Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, April 21, 2013

Hobin BN Hobin

Bermulalah perlawanan politik sehingga 5 Mei 2013. Selepas 10 pagi semalam, 20 April 2013, kelihatan BN giat memulun semua sudut dan saraf pengundi. Eloklah supaya tiada seorang pun tertinggal dan kecewa menonggeng-nonggeng.

Dun-Dun kritikal mesti dipastikan menang. Dun-Dun pasti menang MESTI dinyatakan bahawa kemenangan BN ialah kemenangan kuasa rakyat. Kuasa rakyat yang percaya kepada perpaduan dan keamanan. Kuasa rakyat yang yakin kepada faham Ahlul Sunnah Wal Jamaah. Kuasa rakyat yang taat kepada konsep "sikit samo sikit, banyak samo banyak"...

Pak Sedaro mengajak semua calon Islam untuk ziarah semua surau dan masjid dalam kawasan DUN yang ditandingi. Bawa buku nota kecil untuk catat semua kehendak dan keperluan pengundi. Bawa buah tangan sebagai tanda kasih sayang calon BN kepada pengundi.

Calon BN tiada pilihan. Menang mesti Menang. Undi BN!!

4 comments:

  1. Di Pilah calon DUN Pilah menghangatkan skandal semula bila kekasih gelap dato yati iaitu norazmi @ jimy ajk bahagian Pilah bersama 24 jam untuk mengelakkan orang lain mendekati calon. Segala gerak kerja dan duit calon dikontrol. Jimy DUN Senaling ape sibuk di DUN pilah.

    Kaedah gangster digunakan iaitu mengugut orang yg x menyokong dato yati @ memburukkan dato yati akan dipukul.

    Haila malang nasib orang Pilah.

    ReplyDelete
  2. Kalau nak tau ..jimy ni kucing kurap jw kat pilah tu. Kalau tak percaya, cubalah kau sergah dia. Macam anjinglah dia lari nanti. Tak kuat mana pun, semuanya dia upah orang. Dengan orang pilah bolehlah di tipu. Keluar pilah tengok, gerenti kencing dalam seluar. Cukuplah tu norazmi, calon kau akan masuk parit.

    ReplyDelete
  3. Hahahaha ..ni budak bodoh tang sawah lebar tukan. Samseng muko kono langgar bas united ni sodar tak sial diolah yg akan buek tok yati kalah kat dun pilah. Kahkahkahkah

    ReplyDelete
  4. http://warisannwizurai.blogspot.com/2013/04/berjasa-bakal-buat-kejutan-di-parlimen.html

    ReplyDelete

Blog Archive