Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Wednesday, May 1, 2013

Tamrin Ghaffar Ahli Sejarah 13 Mei

Tamrin Ghaffar rupanya seorang lagi "musang berbulu ayam". Sudah kenyang mentekedarah dan belasah duit MARA, maso, kau Pengerusi MARA. Buat kerja gila, sampai kalau sabit isu RASUAH di MARA, Tamrim Ghaffar pun masuk ke dalam sel.

Kini, menjadi pejuang DAP. Pejuang Komunis Melayu baru. Teknik ucapan di Taman Nusantara, 29 April 2013 amat merbahaya. Apakah fakta yang hendak dibahaskan boleh didebatkan? Fakta yang ditelanjangkan, tidak menjelaskan bagaimana Lim Kit Siang sebagai Setiausaha kepada Lee Kwan Yew sanggup mencipta cerca nista hingga mengarahkan pembunuhan seorang ibu hamil di Panggung Rex di Batu Road, pada pagi 13 Mei 2013. Ibu hamil bangsa Melayu ini, isteri kepada seorang Kapten RAMD yang berpangkalan di Batu Kantomen, KL. Anak dari kandungan itu diberi makan kepada anjing. Ini gerakan Komunis melalui DAP, dan tercetuslah PERTEMPURAN BERDARAH.

Laporan terbuka MAGERAN dan laporan sulit MAGERAN yang kini masih berada di bilik kebal PDRM Bukit Aman, nampaknya sudah dijadikan bahan pertahanan songsang.

Almarhum ayahnya Ghaffar bin Baba seorang yang cukup JELAS perjuangan Melayu dan UMNOnya. Tamrin Ghaffar ini, mendukung faham Al-Arqam dulu...nampaknya, dia sudah juga terpengaruh dengan faham Khawarij dan Muktazilah.

Ini nampaknya, Tamrin Ghaffar sudah bawa Agama Baru untuk DAP. Tahniah DAP mendengar kenyataan PENIPU untuk hasut Cina-Cina DAP dan warga Cina.

Tamrin Ghaffar sudah berapa banyak duit sara hidup kau, ditanggung oleh DAP dan Anwar Ibrahim? Tamrin Ghaffar sudah berapa banyak duit BN dan Kerajaan Malaysia kau cekik, maso kau susah dan merempat dulu?

BiaDAP sunggup Tamrin Ghaffar. Kau jual cerita maklumat intel Pakatan...nampaknya Tamrin Ghaffar dijadikan keldai dan bahalol DAP.

DAP sudah tidak dapat menunggang atas Tunku Aziz, bekas Pengerusi Transperancy International Malaysia juga bekas Naib Presiden DAP. Kini, bayar RM 5 juta selama 30 hari, berkempen untuk DAP.

Komunis Melayu Baru kembali wujud...awas umat Melayu, pendukung Ahlul Sunnah Wal Jamaah.

15 comments:

  1. Jangan lupo undi Tok Sahak . Bakal MB baru kito. Jangan biarkan orang lain memerintah. Hidup BN. Hidup Tok Sahak.

    ReplyDelete
  2. Peristiwa hitam membakar semangat permusuhan tak harus diungkit ungkit, yg penting pengajarannya, utk hidup bekerjasama, bertolak ansur, memberi dan menerima, dan berharmoni. Jika berulang, kalah pun sengsara, menang pun sengsara, bak kata pepatah, menang jadi arang kalah jadi abu.

    ReplyDelete
  3. Den sompek merayau kek NS. Nampak cagho e, UMNO BN ni nak bungkuih lopeh PRU 13 ni..

    Hai.. iyolah. Dah musim tamat tempoh pakai e. Dah 56 tahun uruih negaro. Dah tuo. Dah patut pencen Konolah ganti nang baru.

    Selamat bersara wahai BN...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iyolahh..samo2 kito menang sorak maruah dan negaro tergadai..

      Delete
  4. jgn lupe undi sahak?abeslah penduduk kmpg lenggeng.kalau nak ditakuk lama dan xmaju2x..sila lah undi si sahak tu... apepon..lakukan transformasi..da 15 thn si sahak yu mendapat amanah..tp ape yg dicapai??bukalah mate semua..jika kurang jelas atau samar2x dgn keadaan yg berlaku dr turun temurun...pakailah CERMIN MATA...undilah bebas.undilah haji zulkifli b abdullah.pasti berlaku perubahan ke arah yg lebih baik.percaya lah...

    ReplyDelete
  5. den dah byk kali buek istiharah...tp tetap nampak dacing...den takut kerajaan baru macam bini mudo..mulo2 memanglah nmpak cantik dan wangi...kontut pun wangi...dah lamo2 baru tahu kaki kikis...baru den teringat bini lamo..walaupun tuo tp byk jaso eh...

    ReplyDelete
  6. nik ajis tu lae tuo...elok lah bersara

    ReplyDelete
  7. Bilo PR kata, Ini Kali lah.. BN jwb, LAIN KALI LAH.. tapi berbezo di Longgeng bilo PR kata INI KALI LAH..Kito Orang Longgeng akan jawab ramai2 : IYOR LAH.. Hidup UMNO! Hidup BN! Tolak Sahak!Undilah Bebas di Longgeng!

    ReplyDelete
  8. PM cayo kek Sahak. Tak kan kito tak cayo? Dah lah bangang, bungkol pulak.

    ReplyDelete
  9. Ekau konolah pecayo strategi yg dirangko oleh PM tu. Dah sahak yg dipilih, konolah sokong. Ini tak, nak menontang yo. Apo ekau tu handa bona? Terer bona ko kau mentadbir dan mengurus? Banyak ko pengetahuan politik kau. Kalau ekau jang tak ghoti dan bungko, jangan lah nak mengato oghang yo jang oii. perikso lah diri kau tu dulu. ayo lah hai...bangang boto kau ni..
    PuteraNS.

    ReplyDelete
  10. pm cayo sahak??adui.si anon ni kene buat byk kajian ni..bukan atas dasar percayo semato2x..byk dalang disebalik tu..huhu..sokong lah bn!sokong lah..jika masih ingin ditakuk lama..bukalah mata kalian semua..da 15 thn si sahak tu mendapat amanah..satu hape xde kemajuan kek kmpg tu..kalian kenal kan sahak tu mcm mana...bangkit lah!undilah bebas di lenggeng..

    ReplyDelete
  11. jual namo pm nampak?lupo lak,winCable candidate lah katokan...pm mano tau keadaan di longgeng,dgr yo lah kelentong tok sahak..ok boss..ok boss!!....hidup bebas.

    ReplyDelete
  12. strategi dato ishak memang banyak..tapi semua pengetahuan politiknya digunakan kearah utk menambahkan kuasa beliau,"memancong leher" pihak yg tak sealiran dengannya walaupun sama2 berjuang dlm umno,melaga2 kan ahli umno dan mengenyangkan pembodek2 tegar beliau.kerana terlalu sibuk berpolitik,sehingga beliau "terlupa" utk merancang strategi memajukan dun lenggeng.dato ishak telah menanam sifat "bangang dan bungko" kepada org2 di dun lenggeng supaya tidak bangun dan bersuara..kan handal dato ishak kamu tu....hidup umno,hidup bn...undi BEBAS!!TOLAK DATO ISHAK..HIDUP BEBAS.

    ReplyDelete
  13. apolah bongang bonar x suko tok sahak terus sokong bebas.... ko sokong bebas pembangkanglah untung... apo bongap bonar... nik ajis sampai kono dukung pun org pas masih sokong... apo kemajuan nik ajis bwkan kek kelantan?... jgn termakan dek strategi tipu dayo pembangkang yg memang sajo carik isu nak menjatuh org umno.... jgn disobabkan kito x suko... nasib bangso melayu kito nak gadaikan kek bangso lain.... ko harapkan pas lg x buleh harap.... suruh dia majukan kelantan dulu baru sibuk kek tompek org.... undi bebas akan menyobabkan kelebihan pado pembongkang... itu fakta eh....

    ReplyDelete
  14. jgn terpengaruh dgn org ngutuk tok sahak... nampak bonar klu idak org tok mat... org pkr.... itu yo...

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive