

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive