Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Saturday, May 25, 2013

Dasar Penipu Demokrasi

Pembohongan demokrasi RASMI oleh DAP-Pas-Pkr


Tak berduit pun Pas-DAP-Pkr ini! Semuanya pembohongan rasmi kepada pengundi. Siapa yang kawal harga barang? Cartel Cina ini siapa? Cina pendukung DAP paling ramai dapat habuan daripada umat Melayu!

Namun, ramai lupa daratan. Anak-anak Cina muda sudah jadi "budak tuli Sejarah Keturunan"! Eloklah bila sahaja manusia lupa Asal-Usul mereka, akhirnya tiada lagi talkin tentang "jasad dimakan cacing dan ulat"...

10 comments:

  1. Hidup Tok Sahak !!!!

    ReplyDelete
  2. sedap la jd pembangkang,main air liur shj.Putar belit data,fakta,angka.Lepas tu jual nama org,nama agency,nama jabatan,kementerian.Buat ulasan yg memehak pd mrk dgn mefitnah di sulami dgn cemuhan,sindiran dan hasutan utk membakar hati rakyt.Padahalnya mrk tiada usaha apa2pn,berceramah merata2 demi mencapai agenda merampas takhta kerajaan yg di amanahkn oleh rkyt,

    ReplyDelete
  3. Cina buta sejarah? Sebabnya umno bn masih mengamalkan prinsip bangsa sbg kaedah perjuangan. Berani ke bn utk merombak sistem pendidikan kpd satu shj. Tiada sekolah jenis kebangsaan. Jadikan pelbagai bahasa sbg subjek teras. Bahasa menunjukkan bangsa. Kalau berani ubah syabas. Kalau sebaliknya memang konsep 1msia ni rhetorik pru je.

    ReplyDelete
  4. Mana suara tok sahak... Tak kan nak berucap dari dlm selimut... Umno kiena serang cara mereka juga

    ReplyDelete
  5. 8.05am baik tok sahak begulung dalam selimut dgn jando jondo yg diagungkan tu.... Org mada dipilih eh ... Lagi jadi calon padan ngan muko.....

    ReplyDelete
  6. Tok Sahak lah Pejuang Melayu Tulin. mari kito sokong Tok Sahak!

    ReplyDelete
  7. Jangan takut NS. Kalau tok Mat jatuh. Tok Sahak sedio naik. Patah tumboh , ilang beganti.

    ReplyDelete
  8. Ekau ni jang lain kojo tak do ko asik nak melagokan orang yo takdo kojp lain ko pilihanroyo abih da jangan lah asik nak bepolitik yo......

    ReplyDelete
  9. hapus PTPTN...pendidikan di IPT free, itu yang paling kelakar..
    .................................
    Sokong Blog Anti Fesyen Maksiat Di Bawah..
    http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. parti politik yg berjaya,adalah parti yg berdiri di atas kaki sendiri dlm menyediakn semua keperluan rakyt dn mempertahankn perlembagaan ngra tanpa di pengaruhi kuasa wang dr pehak luar.Berbeza dgn parti yg menyediakn tabung semasa ceramah dn foundation dari pehak luar hnya utk berkuasa,atas kapasiti kptgn diri meraka sendiri dn mengikut acuan kuasa luar.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive