Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Monday, May 6, 2013

Inikalilah dah jadi Innalillah

Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...

TERIMA KASIH RAKYAT MALAYSIA...sambung gelak sat...

Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...

Tahniah kepada jentera dan cybertrooper Barisan Nasional. You guys are the best!! Sambung gelak sekali lagi sat...

Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...

Terima kasih kepada pembaca dan pengomen tegar blog Paneh Miang!! Caya sama you all! Sambung sekali lagi...

Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...

Kepada pencacai PR...i wish all the best to you and your party.

Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...Hahahaha...

ALHAMDULILLAH...PUEH HATI DEN!!


Keputusan rasmi kerusi Parlimen Malaysia setakat jam 4.00am, 6 Mei 2013 oleh Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia.


 BN = 133 

 PAS = 21 

 PKR = 30 

 DAP = 38

28 comments:

  1. Untung lah kau...umat akhir zaman..yg alim ulama diketepikan...islam pada name...

    ReplyDelete
  2. tulah deh cakap orang kalah, nyalahkan orang, orang tak botul. sapo deh alim ulamak yg tingga dalam pas tu

    ReplyDelete
  3. Hahhah...msh ada lg pencacai PAS yg xsdr
    .. alim ulama yg dh kene pijak ngn kapir harbi watpe

    ReplyDelete
  4. Hahahahahahahahahahahahahahahhahahahahha.puihhhhhhhhh.hahahahhahahhhahahhaahahaha.puihhhhhhhhh.hahahhahahahahahahhahaaa.puihhhhhhhhhhh.ALHAMDULILAH!!!!allah dh tunjuk pemimpin yg menggadai agame kepada DAP terkubur.mampuih samo pakatan rakyat.

    ReplyDelete
  5. belum pernah aku jumpa lagi manusia-manusia dalam pas ini pernah mengaku salah walaupun spendanya tertayang di seluruh dunia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu bukan spendar la... Tu kan parachute.. Co tgk boto2.. LAIN KALILAHHHHHHHHH

      Delete
  6. K.O BN hahahahaha pok nik dah boleh bersara....

    ReplyDelete
  7. Ternyata PAS KO berbanding PKR dan DAP...

    Apa guna korang dengan Pakatan?

    Aku jamin korang tetap pegang kelantan walaupun keluar Pakatan.

    Tapi terserah ulamak koranglah, nak jadi macai dalam Pakatan silakan.

    ReplyDelete
  8. Alhamdulilah BN N9 monang. Parlimen pun kerajaan BN monang. Kalau den baco komen sebolum PRU13 kat sini podeh sakit hati.Baco blog Azli Shukri dia ramal N9 kalah. Lapang dado den malam ni. Buleh tido. Dah monang jangan lupo diri 5 tahun lagi baru nak nampak muko.
    Harap KJ botao-botao buek Hospital kek Rembau. Tak kan 10 tak dapek lai.

    ReplyDelete
  9. Assalamuallaikum. ..

    Wahai orang Islam & melayu... sedarlah bahawa kitalah yang hampir kalah...

    PAS kena sedar yang kamu sebagai pencacai PR. Yang ruginya kamu...yang paling untung DAP.

    Nak mendirikan negara Islam... UMNO dan PAS mesti bersatu. SEDARLAH PAS...kamu belum layak memerintah.

    Wassalam

    ReplyDelete
  10. Tahniah Kerana Memilih Bee End,,,

    Selamat membayar hutang PTPTN..
    Selamat membayar saman AES..
    Selamat membayar tol..
    Selamat menikmati kenaikan harga minyak dan barangan..
    Selamat menikmati berita fitnah,hiburan basi..
    Selamat menikmati fitnah, video seks dan berita lucah..
    Selamat menikmati budaya politik samseng..
    Selamat menikmati keborosan Rosmah.
    Selamat terus membiarkan diri anda diselubungi misteri kematian Altantuya.

    dan bermacam-macam lagi Selamat yang tak selamat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tp slmt dr msteri spenda putih2 melati...hehe

      Delete
  11. tahniah rakyat Malaysia!!

    1) Jangan komplen jika anda dapat saman AES bulan hadapan, hanya tutup mulut dan bayar.

    2) Jangan bising jika petrol naik harga lagi...

    3)Jangan bising jika anda disekat di lapangan terbang kerana masih mempunyai baki pinjaman PTPTN'

    4) Jangan bising jika harga kereta, rumah naik melambung tinggi, buat tak tahu sahaja dan hiduplah dengan BR1M

    5) Jangan merungut jika harga barangan naik hasil daripada kenaikan harga minyak

    6) Jangan bising jika rosmah pakai sekali lagi cincin berlian yang mahal dan anda hanya pakai cincin perak, anda yang benarkan semua ini terjadi.

    Terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Negara mju mne ado srvis trun derr...ko tuh yg mleh kojo...pi la kojo ngn cino yo jang

      Delete
  12. di negeri sembilan..ramai orang melayu(belum tentu islam) yang berpelajaran tinggi...tapi BEBAL..kalau yang tak da pelajan..LAGI LAH LIMA KALI BEBAL..tapi orang cina..walau pun tak sekolah tapi cerdik..sebab tu DAP boleh menang di semua DUN yang mereka bertanding

    ReplyDelete
  13. Tahniah kepada pengundi2 Lenggeng kerana memilih Tok Sahak. Hidup BN. Hidup Tok Sahak.

    ReplyDelete
  14. Alim alamak ado laie kot lam PAS tu. Ngehehehe....

    ReplyDelete
  15. Da la geg2 pas....keluarlh dr pr dan tumpkn pd prjuangn anda....

    ReplyDelete
  16. Yg pasti LAIN KALILAHHHHHHH.... Jgn nk bolagak la PR.. Balik baco buku jinggay kau tu kasik paham. Jgn jd bangang.. PR kunun.. Last2 sapo yg monang DAP kau tau tak.. PAS dapek apo?? Masuk angin kelua asap daaa..

    ReplyDelete
  17. Tahniah kepada para ularmak!

    ReplyDelete
  18. Suko lah hati korang...hanya Allah membalasnye..

    ReplyDelete
  19. Hutang malaysia sebanyak rm500b .. NFC issues .. AES issues... Scorpene issues... Will be swept under d carpet.. In the name of perjuangan melayu dan islam. So much for 55 years of independence.

    ReplyDelete
  20. Fikirkan pada 2004 dimana kedudukan dap, 2008 siapa angkat dap, tahun 2013 siapa yg letakan dap di tempat yg tinggi. Kini PAS dizalami kenapa hendak berkawan dengan kafir harabi maka fikirkanlah, adakah anda tergolong dalam golongan org kafir yg ingin kenjatuhkan kaum sendiri.....

    ReplyDelete
  21. Dah berhutang pandai2lah bayar yg tak nak bayar ni bufak yg malas belajar n fail.poi la berarak lai.dpt duit boli hpon mahal moto lepeh tu rempit lopeh tu lepak kpdai manak sampai pagi.brlajar hampeh.tak do duit pberarak ikut bersih ngan pak sedaro kau si malang anwar tu.dpt 59 hinggit tu yg kau ikut.konon nak berjuang tapi tanya rukun iman pun tak tau.apo tok guru ceramah pasal pru ye ko?kau susah ada tok guru dan pak sedaro kau anear tolong.kau samo dio 2 x 5 bangng.nak ubah konon.ubah diri tu dulu sembahyang buek tak?lopeh tu nyalahkan orgggggg yo.tu tak botol ni tak botol.nak cakap kau yo botul.yak paham botoll den.

    ReplyDelete
  22. Kosian pas corot nmpk ea.....tulh kwn lae ngn setan...apo ko dapt..hoha13

    ReplyDelete
  23. luahan hati...>>> INI LA JADINYA BILA MELAYU DAH BERPECAH, DENGKI MENDENGKI, MAKI MEMAKI SESAMA BANGSA, AKHIR KELAMAAN ANAK CUCU JADI BANGSAT DI NEGARA SENDIRI. LIHAT LAH ...LIHAT LAHH LIHAT LAHHHH.. KAUM CINA PERGI KEMPEN HANYA DENGAN MENGATAKAN MEREKA DAH BERSATU...DAN MELAYU SUDAH GADO GADO..INI TIME LA KITA GAPAI IMPIAN KITA HANYA MAHU SATU SAJA LAGI DALAM INI MALAYSIA "POLITIK" . BILA POLITIK KITA ADA..SEMUA BULEY BIKIN MAAAA.. MELAYU OLANG KITA KASI MUFLIS MAAAA... BAGI DIA UTANG SAMA KITAA..KITA BANYAK BUKU 35 MAAAAA.. BANGKIT LAA WOIII...TENGOKK LAAAA... TENGOK SINGAPORE TU..HAMPIR SEMUA MELAYU MUFLIS..POGI LA CHEK.. KITA BELUM TERLAMBAT LAGI..JOM LA KITA BERSATU PULAK..HILANGKAN DENGKI MENDENGKI NI..DALAM BANYAK BANYAK MELAYU YG KAYA..MASIH ADA YG MAMPU MEMBANTU..TAPI KALAU DAH TAKDA LANGSUNG..HABES LAHH.. BAGI ORANG ORANG UMNO DAN PAS..BERSATU LAHH SEBELUM TERLAMBAT.. KITO ORANG MELAYU HANYA TINGGAL KUASA POLITIK JERRR... SODARR LAA KENGKAWAN.

    ReplyDelete
  24. Kejatuhan pas disebabkan terlalu taksub untuk berkuasa dap dan pkr tidak akan berhenti mempergunakan pas sebagai platform untuk mereka berkuasa renungkanlah.....

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive