Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, April 21, 2013

Hobin BN Hobin

Bermulalah perlawanan politik sehingga 5 Mei 2013. Selepas 10 pagi semalam, 20 April 2013, kelihatan BN giat memulun semua sudut dan saraf pengundi. Eloklah supaya tiada seorang pun tertinggal dan kecewa menonggeng-nonggeng.

Dun-Dun kritikal mesti dipastikan menang. Dun-Dun pasti menang MESTI dinyatakan bahawa kemenangan BN ialah kemenangan kuasa rakyat. Kuasa rakyat yang percaya kepada perpaduan dan keamanan. Kuasa rakyat yang yakin kepada faham Ahlul Sunnah Wal Jamaah. Kuasa rakyat yang taat kepada konsep "sikit samo sikit, banyak samo banyak"...

Pak Sedaro mengajak semua calon Islam untuk ziarah semua surau dan masjid dalam kawasan DUN yang ditandingi. Bawa buku nota kecil untuk catat semua kehendak dan keperluan pengundi. Bawa buah tangan sebagai tanda kasih sayang calon BN kepada pengundi.

Calon BN tiada pilihan. Menang mesti Menang. Undi BN!!

4 comments:

  1. Di Pilah calon DUN Pilah menghangatkan skandal semula bila kekasih gelap dato yati iaitu norazmi @ jimy ajk bahagian Pilah bersama 24 jam untuk mengelakkan orang lain mendekati calon. Segala gerak kerja dan duit calon dikontrol. Jimy DUN Senaling ape sibuk di DUN pilah.

    Kaedah gangster digunakan iaitu mengugut orang yg x menyokong dato yati @ memburukkan dato yati akan dipukul.

    Haila malang nasib orang Pilah.

    ReplyDelete
  2. Kalau nak tau ..jimy ni kucing kurap jw kat pilah tu. Kalau tak percaya, cubalah kau sergah dia. Macam anjinglah dia lari nanti. Tak kuat mana pun, semuanya dia upah orang. Dengan orang pilah bolehlah di tipu. Keluar pilah tengok, gerenti kencing dalam seluar. Cukuplah tu norazmi, calon kau akan masuk parit.

    ReplyDelete
  3. Hahahaha ..ni budak bodoh tang sawah lebar tukan. Samseng muko kono langgar bas united ni sodar tak sial diolah yg akan buek tok yati kalah kat dun pilah. Kahkahkahkah

    ReplyDelete
  4. http://warisannwizurai.blogspot.com/2013/04/berjasa-bakal-buat-kejutan-di-parlimen.html

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive