Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, May 5, 2013

Sambil tunggu semua selesai mengundi, jom baca ni dulu...

Jadual: Ramalan Keputusan Pilihan Raya Parlimen Malaysia Tahun 2013:


Jadual di atas menunjukkan dalam senario minima BN akan memenangi 159 kerusi parlimen di seluruh Malaysia manakala DAP akan memenangi 35 kerusi, PKR 19 dan PAS 8. Dalam senario yang terbaik pula BN akan memenangi 170 kerusi, diikuti DAP dengan 33 kerusi, PKR 14 dan PAS 5. Untuk majoriti 2/3 BN hanya memerlukan 148 kerusi. Selanjutnya sini.

5 comments:

  1. Kaahhhh .... kaahhhhh ..... kaaahhh ....

    Sang blogger tulen, membuat siri cerita dan fitnah pembohong untuk menyedapkan hati pemimpin-pemimpin UMNO yang sedang dundah gelana ....

    Tak akan lah RAYKAT nak membiarkan masa depan mereka ditangan BACUL seperti Najib dan Hishamuddin .... tak akan lah RAYKAT hendak serhkan harta mereka untuk dihmaburkan 5 tahun lagi oleh BIK MAMA ....

    Tak akan lah RAYKAT nak biarkan GANGSTER-GANGSTER UMNO bermaharajalela membunuh, merompak, merogol dan terus menindas nasib ORNAG MELAYU yang sudah terlalu lama di TINDAS....


    Ini lah masa nya kita HUMBAN semua orang UMNO dalam UMNO .... sudah sampai masa kesemua anjing penjilat UMNO sepert Ketua Polis Negara, ketua Peguam Negara, ketua Setiausaha Negara tunjukkan TAAT setia merek ikut pemimp[in UMNO kedalam lubang PENJARA... biarlah mereka sehidup semati ....

    MAHATHIR, NAJIB, BIK MAMA. MUHYIDDIN, TAIB MAHMUD, MUSA AMAN harus diajar rasa duduk meringkuk dalam penjara ....

    Kita hantar LAGOJO dari IRAN untuk belasah mata MAHATHIR supaya LEBAM biar dia insaf apa rasanya diTUMBOK dengan kepala ditutup dengan sarong kepala...

    Biar kita ajar kali ini semua anjing-anjing UMNO .....

    ReplyDelete
  2. Komen atas ni macam nak sedapkan hati sendiri je. Bila confirm kalah nnt tiba2 akan spin spr tipu la, pengundi hantu kak limah la, dakwat murah boleh hilang la. Hahaha. Typical idiot.

    ReplyDelete
  3. Kahkahkah apa sangatlah kena tumbuk..sedangkan yang kena racun arsenik pun leh hidup sampai hari ini tabur fitnah sana sini siap tunggang sana sini lagi kehkehkeh.

    ReplyDelete
  4. Bik Mama .... dah mula kemas baju dan kasut yang segudang ..... tapi itu semua tak penting lagi, yang penting jongkong-jongkong emas dah ada di stor LCCT untuk dibawa terbang ke Europe .... malam ni !!!!!

    Jangan tak tahu, Bik Mama akan bertemu dengan mak besan, tumpang rumah besan dalam sehari dua ... tak duduk di Malaysia dah .... mat-mat orang putih cium legi best ...

    ReplyDelete
  5. Hidup Tok Sahak.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive