Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Thursday, May 16, 2013

HISHAMUDDIN LOMBIK?

Iyo ko Tok Hisham ni lombik? 

Den bukan apo nengok waktu dio pogang KDN sobolom ni nampak boto dio ni hanyolah menjadi pak pacak yang takdo bran nak buek keputusan. 

Kiro nak nunggu sesuatu yola nak di kobaan..tak tau la kok Tok Najib meghaso an dio ni ado kehandalan dari sogi apo?!

Skang ni dah pogang PERTAHANAN pulak. Den mintak Tok Hisham lopeh ni kogheh la sikit yo! Awak tu pemimpin Melayu. Jangan tunjuk an awak tu lombik bona. 

Apo pun tahniah la yo. Kito ni bukan apo, kok nk donga, donga la, kok tak ndak ikut sukola. 

Den ngobaan bondo yang boto...kito ni nak ngoba an penyokong totok, totok yo la jugak. Kok naik pun kito nyokong, kok jatuh pun kito nyokong. 

Tapi mintak la Tok Najib tak naikkan Hisham ni dek sobab an dio tu sepupu. Nengok la pado kemampuan seseoghang tu...yang ponting stedy yo tu!

9 comments:

  1. Najib tu pokak buto perot takut bini jilat bontot cina tibo tiba cina kontot ket muko dio padan muko, tak lamo ada lah puak dosak dio lepas jawatan , da pokakapo guno jadi PM bagi bagi ket nuar jubur tu

    ReplyDelete
  2. Oghang negoghi cakap cam ni koh? Mcam oghang siam yo! Maksud den, biar cakap berbahaso yang sodap di dongar.

    ReplyDelete
  3. tukar dengan nazrilah..baru lah blue ocean...dua2 keras, baru best nak layan perangai anwar

    ReplyDelete
  4. sobab najib pilih dio jatoh heli masih hidop rabonlah kau ni jang....

    ReplyDelete
  5. 1020 am. lu beb senang je cakap najib buta perutlah, takut binilah gua tengok lu ni dah cetek ilmu sombong bodoh pulak tu .... gua nak tanya lu kenapa perlu nak kasi anwar memerintah gua rasa lu dah tak sabar nak tadah punggung lu kat dia eh........

    ReplyDelete
  6. Bocor la pertahanan malaysia dan lanun sulu gelak gelak dia ni pula jaga army

    ReplyDelete
  7. anon 12:59 beb lu punya pendapat macam main bola lah pulak .....

    ReplyDelete
  8. hisham tak lombik yoo korej joo tapi jiwo dio lombik cam agar2..tak taulaa dio lopeh nii..harap2 dio jdi koreh dgn tentera malaysia..misai dio mcm garang ajo bilo dipandang tp tak sanko lak dio jadi gitu..jadilaa mcm jebat tau,,tak kuek tapi berapi..

    ReplyDelete
  9. nk tadah punggung ker nuwar mcm meriam kota lama melaka,itu yg den tak ngenti golak di bueknye.

    ReplyDelete

Blog Archive