Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, May 10, 2013

Anwar Tuan Guru LGBT


Ini bukti jelas bahawa pengundi dan anak muda Malaysia yang sesat moral, penggemar LGBT telah memenuhi Stadium Kelana Jaya pada 8 Mei 2013. Khusyuk mendengar amanat Anwar Ibrahim selaku Tuan Guru LGBT Malaysia.

Berdoalah umat Melayu agar manusia bernama Anwar Ibrahim bertaubat dan diberi petunjuk segera. Fenomena paling merbahaya, wabak yang parah membarah.

6 comments:

  1. Alahai ini pun nah heboh, yang bangla, filipina, Indon dll ikut tak tunjukpun. Berat sebelah.

    ReplyDelete
  2. bangla, filipina indonesia tu melayu dan islam ke?...bengap..tu pun tak boleh fikir?. otak LGBT

    ReplyDelete
  3. Salam Paneh,

    Anwar Ibrahim ni KEBAL. Walau apa dia buat, walau SIAPA dia liwat tak akan jadi kudis sebab penyokong tegar dan taksub sentiasa membela dia. Dan Anwar Ibrahim juga ada jalan keluar yang mudah - tuduh semuanya pada UMNO!

    Tugas khas dia ialah Menghasut menyemat kebencian di hati rakyat Malaysia agar benci pada Kerajaan yang dia telah lama tidak di dalamnya. Tak kiralah siapa Perdana Menteri..Tun Mahathir, Pak Lah atau Najib, semuanya MANGSA dia.

    Matlamat sisa sisa hidup dia adalah menjadi PM Malaysia. Tak kiralah walau Negara porak peranda, Melayu berpecah ukwah. Asalkan dia jadi PM.

    Sekarang Anwar Ibrahim mendapat lebih dosage sebab diiktiraf Tok Guru sensasi Nik Aziz yang dendam kesumat pada UMNO bakal dibawa bersama di liang lahad. Tok Guru Haji Hadi Awang yang mengatakan 'Sabar PAS ada had", macamlah sabar orang lain tak ada had.

    Kemudian musuh ketat DAPigs macam Karpal Singh yang sering suruh dia bertaubat pun menguatkan lagi sokongan pada Anwar Ibrahim. Betapa hebatnya cuba kita bayangkan. Video sex china doll, malah Sumpah laknat Saiful di Masjid hatta di depan Kaabah pun tidak cukup lagi BUKTI siapa Anwar Ibrahim sebenarnya.

    Hancurlah Negara jika seorang pemimpin yang sebegini teruk moral dan akhlaq disanjung dan diangkat jadi pemimpin!

    ReplyDelete
  4. Memang sah kau jang..Paneh miang...macam Papagomo. Otak kau kek buntot. Caro kau buek posting sah kau Jang...otak bolum berapo matang lagi.

    Baik kau sunat kote kau balik. Mano tahu copek jaid baligh,

    ReplyDelete
  5. Sebelum terlajak fitnah Cirit Komut terhadap DSAI, Den cadangkan cicit komut tengok slot video Dr Asri bertajuk Melayu yg merosakkan melayu dan video simamak kitul yg lagakan Cina dgn Melayu.

    ReplyDelete

  6. WAHAI PANEH MIANG...
    TOKSAHLAH BANGGO SOMBONG ANGKUH BONAR..
    BN NI HANYO DAPEK SOKONGAN MINORITI..
    HANYO 47% PENGUNDI..
    MENGALAH PR DENGAN CARO TIPU SPR..
    PR YANG DAPEK 51% PENGUNDI..
    PR DAPEK 400 RIBU LOBIH DARI BN..
    TAPI BN TETAP LEBIH KAWASAN...
    KERANA PENIPUAN..
    MUKO TAK MALU...

    SEKARANG INI,DI MANO MARUAH DAN MUKA TAK TAHU MALU.. UMNO?

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive