Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Thursday, May 2, 2013

Modus operandi Pkr/DAP


Buat ceramah di kawasan-kawasan sempit seperti di atas jalan antara shoplot. Bila ceramah dibuat maka crowd akan nampak sangat ramai dan bersesak-sesak. Contohnya ceramah di Rasah dan Betaria Ampangan, Seremban beberapa hari lepas.

Di kawasan Betaria tu dah lah sempit, parkir pun takda, jadi dah tentu orang akan parkir kiri kanan bahu jalan nampak sesak.

Lepas tu keluarkan gambar masa ceramah di FB dan Twitter yang menunjukkan konon crowd nampak ramai. Padahal banyak je kawasan lapang, kenapa pembangkang tak nak guna?

BN juga yang gentle...buat kawasan lapang.

3 comments:

  1. Salam

    Mu ni harap ijazah je berjela2 tapi otak kosong macam lembu kondo.

    Awe

    ReplyDelete
  2. Betul tu den ado kek sano memang dia org nusy kat jln sempit.lopeh blok jln mcm jln bapak dio.ramai sangkut kiri kanan jln kono blok.mcm org tak tau strtegi hampek pkr.tak do otak punya anwar.2ok konon.jgn tipula.keto pun tak sampai 1k.kalau 1keto 4org x 1000 baru 4k org je.tapi ramai org luar jo 80persen cino yg yg lobih paham2 jela.cerita pun yg sama 2008 punua story.bukan semua rakyat bangang mcm pengikut anwar yg totok.certa panjang pun tak guna.......LAIN KALILA...!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Anwar kan suko tompek sompit sajo jo dio nak provok polis kalau polis alau orang ramai mlm tu tonto kecoh punyo abih satu dunio dio kobar polis zalim.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive