Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Saturday, May 11, 2013

Anwar Ibrahim The Malay Freemason Leader

Anwar Ibrahim has confined himself to be the shrewd Malay Freemason leader in Malaysia. He is planning to do extra and super stupid things. He is damaging the Parlimentary Democracy without shame, he is willing to challenge the law of Malaysia openly.

He is cultivating and nurturing the pluralism and liberalism into young Malaysian. Generation Y that were denied the curriculum of 4M since 1990 are his blind followers. Anwar Ibrahim is the Father of Modern LGBT in Malaysia.

He does not honor the dignity and sovereignty of Malaysia. He is offending the Malay Rulers with all sorts of sedition actions.

Now, Anwar Ibrahim is barking for emergency and the communist agenda is getting brighter and brighter. Do Malays aware? Or Malays try not to be rational and practical? Or Malays are becoming the sympathizes for communism and freemasonary movements. 

Gene Sharp has established 198 tactics of gearing the RUINS of a Civilization. These are made true in Malaysia by Pkr & DAP, without resistance and apologetic to Malaysians. Certainly disrespect the values uphold in Rukunegara:

Belief in God
Loyalty to Rulers and Nation

What is going ON Malays-Chinese-Indians? 

Punish Anwar Ibrahim before the country collapse...!

12 comments:

  1. Artikel paling bodoh !!!!

    ReplyDelete
  2. apo namo eh ni.... den raso cam klaka yo baco artikel ni...

    freemason kelmarin mahathir yg bagi mereka tubuhkan pertubuhan, salahkan Anwar plak hahahaha

    ReplyDelete
  3. untok anwar

    http://youtu.be/cIuorCZJYUc

    ReplyDelete
  4. Sila lihat. Anwar beri ucapan bangang. Takdo orang pedulikan Anwar. Padan muko Anwar..

    http://www.youtube.com/watch?v=mSgvNym2Nzs

    ReplyDelete
  5. Sejarah free mason memang dah lama bertapak dan tertubuh di malaysia sebelum merdeka lagi. Sila lah buat rujukan fakta sejarah yg tepat dan tidak menggunakan akal di kepala lutut utk berhujah. Gerakan ini akan melacurkan apa saja yang kita miliki utk kepentingan mereka.

    ReplyDelete

  6. Botul tu hujah tuan anon 8:13.

    Ontah2, si paneh miang ni yang anggota freemason kot?

    Itulah sobab e, kojo si paneh miang ni, extreme e melampau2 bangang.

    Kojo e, nak melago2kan sesamo melayu. lopeh tu, melayu ngan bukan melayu..

    Freemason nak lihat malaysia ni hancur..

    Awas tuan2, mungkin si paneh miang ni adalah agen freemason. hati2..

    ReplyDelete
  7. Ramai orang perlekehkan ANWAR tanpa melihat sejarahnya dari universiti malaya hingga sekarang.Mana ada pemimpin UMNO bolih dapatkan sokongan seramai anwar buat.Yang perlekehkan anwar suruh cermin dulu pernah kah kau mendapat seramai yang anwar buat.Sokongan keatas anwar adalah sokongan atas apa yang dia nak buat.Melayu dah tak ada pilihan kerana kapal yang ada ada berbagai masaalah yang tidak mampu lagi memperjuangkan orang melayu.Fremason pun tak apa asalkan jangan terlibat dalam fitnah,rompak ,rasuah,bunuh,cantas dll .Sekarang semua dah terlambat yang rakyat dah tak yakin lagi jadi apa umno tuduh dah tak bolih diterima lagi..kerana semua tuduhan skendal najib tak jawab...

    ReplyDelete
  8. Den agak kau Paneh Miang, kocik2 omak kau bagi kau montadarah tahi tak. semuo posting bodoh2 belako..tahap Mat rempit yang tak lulus PMR

    Den pun heran, macam mano Aspan bolih link blog kau dng blog dia. Kau ini ado kono mogono dng dia tak? Blog bangang dan posting bangang. Den masuk blog Aspan..agak2 yg dio link semua kelas lah...hampeh...macam tahi.

    ReplyDelete
  9. Sdr semuo,
    Janganlah suko membangangkan orang lain,tak elok.Apo yang den observed Paneh ni dio tak kiro siapo,dio lanyak baik kjaan atau pembangkang.Kalau bondo yg dio ingat tak botol dari pandangan/pendapat dio,dio hayun.Satu perkaro lagi,blog ni dio yang administer,suko hati diolah nak buek komen,para pengomen yang mengatokan dio bangang dan bodoh tu,dengan segala hormatnya buatlah blog sendiri....eh masih ado yang sayang Rear Admiral ni lagi...Polik dan ajaib..confused.

    ReplyDelete
  10. Bahasa Inggeris tahap Tadika.

    Lain Kali tulislah dalam bahasa Melayu supaya orang faham.

    Jangan perasaan sangat dengan tahap Inggeris Anda. Nampak bodoh je.

    ReplyDelete

  11. Anon 10.01. Bahaso si paneh dalam semuo artikel, semuonya memang buruk dan hino.. Bukan melambangkan orang ado hati budi halus dan bukan akhlak melayu dan Islam..

    Apo yang paneh tulis memang patut ditegur dikutuk, kerana dia meracuni pembaco terutama anak2 mudo yang kurang pengetahuan dan pengalaman..

    Orang Melayu akan bopocah bolah. Pelbagai kaum akan bertelagah..

    Tak usahlah belo UMNO yang munafik.. Konon membelo Melayu, melayu, melayu.. tapi tontang rasuah dan gadai tanah dan bisnes orang melayu, semuo bagi kek cino..

    Semuo kojo ni adalah samo dengan kojo freemason..

    ReplyDelete
  12. haha kau pakai google translate ka bhai? kau tulis melayu jelah. tulis melayu pun aku susah nak faham inikan tulis english. elok cam paneh islah pencak tulis english lagi klaaassss.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive