Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, May 14, 2013

Sokong kekal Hisham Menteri KDN

Kami di Paneh Miang menyokong penuh sekiranya DS Najib masih tetap dengan keputusan untuk mengekalkan Hishamuddin Tun Hussein sebagai Menteri KDN dalam kabinet kerajaan Persekutuan yang baru.

Kenapa kami sokong?

Kerana itulah strategi yang paling ampuh untuk menjatuhkan Najib dan sekaligus melingkupkan Barisan Nasional di PRU-14 kelak. 

Formula mudah math PRU-14: 
Lantik Hisham Menteri KDN = BN Kalah!

Sekian, terima kasih.

16 comments:

  1. Tak kan Najib nak buang sepupu kesayangan nya ini. " Macammana pun, kita tak akan teragak-agak mengambil tindakan".

    ReplyDelete
  2. Tidak perlu tunggu PRU 14.tahun depan Najib gugur sendiri dari tangkainya diatas kebebalannya yang 'mengenepi'kan Melayu..

    ReplyDelete
  3. HE!HE!HE!

    NAK LAGI CEPAT MERUDUM LANTIK KHAIRY DAN REEZAL MARICAN JADI MENTERI...

    ReplyDelete
  4. Selamat tinggal Najib . Ini kali lah.

    ReplyDelete
  5. Pukimamak la ahli Umno semua..ini Najib punya keputusan..korang semua ahli bawahan duduk diam2 sudah la..kami dah bagi upah pasang bendera pun dh cukup lumayan..ahli Umno mmg bodoh spt kata Tun M dan anda semua membuktikan yg ahli Umno mmg bodoh dgn mengundi Umno.Ikut suka Najib la nak lantik Hisyam pun.Kalu tak puas hati pergi tonggeng jubur pada Anwar..setakat ahli Umno mcm panehni, kami tak pandang la..bagi rm200 dia diam la..-
    ---Encek Ibraheem alee----

    ReplyDelete
  6. Walau pun Najib bagus tapi tak guna jugak kalau menteri lain tak reti buat kerja. Rakyat yang menilai mereka melalui peti undi. Jadi Najib mestilah mengutamakan rakyat dalam kementerian KDN yang gagal melindungi kepentingan rakyat yang cintakan keamanan.

    ReplyDelete
  7. Encek Ibraheem alee, wa caya sama lu. betui braheem, itu najib punya suka lah, ko orang apa bising bising, ko orang budak kecik apa tau? bila pru14 ko orang baru dapat mengundi, undi lah.....nampak nya kiamat sudah tidak dapat di elakkan...kita hadap apa saja lah.....Pak Harun

    ReplyDelete
  8. SUKA HATI KO LAH NAJIB. SUARA2 SEKELILING KO TAK NAK DENGAR... MCM TAK GUNA JE PANGKAH BN HARI TU.!!! HISHAMUDIN NI TAK GUNA JADI MENTERI ... LEMBIK, PONDAN, LEMBUT !!! INI KEMENTERIAN YANG PANAS NAJIB !!! ADOIIII ..... AKU NAK MULA NAK MEROYAN PLAK NI !!!

    ReplyDelete
  9. Menteri Dalam Negeri
    Datuk Seri Hishamuddin

    Menyesal...Menyesal...Menyesal...Menyesal...Menyesal...Menyesal...Menyesal...Menyesal...Menyesal...Menyesal... Pangkah Undi untuk BN/UMNO.

    ReplyDelete
  10. Yg korang memokak dlm forum ni buek apo..korg ingt najib baco ko blog yg mcm ni..cubo la jd pandai ckit..jgn nk tehegeh2 mcm si KJ tu..buek mcm mano panglimo MM buek kek pak lah..tulih surat suroh jo najib lotak jawatan..ado korang berani..KORG ni buleh den samokn mcm KJ la pandai becakap jo..kojo hampeh..

    ReplyDelete
  11. Waaa,Kah!!!Kah!!!Kah!!!,,,,
    Dah monang buek kojo la elok2,gaduh2 buek apo?
    Ni semuo tando2 monang TAK BERMARUAH la ni kan?Monang MENIPU.Diri sendiri pun di Tipu.
    TIPU SEGALO TIPU.
    Kah!!!Kah!!!Kah!!!!
    Yang kau ni nak sibuk pasal kabinet Najib apo pasal?Pandai dio la,dio PM,suko hati dio la nk lantik sapo2 dio suko,kau pulak yg gundah gulano apo hal? Dah dapek upah pasang bendero cukuplah,nak heboh2 lg pulak.
    Apo juak2 kau tk jd menteri takut nt tk dapek kontrak ko? Kalau kau pandai bonar apo pasal tak suruh Najib calonkan kau bertanding aritu?
    Mano boleh yo tak,,kau tahap macai budak upahan yo kan?
    Kah!!!Kah!!!Kah!!!Kah!!!!

    ReplyDelete
  12. Undi pos fan undi awal akan ke pakatan , for sure..najib masih tak dgr, tak rasa dengut hati rakyat..dia dok fikir denyut hati rosmah dan pencacai pencacai dia..Letak lah jawatan if inilah kabinet dapur yg dia cadangkan..

    ReplyDelete
  13. bodoh membodoh sesama sendiri menonjolkan kelemahan org melayu sendiri gunakanlah segala kemudahan yg ada utk kebaikan dan bukannya menjadi medan pertelingkahan seharusnya tak kira samada penyokong pr atau bn cari jalanyg lebih membina untuk kebaikan dan bukanya dijadikan medan menambah kekusutan.

    ReplyDelete
  14. Den pon menyosal undi BN..

    ReplyDelete
  15. 1.35 permainan anda amat jijik gua tau lu sebenarnya merupakan penyokong totok PR yang sengaja melakukan provokasi kononya menyesal menyokong BN sampai bila lu nak berhenti dari melakukan propaganda bawa bawalah bertaubat.

    ReplyDelete
  16. Anon 4.39 - saya Anon 1.35 bukanlah penyokong PR dan bukan pembaca tetap blog ini. Saya juga berasa lega yang negara kekal dengan kerajaan yang sama. Apa yang saya sesalkan adalah tindak-tanduk post-election yang seakan tidak menghargai pengundi Melayu. Itu pandangan saya. Sekiranya saudara mempunyai pandangan yang berbeza, saya hormati perbezaan pandangan tersebut.

    Kepada penyokong PR, saya juga hormati perbezaan pandangan kalian, tetapi selepas tamat pilihanraya, semua kita tanpa mengira kefahaman politik sepatutnya bersatu atas nama kepentingan agama, bangsa dan negara!

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive