Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, May 5, 2013

Keputusan Terkini PRU13 N9 (Unofficial)

Dewan Undangan Negeri (36 kerusi)

BN = 22

PAS = 0

PKR = 3

DAP = 11

Parlimen (8 kerusi)

BN = 5

PAS = 0

PKR = 1

DAP = 2

Pembaca disaran sentiasa refresh page ini untuk keputusan terkini.

*********

Update 10.50 pm

TAHNIAH BARISAN NASIONAL NEGERI SEMBILAN!

16 comments:

  1. Haaahhh haaahhh haaahhh .....

    Cyber Trooper UMNO Pengumuman Penting ..... 5 Mei jam 10.25 malam, besok hari ulang tahun pembunuhan Altantuya di C4 ....

    [1] Abandon Ship .... Kalal UMNO dah karam ... selamatkan diri anda
    [2] Bik Mama dah dalam perjalanan ke KLIA untuk naik Jet Tambang Murah siap melarikan diri ....
    cincin dibawak sama ...

    ReplyDelete
  2. [1] Gelang Patah : Ghani Osman dan jadi selipar buruk ....
    [2] Lembah Pantai : Raja Nong Cik dah jadi selipar buruk ....

    Pengumuman Penting Cyber Trooper UMNO ... kalau belum dapat gaji baik mintak malam ni, besok cek dah kena batal semuanya ...

    ReplyDelete
  3. Pengumuman penting buat Cyber Trooper UMNO - cepat-cepat tukar voucher - besok dah tak laku - besok kerajaan baru ....

    Ketua-Ketua Bahagian dan Pengajur Utama semua dah belah

    ReplyDelete
  4. Zul PERKASA - BN friendly candidate yang kena CIUM Indiahari tu dah kalah ...


    Memang betul India tu bagi KISS OF DEATH ... ciuman maut seorang India yang tuahn nya di benci si Zul....

    Biar mampos PERKASA tu semua ... nak tunggu Ketua Katak dekat Pasir Emas ...

    ReplyDelete
  5. Si Katak UMNO dan kesayangan Mahathir dah ka;ah di Pasir Mas .... anak Nik Aziz dah menang ...

    Maka tenggelam lah suara katak yang sekian lama berjaya melompat ... akhirnya katak mati juga...

    ReplyDelete
  6. Hishamuddin tak sempat nak melarikan diri helikopter yang disewa dari syarikat Rosamh terhemaps .... nasib baik tak mati ... tu semua doa dari orang-orang yang di zalimi, mungkin dia masih tak sedar lagu yang Allah masih bagi dia peluang untuk bertaubat ....

    Kalau masih tak sedar dan insaf lagi, mungkin kali ini jadi macam anak Zahid Hamidi ... hidup tak hidup, mati tak mati ---- koma...

    ReplyDelete
  7. Hishamuddin tak sempat nak melarikan diri helikopter yang disewa dari syarikat Rosamh terhemaps .... nasib baik tak mati ... tu semua doa dari orang-orang yang di zalimi, mungkin dia masih tak sedar lagu yang Allah masih bagi dia peluang untuk bertaubat ....

    Kalau masih tak sedar dan insaf lagi, mungkin kali ini jadi macam anak Zahid Hamidi ... hidup tak hidup, mati tak mati ---- koma...

    ReplyDelete
  8. Besok akan berakhir sejarah AES yang mencengkam dan menghisap darah rakyat yang dah miskin semata-mata untuk kepentingan KRONI UMNO....

    Besok tak payah bayar saman AES, cepat-cepatlah bangkrap syarikat kroni UMNO yang dapat lesen untuk AES .... tapi ini lah cerita KRONI UMNO semua tak kelaur modal semua pinjam duit BANK yang dihakmilikan UMNOI buat kegunaan UMNO... bank yang bangkrap... memang celaka orang UMNO

    ReplyDelete
  9. Cyber Trooper UMNO Pengumuman Penting dengan kalahnya BN di Selangor maknanya Pemimpin Tertinggi BN yang memimpin serangan balas untuk menawan Selangor harus bertanggung jawab kerana GAGAL mengembalikan semula Selangor kebawah pemerintahan BN ...

    Ini punya banyak implikasi ... salah satu Najib Tun Razak harus bertanggung jawab dan kerana gagal menawan semula Selongir walaupun telah menjalankan pelbagai tipu helah termasuk
    [1] Melantik calon yang benci orang India di Shah Alam
    [2] Mnejalankan gerakan sulit menambah pengundi hantu di Selangor sebagai sambungan kepada projek IC haram Mahathir;
    [3] Menjalankan taktik / perbuatan kotor, bersama SYABAS untuk mengadakan bencana bekalan air, walaupun Selangor banyak air,[ semata-mata nak jual air dari Pahang ]
    [4] Menghamburkan BR1M, Kedai 1 Malaysia semata-mata nak ambil hati rakyat Selangor ....

    Mungkin malam ini Majlis Tertinggi BN akan meminta Najib supaya melepaskan kesemua jawatan parti kerana dia harus bertanggung jawab atas kegagalan BN di Selangor ....

    ReplyDelete
  10. Timo kasih pengundi2 di Longgeng. Hidup Tok Sahak. Bakal MB baru kito.

    ReplyDelete
  11. Yeah... BN masih menarajui... Nampak gayanya mamat2 kat atas ni mesti meroyan hari ni... Hahahahahahaha

    ReplyDelete
  12. PAS x perasan lagi ke,sape yg lebih untung dlm pakatan haram tu?

    ReplyDelete
  13. Lu ni bai Memang org buta tuli masih mendoakan benda yg tak baik bercerita tentang negeri org lu tak tengok dimana kedudukan kau sekarang di ns , lepas ni maka jadi pecacailah lu semua dgn DAP padan muka....

    ReplyDelete
  14. Den harap tok mat dan tok sahak duduk semejo utk pastikan kesinambongan melayu maso dopan jgnlah nak becakar yo ... Kek nogri sekarang ni den nampak cino dah mulo kurang ajar kalau tak di bondong mampuih kito, bukak yo buku baru .... Sayang melayu

    ReplyDelete
  15. Den harap wan salwati jgn putus aso perjuangan harus diteruskan dalam politik totap ado monang ado kalah syabas......

    ReplyDelete
  16. Kau baco ghani osman yo ...... Tu salehuddin, haron din , mat sabu, tuan ibrahin ,hisam musa kau nak lotak mano kau tak nampak ko samado calon umno dan pas yang kalah tu sapo yg mengalahkan nyo kan Cino makan babi tu kan tu yg kau suko bonar tu yo ado otak tapi tak guno orang cam kau ni baik mampuih yo ....

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive