Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Thursday, May 16, 2013

KJ LOPONG

Apo kono eh Jang...Rembau MOST WANTED and almost WASTED? What are you trying to tell us?

 

Apakah ini mauduk fikir seorang Ahli Parlimen UMNO yang dikenali sebagai cucu Penghulu Bakar?

Sobab caro kau tak cordik la jang, peniaga-peniaga pangkat Atuk dan Bapa kau di Pekan Rembau pun, sindir kau..."Apa mau undi datang...apa lu bikin sama Pekan Rembau?"

Sebab Cina tak suka BN ialah:

1. MCA dan Gerakan tak bekerja untuk BN secara terus-terang dan istiqamah.

2. Pemuda UMNO tak turun tarbiyah kepada keturunan Cina daripada terpengaruh dengan Cina DAP.

3. Gagal orang macam kau "jang" (Kj) buat penjelasan terbuka tentang Perkara 153, khasnya merujuk Kepentingan-kepentingan sah kaum-kaum lain yang bersamaan dengan Hak istimewa Melayu.

4.  Duduk kerusi Pengerusi PNS apo yang buat jang? Ramai kalangan anak Muda Melayu dan Cina dan Keling yang jumpa kau minta selesai masalah pun...sampai sekarang yang beres-selesai. Apo ke jadahnya kau jadi Pengerusi PNS...Ini nak jadi YB Menteri???

5. Akademi Pemuda UMNO ialah tanggungjawab khas Ketua Pemuda UMNO. Akademi Pemuda BN ialah tanggungjawab khas Ketua Pemuda Barisan Nasional. Apo yang kau buat? Heboh berkokok bondo yang merepek-meraban...Heboh nak hapus Akta Cetak dan Penerbitan, apo kau BANGANG bonar, semak dulu baru kau jadikan siaran manifesto di Rembau...

Sampai halal iklan Sinar Harian muka 13 pada 2 Mei 2013 dan Sinar Harian muka 33 pada 3 Mei 2013, pun Pemuda BN dan Pemuda UMNO jadi "keldai dungu, dan lembu bisu"...Digunakan secara melampau provokasi perkauman terbuka, masih duduk DIAM, MELOPONG, BIAR LANGAU BERAK DALAM MULUT BN DAN UMNO...

Ingat jang...kau menang atas BUMI PERPATIH, ado buapak, ado lembago, ado Undang Berluak Bertaraf Raja...Esok kok Sosal.

11 comments:

  1. jgn laa kito kutuk kj tu laiee..sepatutnya kita ucap tahniah pada dia sebab dia dah jadi mentori..bagi dio peluang tunjukkan bakat .yang lopeh2 tu jgn dioknang lagi..den bangga dio menjadi montori..semoga kj tak berpuak2 lg spt dulu..ingat kojo tu amanah.lainlaa mcm den nii kojo sendiri,,motong,,motong,,

    ReplyDelete
  2. jgn kiito kutuk kj yoo..kito sokong dio..hidup kj.

    ReplyDelete
  3. Ke ekau ni team mahathir?

    ReplyDelete
  4. eden sokong seribu persen pendpt kau paneh...x dapek montori ugut nk lari..mcm bdk2 ..

    ReplyDelete
  5. What are u trying 'the' tell us? Cukup2 la guna english tu pak sedaro. Wat malu yo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha'ah...buat malu dengan budak oxpot jo.

      Delete
  6. Sy ingat elok paneh miang jo yg jd montori sbb eh sapo pun jd montori tak kan ado yg puas hati.. Sbg melayu baru elok la kita bg peluang utk kj buktikan dulu kalau dio tak bagus tuka la apo susah, phd dlm bangso kito ni mmg cukup tinggi, kalau pun kito raso org tu bagus ttp akan ado org yg raso tak bagus serupo la mcm umno, ado org raso umno ni bagus dan ado juga yg raso umno ni mcm bagus.. Jd sampai bilo nak sudah eh.. Ini bolum mulo kojo laie dah ckp mcm2, camno nak maju..

    ReplyDelete
  7. Kito dah perhatikan dio korjo dari dokat dan jauh sejak mulo bergiat dalam dunio dan kembali ke Malaysia pada 2000. Dulu Kj ini budak suruhan TV yo, buddy dengan Azalina Othman Said dalam Helo Malaysia, Astro. English Session. Itu sobab kito beri warning supaya bersihkan keladak Rembau dulu, baru sibuk Arus Perdana.

    ReplyDelete
  8. gua ... boringlah beb baca komen-komen lu langsung tak membina... melayu makan melayu

    ReplyDelete
  9. Dua dua team kaki Bersih Cekap Rembat.

    ReplyDelete
  10. org maybe x suka KJ..tapi KJ tetapi di hati

    ReplyDelete

Blog Archive