Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Wednesday, May 1, 2013

Calon Pukul Mati

Ingatan kepada pengundi dalam PRU-13

1. Lim Kit Siang bertanding di Gelang Patah, maka WAJIB dipukul mati karier politiknya.

2. Anwar Ibrahim bertanding di Permatang Pauh, maka AMAT WAJIB dipukul maut kerjaya politik dan falsafahnya.

3. Abdul Hadi Awang bertanding di Marang, maka WAJIB dipukul mati karier politiknya.

4. Nik Aziz Nik Mat, masih bertanding lagi? WAJIB la orang Kelantan talkinkan karier politik beliau.

Pengundi yang faham tamadun dan falsafah tanahair ini, WAJIB memastikan Lim Kit Siang, Anwar Ibrahim, Abdul Hadi Awang dan Nik Aziz dibunuh masa depan politik dan parti mereka.

7 comments:

  1. Mulai 6 hb ni...gambar diorang lh akan tergantung plk kek pejabat2 kerajaan...masa tu apa macam...lu pikirlah....lu ikut rosmah...dgn abg jib lah...

    ReplyDelete
  2. Hidup Tok Sahak. Hidup Haji Abu. Hidup BN. Sahak bakal MB baru kita.

    ReplyDelete
  3. CALON PUKUL MATI: Dato Sahak bertanding di Longgeng maka WAJIB dipukul mati karier politiknya disana.Kalau UMNO Seremban tak mau berubah pasti akan diubah.Kearah transformasi kesedaran politik masakini.Hidup UMNO! Hidup BN! Tolak SAHAK!Pilih BEBAS di Lenggeng.

    ReplyDelete
  4. Jang kau pikir kalau gambar pemusnah bangsa melayu kek ateh tu tegantong kek p.jaya kau sonang ko ghonti eah.... Kau ni memang babi nak jahanamkan negaro sendiri kau antokan kepalo kau kek dinding biar kau soda sikit.

    ReplyDelete
  5. btol2x anon 12.56 pm tu..hidup bn.tp kalau SI SAHAK ni.xpayah la..Berundur la sahak...xde langsung bakti beliau kat penduduk kampung.setakat kenyangkan perut sendri dan konco2x baik xpayah..ingat lah.semua akan ditanyo kelak..UNDILAH BEBAS di lenggeng.undilah hj zulkifli b abdullah.pasti berlaku perubahan..percaya lah...

    ReplyDelete
  6. Pegundi longgeng den raso paham dah sepatut eh.. Sahak undur caro terhormat tapi dio tak nak den raso dio naik kek dun longgeng mako dia gak akan bekubor kek tompek yg samo. Org suruh turon caro baik tak nak dogar bega amik amik kau raso anlah den tak tahu doh.

    ReplyDelete
  7. undilah calon bebas di lenggeng..undilah hj zulkifli bin abdullah..katakan tidak pada datuk sahak...

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive