Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Saturday, April 20, 2013

6 DUN 1 PARLIMEN - Pas VS Pkr

N34 PANTI (JOHOR) M:87.33% C:8.44% I:4.21%

1. Datuk Baderi Dasuki (BN)
2. Azlisham Azahar (Pas)
3. Mohd Annuar Mohd Salleh (Pkr)

N2 KOTA PUTERA (TERENGGANU) M:98.4% C:0.79% I:0.17% L:0.57%

1. Mohd Mahdi Musa (BN)
2. Adam Mat Said (Pas)
3. Mohamed Abdul Ghani Ibrahim (Pkr)

N11 SEBERANG TAKIR (TERENGGANU) M:99.06% C:0.23% I:0.17% L:%

1. Zakaria Dagang (Pas)
2. Datuk Ahmad Razif Abd Rahman (BN)
3. Ahmad Nazri Mohd Yusof (Pkr)

N25 BUKIT BESI (TERENGGANU) M:99.3% C:0.36% I:0.17% L:0.06%

1. Roslan Ismail (Pas)
2. Roslee Daud (BN)
3. Mohd Shamsul Mat Amin (Pkr)

N21 SUNGAI ACHEH (PULAU PINANG) M:68.73% C:23.74% I:7.31% L:0.22%

1. Badrul Hisham Shaharin (Pkr)
2. Datuk Mahmud Zakaria (BN)
3. Mohd Yusni Mat Piah (Pas)

N39 KOTA DAMANSARA (SELANGOR)

1. Halimaton Saadiah (BN)
2. Ridzuan Ismail (Pas)
3. Dr Nasir Hashim (Pkr)
4. Termasuk 3 calon bebas.

P166 LABUAN  M:37% C:25.20% I:2.20% L:35.60%

1. Rosman Isli (BN)
2. Tan Sri Ibrahim Menudin (Pkr)
3. Hadnan Mohamad (Pas)

Berpakat konon. Piirrraaaahhhhh!!!

4 comments:

  1. Pakatan tak pakat.

    ReplyDelete
  2. Pandai jo ko ni...korang pun samo gak..kitaorg oghang cerodik lah..takut kojo jahat koranglah kitaorg buek strategi..kang ado lak yg x layak nrtanding...korang kan bulih buek smuo...bkn stakat fitnah...lotupkan oghang pun bulih...tu lah..rajin bona mkn duit haram...hati pun hitam...sobab tu busuk hati bkn main...insyaAllah....ini kalilah....

    ReplyDelete
  3. hahaha...strategi takut tak layak betanding? kakakaka. bangang punyo alasan. daripada 576 dun kat malaysia ni, tetibo ado 6 dun yang pkr dan pas takut tak layak betanding? abih yang lagi 570 tu tak takut lak tak layak betanding? kok dah bingai begamuk sesamo sendiri tu bingai yolah.

    ReplyDelete
  4. Berikut senarai pemimpin BN yang isytihar keluar BN dan bertanding atas tiket BEBAS.

    1. Naib Ketua Wanita UMNO, Datuk Kamilia Ibrahim – Parlimen Kuala Kangsar
    2. Bekas Timbalan Menteri Pertanian, Datuk Seri Mohd Shariff Omar – Parlimen Tasek Gelugor,
    3. Ketua Pemuda UMNO Sepang, Suhaimi Mohd Ghazali – Parlimen Sepang
    4. Ahli Jawatankuasa UMNO Sepang, Hanafiah Mohamed – Parlimen Sepang
    5. Ketua Penerangan UMNO cawangan Sungai Besi, Mokhtar Salahudin – Parlimen Bandar Tun Razak 6. Setiausaha Kerja UMNO Bandar Tun Razak, Mohamad Sukeri Abdul Samat – Parlimen Bandar Tun Razak
    7. Ahli UMNO cawangan Bukit Persekutuan, Rusli Baba – Parlimen Lembah Pantai
    8. Ahli UMNO Subang, Datuk Edros Abdullah – DUN Kota Damansara
    9. Ketua UMNO cawangan Sungai Buaya Selatan, Mustaf Talib – DUN Batang Kali
    10. Bekas Ahli Dewan Undangan Negeri Tanjung Seri, Datuk Fadzil Hanafi – DUN Alor Mengkudu
    11. Ahli UMNO Sungai Cawangan Limau, Sobri Ahmad – DUN Sungai Limau
    12. AJK UMNO Bakri, Md Ghazali Salamun – DUN Bukit Naning
    13. Timbalan Ketua UMNO cawangan FELDA Adela, Mohd Azaman Johari – Parlimen Pengerang
    14. AJK UMNO Ledang, Mohd Zan Abu – DUN Gambir
    15. Ketua UMNO cawangan Parit Rabu, Yunos Mustakim – DUN Gambir
    16. Ahli UMNO cawangan Kampung Banggol, Bekas Ahli Parlimen Setiu, Mohd Yusop Majid – DUN Permaisuri
    17. Bendahari UMNO cawangan Pekan Kertih, Zulkiflee Salleh – DUN Kemasek
    18. Ahli UMNO cawangan Bukit Perah, Mohd Nuhairi Muhammad – DUN Ajil
    19. Ahli UMNO cawangan Kampung Kubang Panjang, Ja’afar Jambol – DUN Alur Limbat
    20. Ahli UMNO cawangan Kampung Ibol, Md Ali Mustafa bertanding – DUN Seri Menanti
    21. Ketua UMNO cawangan Kikangsa Kayul, Jusbian Kenneth@Kini – DUN Kuala Penyu
    22. Ahli Pemuda UMNO cawangan Sungai Sibugah, Mohd Arshad Abdul – DUN Sungai Sibugah
    23. Penyelaras BN Batu Kawan, A Mohan – Parlimen Batu Kawan, DUN Bukit Tengah
    24. Penyelaras DUN Machang Bubuk, Ooi Suan Hoe – DUN Kuala Kubu Bharu
    25. Ketua MCA cawangan Bandar Kuala Kubu Bharu, Yoong Tham Fook – DUN Kuala Kubu Bharu

    Macamano Pulak Citor ni Jang?
    Strategi nak copek kayo ko?
    kah!!!kah!!!kah!!!

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive