Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, April 9, 2013

Bukti Nik Aziz Pendakwah Ajaran Songsang


Sudah terang lagi bersuluh. Dalam terang benderang pun, kena pakai lampu selait lagi, sobab ramai pendukung totok Pas berpegangan faham Syiah dan Khawarij yang masih sanggup bersetuju atas segala kekufuran nikmat ilmu yang Allah berikan kepada Nik Aziz Nik Mat, seorang berdarah Banjar hampir-hampir murtad.

1. Bersetuju secara nyata dengan Abdul Hadi Awang, atas amanat Haji Hadi 1981. Tanpa bangkangan sezarah pun.

2. Bersetuju menyatakan secara terbuka bahawa Allah juga mencarut!

3. Bersetuju untuk menjadikan iblis dan syaitan sebagai rakan karib politik.

4. Bersetuju untuk bersetuju bahawa kalimah Allah sifatnya dikongsi bersama oleh agama-agama lain dalam Malaysia.

5. Bersetuju dengan agama baru iaitu Agama dan Isme hak asasi manusia.

6. Bersetuju dengan pegangan Plural dan Liberal.

7. Bersetuju dengan Pejuang Seksualiti Merdeka dan Pengamal LBGT iaitu Ambiga anak keling paria.

8. Bersetuju berhubungan karib dan berpakat untuk berkuasa politik dengan Komunis Alam baru iaitu DAP. Walhal semasa 13 Mei 1969, Nik Aziz sendiri yang menentang Lim Kit Siang. Kini mengizinkan tubuhnya dijamah dan diratah hidup-hidup oleh Anjing Jaguhan Lee Kwan Yew iaitu Lim Kit Siang yang bawa ajaran Komunis dalam DAP.

9. Bersetuju pula dengan pengamal LBGT dan sekutu-sekutu Freemason, yang berpayung di bawah Pkr. Anwar Ibrahim ialah manusia 2 alam. PkR dijadikan pentas kemasukan segala elemen Freemason ke dalam negara Malaysia secara halal.

10. Bersetuju juga Nik Aziz untuk menolak segala macam fatwa hak yang tidak selari dengan ajaran sesat Pas. Memberi hukum mandatori yang terkini bahawa orang UMNO sembahyang tak ada pahala. Nik Aziz sudah jadi Nabi? Atau Nik Aziz sudah jadi Tuhan?

Apakah Nik Aziz seorang pengamal Agama Songsang yang mengaku Islam pada pakaian? Atau Nik Aziz sudah diambang "alzhaimer"-penyakit nyanyuk "menggila nak mati sebagai patriot Pas"?

Cukup-cukup sudahlah Nik Aziz! Kembalilah ke pangkal jalan. Kembalilah ke faham Ahlul Sunnah Wal Jamaah yang bermazhab Imam As-Shafie.

21 comments:

  1. Pas bukan Agama. Agama bukan Pas.
    Nabi Muhammad saja teramat istimewa.

    Manusia biasa akan di uji dengan bermacam TA.

    MahkoTA.
    TAhkTA.
    HarTA
    WaniTA
    KereTA
    TAnah
    TAwadukkan
    TAkwaan
    CinTA.
    KehebaTAn peTAh.
    Nik Aziz manusia biasa.
    Orang KelanTAn kerja KL amat selesa dan tidak di uji dengan Air Tanah balak dan semua orang kelantan di KL rasa hebat lah 1Malaysia.TAkiah
    Balik Ke KelanTA teTAp undi pangkah bule.
    TAkiah.
    Hebat lah kiTA semua
    arjuna waspada
    changkat lobak.

    ReplyDelete
  2. Previously when I'm in PAS, all that we say personal opinion, but now with all the issues surrounding PAS, its undefendable as its clearly astray, and undeniable.

    ReplyDelete
  3. Hebat2 belako hujjah tak berfakta umat Melayu Malasia (me layu malas). Telan bulat2 apa yg dikata samada kerajaan atau pembangkang. Lepas tu buat keputusan sebarkan mcm utusan msia dan seumpamanya. Mengaku Islam tapi fahamnya di mana batad yg boleh atau tidak. Perangai batu api ni mungkin warisan tok nenek engkorang yg tak beragama kot???

    ReplyDelete
  4. Macam bagus je anon atas ni. Hujahnya xde isi tp kecoh je lebih. Pasal apa quote utusan? Apasal tak quote harakah yg fitnah 24/7 tu yg siap delete berita bila kena hentam? Nak kondem org konon malas. Engkau tu beragama sangat ke nak kondem org? Perangai warisan toknenek ko yg hindu kot.

    ReplyDelete
  5. Anon yang yang nenek dia tak beragama. Apasal kau sakit hati kitorang kutuk N.ajis. Kalau N.ajis tak cari pasal kat kitorang takkan kitorang nak mengamuk saja2. Kitorang pun ada harga diri ada maruah nak dipertahankan. Kau pulak cari pasal kat sini apahal. Muka dah la buruk perangai mengalahkan babi tonyok. Pegi kau khinzir.

    ReplyDelete
  6. anon yang komen malasia tu mesti indon yang kata sembelih babi terus jadi halal tu. syuh kau indon. negara miskin tak layak komen sini. hehe.

    ReplyDelete
  7. Xtau nk ckp pe,yg ckp 2 mcm tinggi sgt ilmu agama.bape juzu' quran n bape byk hadis yg ko hafal?islam sgt ke pemimpin kerajaan yg ko sokong skrg smpai nk buat citer mcm2?klu anak bini sndiri xleh nk didik tutup aurat layak ke ngaku diri 2 mpjuangkan islam?sedangkan ulama' negara lain pn respek kt nik aziz ni tp org islam malaysia sndiri buat fitnah mcm2,skrg mmg dh akhir zaman.salah satu tnda2 kiamat ialah fitnah bmharajalela,mcm skrg ni byk fakta yg dputar belit utk kpntingan diri.ulamak adalah pwaris nabi,bila kita kutuk n hina ulamak yg btl2 mpjuangkan islam umpama mcm kita kutuk n hina nabi kita,n bila hina nabi kompom neraka utk dia..aku nk tnya,bila ulamak luar pn dok hormat kt nik aziz ni dgn ilmu dia adakah pemimpin yg korang banggakan skrg ni lebih alim bab agama smpai nk ckp mcm2 kt dia?Allah dh gtau yg solat 2 tiang agama n solat 2 mcegah pkra keji n mgkar so aku nk tnya bila lelaki yg xboleh nk tadbir rumah tangga sndiri mngikut cara hidup islam adakah layak mnjadi pmimpin negara yg kononnya negara islam n mpjuangkan islam?hukum Allah pn ditolak layak ke diri 2 utk mngaku islam?mngaku ikt ahli sunnah tp sunnah nabi ditolak,maksiat n bnda haram dh jd drh dging,pemimpin mcm ni yg korang bangga kan?nape la x kaji n slidik dlu sblm pcya bult2 apa yg org lain ckp,akal ada tp mcm xbfungsi..g blajo mantiq,balaghah,usul fiqh hadir,tafsir n sbgainy sblm nk ckp bkn2.bila ilmu agama dh tinggi dh pnuh kt dada cube g bhujah ngn nik aziz 2 dpn2 psl ni sume,ni ilmu agama pn ciput dh nk pndai2 buat fitnah mngata org 2 puak syiah bagai,kalau btl pmimpin skrg ni btl2 mpjuangkan islam n bpegang ngan quran n sunnah knp takut utk laksanakan hukum hudud kt negara yg dikatakan negara islam kita ni?aku hanya sokong pmimpin yg btl2 mpjuangkan islam shj n aku xnmpak bnda 2 dkt pmimpin kita skrg so tiada undi utk Bn dr aku dan sahabat lain yg inginkn kdaulatan islam di bumi malaysia ni utk PRU13 nnti..

    ReplyDelete
  8. krn ilmu tak tinggilah kena rujuk ulama muktabar silam, bukan buat tafsiran sendiri., dan rujuk majlis fatwa.

    ReplyDelete
  9. Xtau nk ckp pe,yg ckp 2 mcm tinggi sgt ilmu agama.bape juzu' quran n bape byk hadis yg ko hafal?islam sgt ke pemimpin kerajaan yg ko sokong skrg smpai nk buat citer mcm2? - PENYOKONG PAS DAN USTAZ PUN RAMAI MENGAJI TAK HABIS. SEIBUK BERPOLITIK, BELAJAR KAT TIMUR TENGAH BUKAN BALIK BAWAK DEGREE TAPI BAWAK ANAK BINI.

    klu anak bini sndiri xleh nk didik tutup aurat layak ke ngaku diri 2 mpjuangkan islam?sedangkan ulama' negara lain pn respek kt nik aziz ni tp org islam malaysia sndiri buat fitnah mcm2, -ULAMA NEGARA MANA YANG RESPEK NIK AZIZ TU? BAGI CONTOH SIKIT. TDM DAPAT PENGIKTIRAFAN DAN LEBIH 100 ANUGERAH DARI NEGARA2 ISLAM DUNIA, DAN SEMUA ANGGOTA OIC HORMAT DIA, TAPI ORANG PAS HENTAM JUGAK TDM. APA KES?

    skrg mmg dh akhir zaman.salah satu tnda2 kiamat ialah fitnah bmharajalela,mcm skrg ni byk fakta yg dputar belit utk kpntingan diri.ulamak adalah pwaris nabi,bila kita kutuk n hina ulamak yg btl2 mpjuangkan islam umpama mcm kita kutuk n hina nabi kita,n bila hina nabi kompom neraka utk dia.. - NABI PUN PERNAH BAGI PERINGATAN PASAL ULAMA YANG BERHATI JAHAT, JUAL AGAMA DEMI KEPENTINGAN DUNIA.

    aku nk tnya,bila ulamak luar pn dok hormat kt nik aziz ni dgn ilmu dia adakah pemimpin yg korang banggakan skrg ni lebih alim bab agama smpai nk ckp mcm2 kt dia? - SEKALI LAGI NAK TANYA ULAMA LUAR TU SAPA? ANUGERAH GURU NUSANTARA YANG PERSATUAN GURU-GURU PASTI BAGI KAT NIK AZIZ TU KE? HAHAHA.

    Allah dh gtau yg solat 2 tiang agama n solat 2 mcegah pkra keji n mgkar so aku nk tnya bila lelaki yg xboleh nk tadbir rumah tangga sndiri mngikut cara hidup islam adakah layak mnjadi pmimpin negara yg kononnya negara islam n mpjuangkan islam? - PENYOKONG PAS PUN RAMAI TAK SOLAT DAN TAK TUTUP AURAT KELUARGA MASING2, TAPI SEBAB MEREKA SOKONG PAS, JADI SEMUA JADI HALAL KE?

    hukum Allah pn ditolak layak ke diri 2 utk mngaku islam?mngaku ikt ahli sunnah tp sunnah nabi ditolak,maksiat n bnda haram dh jd drh dging,pemimpin mcm ni yg korang bangga kan? - BETUL TU. JANGAN BUAT MAKSIAT MACAM ADUN SELINSING DAN MAT SABU YANG KENA TANGKAP KHALWAT TAPI DAH DIAMPUNKAN OLEH BISHOP NIK AZIZ. TU KIRA TOLAK ISLE PAS KE DOK TU?

    nape la x kaji n slidik dlu sblm pcya bult2 apa yg org lain ckp,akal ada tp mcm xbfungsi..g blajo mantiq,balaghah,usul fiqh hadir,tafsir n sbgainy sblm nk ckp bkn2. - HABIS YANG ORG PAS PERCAYA NAJIB BUNUH ALTANTUYA DAN KAPAL SELAM TAK BOLEH MENYELAM TANPA BUKTI HANYA SEMATA2 ANDAIAN TU BOLEH PULAK YA?

    bila ilmu agama dh tinggi dh pnuh kt dada cube g bhujah ngn nik aziz 2 dpn2 psl ni sume,ni ilmu agama pn ciput dh nk pndai2 buat fitnah mngata org 2 puak syiah bagai,kalau btl pmimpin skrg ni btl2 mpjuangkan islam n bpegang ngan quran n sunnah knp takut utk laksanakan hukum hudud kt negara yg dikatakan negara islam kita ni? - TIADA HUDUD DALAM MANIFESTO PR DAN BUKU JINGGA. TANYA PAS KENAPA TAKUT NAK CAKAP DEPAN DAP NAK LAKSANA NEGARA ISLAM DAN HUDUD? SIAP TUKAR NEGARA KEBAJIKAN DAN HUDUD TIADA DALAM AGENDA? HAHAHA. MENIPU TAK HABIS2.

    aku hanya sokong pmimpin yg btl2 mpjuangkan islam shj n aku xnmpak bnda 2 dkt pmimpin kita skrg so tiada undi utk Bn dr aku dan sahabat lain yg inginkn kdaulatan islam di bumi malaysia ni utk PRU13 nnti.. - SIAPA YANG PERJUANGKAN ISLAM? PAS KE? HAHAHA. MEMANG DENGKEK AKAL KAU NI KENA TIPU. PAS JUAL ISLAM UNTUK KUASA LA. BUKA HATI, BUKA MINDA, KAJI SELIDIK DULU MACAM SARANAN KAU TU. ATAU HATI DAH HITAM?

    ReplyDelete
  10. Syabas bro, jawapan yang jitu dan padu. Kita boleh berhujah dengan seribu orang berilmu tapi kalau sibangang kek ateh kau tu sekor pun cukuplah. tak kan habih doh. Akidah dio tu dah tak boto dah. Pongikut ajaran sosek guru n.ajis.

    ReplyDelete
  11. Thank you for sharing your info. I truly appreciate your efforts and I am waiting for your further post thank you once again.


    My web-site ... rockstar squeezepage

    ReplyDelete
  12. haaanaa....
    dari mana sumber nie...???
    bleh kongsi tak...????

    ReplyDelete
  13. Anon @ 10:50 AM
    jwpn yg sgt bernas. tp puak sne mne nk terima. hrp mata je celik tp hati & fkrn dh hitam legam smpai xblh nk terima cahaya pencerahan.

    ReplyDelete
  14. Ajaran islam yg mcm mana boleh ckp na
    bi Muhammad serupa mamat2 dikg, nabi di angkat masa umur 40thn....sedangkan Muhammad SAW dah Allah tetapkan sebelum Allah ciptakan Adam A.s . Disini pun dah bercanggah

    ReplyDelete
  15. hanya sunnah wal jamah j yang betul.dulu,kini dan selamanya.ketepikan sentimen politik.
    fikirkan akidah kita sebagai umat NABI MUHAMMAD...jangan disebabkan kita sayangkan mana2 parti yang lari dari akidah Islam kita pun tergelincir...semoga kita semua mati dalam iman dan dimasukkan ke dalam syurga yang hakiki...AMIN....

    ReplyDelete
  16. Salam. Fitnah adalah dosa. Dosa sesama manusia..hanya tuan punye badan yg dapat ampun kan...
    Sempat ke kamu mintak maaf pada orang yang kamu lemparkan fitnah ini..? Sekarang Nik Aziz telah tiada..
    Moga Allah mengampuni kita..salam

    ReplyDelete
  17. sekarang baru nak terasa diri tu camna kan? macam mana rasa nya kutuk orang yang yg pergi bertemu Allah dalam keadaan yang sangat baik? subhanallah, Allah tunjuk lagi berbagai2 petunjuk, tapi korang yang kabur dengan harta pangkat dan duniawi yang tak kekal.. lepas ni, diri yg kutuk2 ni nak kena kebumi macam mana? lps kebumi, kena kutuk dgn org lain pula? insaflah, Allah Maha Pengampun.. in shaa Allah

    ReplyDelete
  18. Beruntung tok guru dh mati pun bertambah pahalanya kerana orang masih menfitnahnya.

    ReplyDelete
  19. Jangan sesekali buka mulut kalau takda bukti

    ReplyDelete
  20. Allahu...sedih benar duk bace orang bodo main kecek kok sir ke Tok Guru ambo..mane hok bodo hok tolol tu bulehlah mung nok nipu..sebab tu lah kite ni kene ade pegange dlm perjuangan kite ni..moge Allah timpakan azab bagi yang memfitnah Ayahanda kite

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive