Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Monday, May 20, 2013

Sumbat B.A.B.I.

Ingatan TEGAS giler dah diberi. Amaran Keras dah berlori-lori sejak 2009 lagi. Kini semua suratcara pertuduhan, bahan bukti lisan-bertulis-bergambar-berwarna sudah siap siaga.

Daripada BERSIH 1.0 ke 2.0 hingga BERSIH 3.0, Himpunan Haram selepas 5 Mei 2013 hingga 5 Jun 2013, Anwar Ibrahim tidak akan berhenti.

Malaysia Spring ialah rancangan penuh strategi, sepeti yang didedahkan oleh YM Tunku Aziz.

Keldai DAP dipanggil di pentas-pentas DAP seluruh Malaysia antaranya Tamrin Ghafar. Andai diturut dan patuh Artikel 149 Perlembagaan Persekutuan, maka kumpulan ini sudah HALAL dikenakan hukum kerana ingkar Artikel 149 1(a), (b), (c), (d), (e), (f).

Selagi tiada USAHA PENUH INTEGRITI dijalankan oleh PDRM dan Jabatan Peguam Negara, Malaysia akan jahanam, hancur binasa.

Matlamat utama DAP ialah menjadikan ideologi Komunis yang menjarah Bumi Melayu sejak 1927 sebagai fahaman HALAL rakyat Malaysia pada 2027. Pilihanraya seterusnya 2018, 2023, 2028.

Selangor masih menjadi KUBUR BN. Sasaran seterusnya Negeri Sembilan dan Melaka dengan syarat Gelang Patah menjadi Pusat Kajian Strategik DAP selepas ini. Kolej ERA di Jalan Bukit Kajang akan ditutup pusat RnD mereka.

Ubat paling mujarab kepada semua skandal songsang ideologi rakyat ialah TUTUH B.A.B.I.

5 comments:

  1. ISI MINYAK DI PETRONAS SAJA

    ReplyDelete

  2. Sdra Paneh Miang, ungkapan B...I yang sdra gunakan, cukup menggambarkan hati budi sdra bukan hati budi seorang Muslim dan Melayu tulin..

    Inilah gambaran orang2 yang rendah akhlak yang bertindak mengikut hawa nafsu dan kehendak syaitan yang terkutuk..

    Berulangkali sdra mengatakan sdra berjuang untuk Islam dan Melayu.. Tapi, ini bukanlah akhlak sejati seorang Islam dan Melayu. Sdra hanya bertopengkan Islam dan Melayu demi mencapai matlamat nafsu dunia sdra..

    Sudahlah. Bertaubatlah. Bertaubatlah.. Bertaubatlah..

    ReplyDelete

  3. Beso e, kato oghang tuo2 dulu,tinggi rondah nilai sorang2 tu, ikut apo jonih kato2 nang digunakannyo..

    Kok selalu bonar diulang2 satu2 kato tu, itulah nilai sobonar oghang tu..

    Den pun malu nak sobut apo nang disobut tu..

    ReplyDelete
  4. Omak ayah eee dah ngaja gitu. Capolah omak/ayah eee.

    ReplyDelete
  5. Ungkapan BABI sungguh kasar menggambarkan rendahnya pendidikan dan pengetahuan dan maruah sasaorang dan yang menyedihkan ianya orang islam dari keturunan melayu hampeh..

    .Berjayalah UMNO membodohkan ,menggelapkan,memutarbelitkan ,merabunkan orang melayu tetapi ingatlah keadaan ini tak bertahan lama kerana yang bathil tu akan hilang didunia.Di Australia one nation party dipimpin olih Pauline Hensen memperjuangkan Australia untuk orang putih dah padam sementara diEngland pula National Front diketuai olih Enoch Powell memperjuangkan England untuk orang putih juga gagal dan padam sungguhpun dua2 negara ini majoritinya orang putih.DiMalaysia ini UMNO memperjuangkan untuk melayu telah mula retak apabila ahli umno dah hijrah kePAS ,PKR ,DAP .Jadinya days are numbered jika tak berubah.UMNO tahu benar masaalahnya tetapi nak ubah orang tua adalah hampir mustahil kerana semuanya dah jadi darah daging terun menurun.Orang dah tak yakin apa yang dikatakan orang dah tak bolih terima kerana rakyat tahu segala penyelewengan,penipuan ,pengsonglapan penindasan dll yang dilakukan umno sudah diketahui umum.Pemimpin yang tinggal dalam umno adalah yang dah tak laku ,yang bermasaalah ,yang banyak skendal jadinya jangan cuba nak gertak ,ugut rakyat kerana tahu ada udang besar sebalik batu setiap tindakan yang umno buat...

    ReplyDelete

Blog Archive