Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, May 5, 2013

Komplot PR Hari Ini - Perhimpunan 505

Salam...

Gerakan Kebangkitan Rakyat

Perhimpunan Kebangkitan Rakyat akan bermula selepas tamat pembuangan undi 5/5/2013 jam 1830. Peserta 505 akan berhimpun di setiap pusat penjumlahan negeri masing-masing di seluruh negara.

Gerakan Propaganda akan dimulakan dengan menyebarkan berita-berita yang mampu menbangkitkan kemarahan dikalangan penyokong dan Ahli Pakatan Rakyat. Penyebaran Propaganda akan dilakukan melalui khidmat pesanan ringkas (SMS) serta media elektronik dan media cetak (Risalah).

Kemuncak Perhimpunan Kebangkitan Rakyat 505 akan diadakan pada 6/5/2013 di lokasi-lokasi yang telah ditetapkan. Kerajaan Selangor telah mengumumkan cuti peristiwa pada tarikh tersebut untuk memudahkan mobilisasi penyokong. 

Kehadiran dianggarkan 50,000 orang dimana mereka akan dipecah-pecahkan mengikut kumpulan kecil. 

Sumber nyatakan pergerakan rakyat akan bermula dari luar Putrajaya dan berarak ke arah PMO (belum dimuktamadkan).

Sumber 2 nyatakan bahawa jentera PAS Serdang dan Cempaka akan bergerak menuju ke Putrajaya pada tengah hari ini, untuk melakukan roadblock untuk menghalang kononnya daripada dokumen dibawa keluar. Tempat perkumpulan adalah di Masjid Putra.

Penyokong akan dikerahkan ke Putrajaya dan matlamat akhir di Bangunan PMO.

Matlamat perkumpulan adalah:-

● Sekiranya menang, meraikan kemenangan PR
● Sekiranya kalah, menunjukkan gerakan rakyat yang mahukan pilihanraya yang adil.
● Sekiranya berlaku kekecohan, untuk perkara 1 dan 2, kedua-duanya adalah salah BN.

Sumber nyatakan situasi esok, lebih kepada perkara yang kedua.

Sumber 1 minta diambil tindakan segera terhadap senarai bilik gerakan yang telah diberi dengan tumpuan khusus kepada pusat propaganda di : No 3-4, Jalan Bangsar Utama 3 Off Jalan Bangsar, KL. 

Satu lagi perancangan puak bangsat yang bakal menyusahkan orang.

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone.

11 comments:

  1. Jangan lupo unti Tok Sahak. Hidup BN. Hidup Tok Sahak.

    ReplyDelete
  2. Melaon memang takut akan kalah ....

    Mahathir dah lari dulu , takut kena sumbat ke dalam penjara Sungai Buloh, tak apa, tak dapat bapak kita pegang lah si Mukhriz ... yang jadi tukang jaga reta kat Malaysia ....

    Jangan biarkan Mahathir bebas ... melaon sekor ni memang kena baya hutang-hutang dosa terhadap orang Melayu dan negara kerana bertindak khianat mengeluarkan IC kepada pendatang haram ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org yg x berilmu mcm kau ja percaya propaganda tu..

      Delete
    2. Haaaaa...sape yg nak lari.....pr ade menang ka?.....haaaaaahaaaaaa jgn mimpi lah pr oiiiii

      Delete
  3. Perhimpunan 505 adalah muslihat BN. Sorry bro kita tak main la isu mcm ni. Cuma BN je yg takut kalah. PR biasa je.

    ReplyDelete
  4. Pakatan haram jadah tak habis2 mahathir nak lari tok mu dia bukan macam anwar bangsat pengecut!!!

    ReplyDelete
  5. Anon kat atas tu macam sial keja buat fitnah ki kata mahathir dah lari?? Woi bodoh mahathir ada kt malaysia lg siap p mengundi lagi bila kata bodo kuat menfitnah tak nak terima tapi tu la hampa puak pakatak rakyat yang bodoh piang

    ReplyDelete
  6. Ape hei le kite ni org melayu wehh, nk bergaduh same sendiri....bangse yg lain tu bertepuk sorak sbb dpt jatuh kan perpaduan bangsa kite ni... Jgn pasal si anwar dan tun tu kite plak yg nk bergaduh,buat ape, kan bangang namenye... Penyudahnye org melayu kite juge yg hilang negare, udah le malaysia ni aja yg masih bertuan kan melayu di rantau ni, menkome plak nak hancur kan... Chittt poodahhhh, ni semue sbb gilekan kuase sanggup jual agame,bangse dan negare.....

    ReplyDelete
  7. Mm..hmmm aje benor tu, kammon lah cube jgn nak menyalahkan org lain bile kalah, baik kite bangkit dan rapat kan barisan bangsa kita yg skrg ni sudah berterabur, jgn asik sibuk melontar fitnah.... Memang bengong le PR ni... Tak habis2 dgn demonstrasi jalanan nya

    ReplyDelete
  8. Yang terikut ikut ni orang melayu yang terlebih lebih emosi bila dihasut.nak sumbat orang tu nak sumbat orang ni.... tu pun dah tunjuk sifat bongkak dan sombong.melayu lupa diri, bangsa lain menyanyi.... boneka yang menyanyi tu sapa? Yang dok menyanyi setiap kali berkempen tu la.suara sedap xpe.ini mcm suara katak pisang.

    ReplyDelete
  9. Klu pr menang kt malaysia ni semua free kot..faham2 je la ek apatu free..kekekeke..

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive