Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Wednesday, May 1, 2013

Calon Pukul Mati

Ingatan kepada pengundi dalam PRU-13

1. Lim Kit Siang bertanding di Gelang Patah, maka WAJIB dipukul mati karier politiknya.

2. Anwar Ibrahim bertanding di Permatang Pauh, maka AMAT WAJIB dipukul maut kerjaya politik dan falsafahnya.

3. Abdul Hadi Awang bertanding di Marang, maka WAJIB dipukul mati karier politiknya.

4. Nik Aziz Nik Mat, masih bertanding lagi? WAJIB la orang Kelantan talkinkan karier politik beliau.

Pengundi yang faham tamadun dan falsafah tanahair ini, WAJIB memastikan Lim Kit Siang, Anwar Ibrahim, Abdul Hadi Awang dan Nik Aziz dibunuh masa depan politik dan parti mereka.

7 comments:

  1. Mulai 6 hb ni...gambar diorang lh akan tergantung plk kek pejabat2 kerajaan...masa tu apa macam...lu pikirlah....lu ikut rosmah...dgn abg jib lah...

    ReplyDelete
  2. Hidup Tok Sahak. Hidup Haji Abu. Hidup BN. Sahak bakal MB baru kita.

    ReplyDelete
  3. CALON PUKUL MATI: Dato Sahak bertanding di Longgeng maka WAJIB dipukul mati karier politiknya disana.Kalau UMNO Seremban tak mau berubah pasti akan diubah.Kearah transformasi kesedaran politik masakini.Hidup UMNO! Hidup BN! Tolak SAHAK!Pilih BEBAS di Lenggeng.

    ReplyDelete
  4. Jang kau pikir kalau gambar pemusnah bangsa melayu kek ateh tu tegantong kek p.jaya kau sonang ko ghonti eah.... Kau ni memang babi nak jahanamkan negaro sendiri kau antokan kepalo kau kek dinding biar kau soda sikit.

    ReplyDelete
  5. btol2x anon 12.56 pm tu..hidup bn.tp kalau SI SAHAK ni.xpayah la..Berundur la sahak...xde langsung bakti beliau kat penduduk kampung.setakat kenyangkan perut sendri dan konco2x baik xpayah..ingat lah.semua akan ditanyo kelak..UNDILAH BEBAS di lenggeng.undilah hj zulkifli b abdullah.pasti berlaku perubahan..percaya lah...

    ReplyDelete
  6. Pegundi longgeng den raso paham dah sepatut eh.. Sahak undur caro terhormat tapi dio tak nak den raso dio naik kek dun longgeng mako dia gak akan bekubor kek tompek yg samo. Org suruh turon caro baik tak nak dogar bega amik amik kau raso anlah den tak tahu doh.

    ReplyDelete
  7. undilah calon bebas di lenggeng..undilah hj zulkifli bin abdullah..katakan tidak pada datuk sahak...

    ReplyDelete

Blog Archive