Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, May 3, 2013

Pintu Syurga di Kuala Pilah


Sumber.

11 comments:

  1. Demi menjaga BN. Undilah Datok Ishak Ismail. Hari ni dio semayang Jumaat kek Masjid Longgeng. Kito poie . Berikan sokongan 100%. MB baru kito. Malam nie dio jumpo Tok Najib. Hidup BN.

    ReplyDelete
  2. lahai bangang sangat adminni. Publish sampah kat blog kenapa?

    Aku ingat mesti dari bapak dan mak kau kena hempuk dengan bata kat kepala sampai ke anak cucu kaorang sebab tu bangang.

    Baik jantan ataupun betina admin blog ni semua jenis seks tak puas sebb batang dapat masuk suku jer.

    Mai aku ajar sikit....kalau boleh biar sampai telur kau sekali masuk, baru bini kau beranak anak yang kuat, sihat dan bijak.

    Itu banner korang sendri tulis, sendri gantung, sendri tangkap gambar sendri publish kat bolg senri kutuk. Pundek kata semua senri syok sendri.

    Minang bangang.... esok teruskan bangang kau dengan undi BN k.

    Hidup Melayu
    Mampos Minang

    ReplyDelete
  3. anon 12.38pm,contoh melayu islam yg berpengetahuan tinggi,akal yg bijak kononnya.......malu nak baca komen anda.....guna kalimah yg elok sikit,walau marah tapi jgn tunjukkan kedangkallan ilmu anda....

    ReplyDelete
  4. anon 1.06

    aku sebut perkara yang betul tu bro.

    Puak ni masuk suku..... lawak tu
    sebab tu bengong tahap tenuk.

    ReplyDelete
  5. Dahsyat puak2 pakatan haram ni, dah nak masuk solat jumaat pun sempat bukak blog. Dok maki2 org. Hati tak bersih sebelum ke masjid. Taksub yg amat sgt.

    ReplyDelete
  6. Ini buat renungan pemimpin UMNO dan pengikut UMNO yang jelas menentang ISLAM .... didunia lagi Allah swt dah balas - mati tak mati tapi koma, ini seperti mati dengan jerangkung dalam jasad .... mudah-mudahan orang UMNO ini sedar sedikit .... lebih-lebih macam Zahid Hamidi yang mungkin sudah satu masa tidak tahu lagi mana bumi yang di pijak ini milik Allah ...

    ----

    Dalam kempennya kepada pengundi Zahid Hamidi berpesan "Kalau muslimat PAS datang merayu undi ke rumah tuan2 dan puan2, jangan bukak pintu, jangan jawab salam!"

    Selepas kejadian eksiden yang menimpa anaknya sehingga koma, keadaan dah terbalik! Dalam satu majlis perjumpaan ahli majlis amanah ikhtiar di Bagan Datoh, Zahid Hamidi sambil menitiskan airmata merayu muslimat PAS mendoakan anak beliau yang masih dalam keadaan koma walaupun telah dibedah tempurung kepala kelmarin.

    Kejadian kemalangan yang berlaku depan mata anak sahabat aku (nama dirahsiakan). Alkisahnya, sebelum kejadian si Hafiz ni (anak Zahid Hamidi) menaburkan risalah2 memburukan Mursyidul Am PAS TGNA di sekitar kampung2 dalam parlimen Bagan Datoh.


    Apabila melintasi kawasan petugas Pakatan Rakyat sedang membuat kerja2 menggantung bendera kempen, beliau dengan angkuh menunjukkan isyarat thumb down kepada petugas2 tersebut. Akibat perbuatan itu motosikal berkuasa tinggi yang sedang ditunggangi (Motosikal Zahid Hamidi punya) tergelincir lalu berlakulah kemalangan.

    Melihat kejadian tersebut, petugas2 Pakatan Rakyat yang telah di 'thumb down' tadi lah yang menolong menyelamatkan beliau seterusnya menguruskan penghantaran ke hospital!

    ReplyDelete
  7. Jika dizinkan Allah Swt UMNO bungkus dalam PRU13 - ini orang yang pertama yang harus di penjarakan seumur hidup adalah Pengerusi SPR - dia dengan Timbalannya harus merasakan kekesalan kerana menderhaka kepada Perlembagaan Malaysia yang seharusnya dia junjung - kesemua orang di SPR kalau boleh di hukum gantung sampai mati kerana khianat terhadap negara ....


    Mudah-mudahan ini akan terlaksana dalam jangka waktu 3 bulan UMNO bungkus ....



    KUALA LUMPUR: The new electoral roll to be gazetted on Feb 22 has 13.34 million registered voters, said Election Commission (EC) chairman Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof.

    He said the voters comprised those who had registered up to December last year.

    “Voters should check their details and inform the EC if there are discrepancies,” he said at a press conference after attending a roundtable on the public's perception of the EC.

    Abdul Aziz noted that the number of voters had increased by 2.3 million since 2007, comprising mostly of those aged 39 and below.

    Abdul Aziz also said the 13th general election would be the best run yet, and dismissed “biased claims” that the election would be dirty.

    “To say the upcoming election will be dirty I deny it totally. Who is making it dirty? Not the EC, we are trying our best. We had made 18 improvements for the first time in our history.

    “If there is dissatisfaction among (election watchdog coalition) Bersih 2.0, or anybody else, they must bring it to court,” he said.

    Abdul Aziz added that all Malaysians were welcome to be independent observers outside the polling stations.

    On postal voting, Abdul Aziz said there had been 2,100 registered voters so far since the amended regulation for Malaysians living abroad was gazetted on Jan 21.

    Meanwhile, the co-organiser of the roundtable, the National Council of Professors, said a study showed the majority of people believed that the EC has done a good job in organising elections so far

    ReplyDelete
  8. kita pergi solat di masjid kerana Allah bukan sbb manusia...pergantungan kita pada Allah,bukan pada dato sahak dan ds najib.kalau nk kempen,jangan sampai dalam masjid pulak.makin org menyampah.

    ReplyDelete
  9. jgn.mimpilah pas/pkr nak perintah n.s...apa apa pun...johol tetap bn/umno punya....tok mail jgn risau,johol akan MENANg...Ustaz azman akan kembali jadi uztaz di seremban,jgn Mimpi nak jadi yb johol....insyallah org simat,sikota,a.mawang dan kaw.sewaktu dgnnya akan tetap Sokong tn.hj.abu samah...sapul akan jadi org no.2 penting dijohol selepas yb hj.abu samah......

    ReplyDelete
  10. Tidak saudara, Johol, N. sembilan, bahau, seremban, Malaysia, saudara, saya, Najib, Nik Aziz semua milik Allah s.w.t

    ReplyDelete
  11. Den nak tgok bonar muka yg kutuk spr dulu lai de dah cakap jgn poie dogar ceramah pr dooger. Kau nak tau tak sekarang si anuar aljuburi nak provok polis tak dapek mako bealihlah kepado spr lak tu arahan kau pandai nak kunci poti undi tu sapo suroh madai yo...lom merintah dah buek hal kalau........merintah mampoieh lah jawab eh...

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive