Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Friday, May 10, 2013

Anwar Tuan Guru LGBT


Ini bukti jelas bahawa pengundi dan anak muda Malaysia yang sesat moral, penggemar LGBT telah memenuhi Stadium Kelana Jaya pada 8 Mei 2013. Khusyuk mendengar amanat Anwar Ibrahim selaku Tuan Guru LGBT Malaysia.

Berdoalah umat Melayu agar manusia bernama Anwar Ibrahim bertaubat dan diberi petunjuk segera. Fenomena paling merbahaya, wabak yang parah membarah.

6 comments:

  1. Alahai ini pun nah heboh, yang bangla, filipina, Indon dll ikut tak tunjukpun. Berat sebelah.

    ReplyDelete
  2. bangla, filipina indonesia tu melayu dan islam ke?...bengap..tu pun tak boleh fikir?. otak LGBT

    ReplyDelete
  3. Salam Paneh,

    Anwar Ibrahim ni KEBAL. Walau apa dia buat, walau SIAPA dia liwat tak akan jadi kudis sebab penyokong tegar dan taksub sentiasa membela dia. Dan Anwar Ibrahim juga ada jalan keluar yang mudah - tuduh semuanya pada UMNO!

    Tugas khas dia ialah Menghasut menyemat kebencian di hati rakyat Malaysia agar benci pada Kerajaan yang dia telah lama tidak di dalamnya. Tak kiralah siapa Perdana Menteri..Tun Mahathir, Pak Lah atau Najib, semuanya MANGSA dia.

    Matlamat sisa sisa hidup dia adalah menjadi PM Malaysia. Tak kiralah walau Negara porak peranda, Melayu berpecah ukwah. Asalkan dia jadi PM.

    Sekarang Anwar Ibrahim mendapat lebih dosage sebab diiktiraf Tok Guru sensasi Nik Aziz yang dendam kesumat pada UMNO bakal dibawa bersama di liang lahad. Tok Guru Haji Hadi Awang yang mengatakan 'Sabar PAS ada had", macamlah sabar orang lain tak ada had.

    Kemudian musuh ketat DAPigs macam Karpal Singh yang sering suruh dia bertaubat pun menguatkan lagi sokongan pada Anwar Ibrahim. Betapa hebatnya cuba kita bayangkan. Video sex china doll, malah Sumpah laknat Saiful di Masjid hatta di depan Kaabah pun tidak cukup lagi BUKTI siapa Anwar Ibrahim sebenarnya.

    Hancurlah Negara jika seorang pemimpin yang sebegini teruk moral dan akhlaq disanjung dan diangkat jadi pemimpin!

    ReplyDelete
  4. Memang sah kau jang..Paneh miang...macam Papagomo. Otak kau kek buntot. Caro kau buek posting sah kau Jang...otak bolum berapo matang lagi.

    Baik kau sunat kote kau balik. Mano tahu copek jaid baligh,

    ReplyDelete
  5. Sebelum terlajak fitnah Cirit Komut terhadap DSAI, Den cadangkan cicit komut tengok slot video Dr Asri bertajuk Melayu yg merosakkan melayu dan video simamak kitul yg lagakan Cina dgn Melayu.

    ReplyDelete

  6. WAHAI PANEH MIANG...
    TOKSAHLAH BANGGO SOMBONG ANGKUH BONAR..
    BN NI HANYO DAPEK SOKONGAN MINORITI..
    HANYO 47% PENGUNDI..
    MENGALAH PR DENGAN CARO TIPU SPR..
    PR YANG DAPEK 51% PENGUNDI..
    PR DAPEK 400 RIBU LOBIH DARI BN..
    TAPI BN TETAP LEBIH KAWASAN...
    KERANA PENIPUAN..
    MUKO TAK MALU...

    SEKARANG INI,DI MANO MARUAH DAN MUKA TAK TAHU MALU.. UMNO?

    ReplyDelete

Blog Archive