Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, April 26, 2013

Auta je lebih...

18 comments:

  1. Donga cerito dari Putra Jaya, Tok Sahak kito akan menjadi MB bari kito. Apo laie, jangan tanguh2. Kito ko Longgeng. Kasi menang Tok Sahak dengan majoriti besar.

    ReplyDelete
  2. Barisan Paneh Miang ni pula berpendirian bagaimana?

    Setuju dengan Hudud?
    Setuju ianya dilaksanakan?
    Setuju bahawa Hudud adalah Hukam Allah?
    Setuju bahawa Hudud sebaik-baik hukuman yang diperintahkanNya?
    Setuju untuk menyokong perlaksanaan Hudud?
    Setuju bahawa sebagai muslim, menolak sesuatu ketetapan Alaah adalah menjadikan kita kuffur dan zalim?
    Setuju bahawa kita mesti berazam melaksanakannya?

    Mohon oencerahan atas pertanyaan di atas. Terima kasih

    ReplyDelete
  3. Agak eaa... memang sudah ditakdirkan bahawa sumo pomimpin pakatan ni kaki auta... tak dapek nak nolong ea doh..

    ReplyDelete
  4. Auta siapa yang lebih menjahanamkan ISLAM :

    [1] Apakah AUTA - jika terbukti UMNO menghalalkan KILANG ARAK
    [2] Apakah AUTA - jikat jelas terbukti UMNO menghalalkan JUDI 4 ekor
    [3] Apakah AUTA - jika terbukti UMNO menghalalkan DARAH ORANG ISLAM di MEMALI
    [4] Apakah AUTA - jika terbukti UMNO merompak duit WARGA FELDA dalam jenayah siang hari yang menjual maruah orang Melayu
    [5] Apaka AUTA - jika UMNO mengahalang kebebasan berpolitik dengan tindakan GANAS di BERSIH 1.0, BERSIH2.0
    [6] Apakah AUTA jika UMNO yang jahat memusnahkan pengembangan ISLAM melalui penutupan TADIKA ISLAM dan SEKOLAH AGAMA ISLAM yang mengajar anak MELAYU mengenal ALLAH dan para Nabi dan mengenal agama
    [7] Apakah AUTA jika UMNO itu tidak menjaga tata susila dengan mempersembahkan K-POP di majlis 1 juta Belia

    Siapa yang AUTA, siapa yang MUNAFIK, dan siapa sebenarnya SYAITAN bertopengkan UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlu jnji nk tutp klg ark ble dpt slngor...sal x tutp pon...sila nyatakn bukti ats knyataan anda bro.jgn skdr brckp tin milo...pegi googl skrg cari stment yg bgs ckit...

      Delete
  5. Kalau tok Sahak jadi MB den ingatlah kito NS bukan menuju negori maju,tompi menuju negori mundur.hahaha.Selamat menuju negeri mundur besamo Tok Sahak! Lopeh tu hari2 pemimpin di NS akan bercakar yo lah di lago2 ey kek Tok Sahak.Undi BEBAS krna bebas itu lah BN! Bebaskan diri kito semuo dr belenggu Tok Sahak.

    ReplyDelete
  6. ko dongar ayat kawan kito ateh ni memamng bangang boto..dah torang2 kono pocat dari umno boleh lagi kato undi BEBAS sobab bebas BN>BANG OI MANO KAU SKOLAH oi..kalau cmtu lagi elok kau suruh najib tu jadi calun bebas..sonang lak muhyidin atau zahid jadi pm..MEMANG BANGANG

    ReplyDelete
  7. TAK DO YANG AUTA AE DO.DAH MONANG DAP SOK,,,CINO YANG BRKUASO LOPEH TU TORUS TUKAR TANAH RIZAB MELAYU JADI RIZAB CINO...BARU PADAN MUKO KAU..

    ReplyDelete
  8. dato zulkifli nordin tu yang dah berbakul2 hentam dan kutuk umno,siap jadi peguambela anwar pulak,masih jugak di terima jd ahli umno dan paling hebat,jd calon...kah..kah..kah..jadi apa heran setakat kena pecat bro?

    ReplyDelete
  9. ISLAM UNTUK SEMUA....JGN TOLAK HUKUM ALLAH...

    ReplyDelete
  10. bro,dulu dato zulkifli tu tanding ateh tiket PKR,,lopeh tu kono boli dgn bn....calun bebas kek longgeng ni tanding tiket apo..lambang pun comin mato..niat calun tu bukannyo nak monang pun..sajo jo nak kacau undi BN..kempen pun kek umah orang BN..umah orang pas tak berani pula nak poyi..sodar lah bro..bakal kono golak lah penyokong calun bebas ni besok...hahahaha

    ReplyDelete
  11. Anonymous said...
    Barisan Paneh Miang ni pula berpendirian bagaimana?

    Setuju dengan Hudud?
    Setuju ianya dilaksanakan?
    Setuju bahawa Hudud adalah Hukam Allah?
    Setuju bahawa Hudud sebaik-baik hukuman yang diperintahkanNya?
    Setuju untuk menyokong perlaksanaan Hudud?
    Setuju bahawa sebagai muslim, menolak sesuatu ketetapan Alaah adalah menjadikan kita kuffur dan zalim?
    Setuju bahawa kita mesti berazam melaksanakannya?

    Mohon oencerahan atas pertanyaan di atas. Terima kasih

    April 26, 2013 at 11:07 AM

    Apo lagi warga paneh jawab la copek,,,
    Jangan mcm tkdo tolo pulak nak menjawab,,,

    ReplyDelete
  12. Tengok kat malaysiakini. Penulis maki Haron Din babi pun ada, Dr Maza anjing pun ada, Dr Juanda pun ada.

    Penulisnya peterpang, tak tau apa bangsa, ugama

    ReplyDelete
  13. kono golak setakat kek dunio,apo bonalah bosa eaa,kurang2 eaa,in shaa Allah, kek akhirat boban kito kurang lah sikit ...tanggungjawab menyodarkan pengundi supayo jangan memilih calon yg mempunyai sifat2 mazmumah(cth:hasad dengki,tamak,pendendam,suka melago2 org,mempunyai kulbun yg kohok dn segala sifat negetif)dah kito buek.terpulang pd pengundi untuk menilai berdasarkan akal fikiran yg Allah bg.kito jangan menghino calon,yg betanding semua kerabat2 kito yo kek longgeng tu..bedasarkan sifat2 mazmumah tu,mano yg teraso,mintak maap lah..jom check kulbun kito,ado kohok ke tak?semuga pengundi dun longgeng semua sentiasa dlm rahmat dan hidayah Allah.aameen.fikir2 kan lah..selamat mengundi!

    ReplyDelete
  14. baguih tu meh kito pakat undi pas thun ni kek longgeng ,jgn undi BN.jgn undi calun bebas yang torang2 pengkhianat..tak do tolo calun bebas tu..alang2 marah ,keluar jo umno, masuk pas,barulah jantan..ada berani ka calun bebas

    ReplyDelete
  15. anon 12.04,marah nampak?sabar nak,sabar..meh paklong tolong tangkalkan..tak berat sakitnya ni..kena meroyan sahak ya(sejenis virus baru)..pas pru13 ni sihat wal'afiat lah tu...BEBASKAN DIRI DARI TOK SAHAK ukt elak berjangkit...

    ReplyDelete
  16. memang ado konspirasi dari putrajaya. PM nak selamatkan diri semasa pemilihan UMNO nanti. Semua Ketua Bahagian yang tak berguna seperti SAHAK tu di letak semula sebagai calon. Yang jadi mangsa orang-orang lenggeng.Calon yang dah nak mati dan tipu medical check up tu lah yang jadi calon. Mana janji PM yg nak letak calon MUDA. TRANFORMASI yang di war-war kan tidak ditunaikan.

    ReplyDelete
  17. pelik jugak ye, anda mengutuk dato sahak bagai nak kiamat dunia ni? Takut apa? Takut tak dapat nk keluar pasir? Takut tak rasa lagi nikmat jadi org besar2?

    Kalau betul dlm hati anda pejuang Melayu & pejuang Islam sebenarnya, anda semua tidak akan menulis seolah anda tidak ada Tuhan (Allah Taala) yg melihat segala apa yg anda lakukan termasuk menulis di ruang ini yg nampak agak keterlaluan..

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive