Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Saturday, April 27, 2013

Komunis BerMaharajalela


Timbalan Pengarah Kastam maut ditembak

PUTRAJAYA 26 April - Timbalan Pengarah Kastam Perkastaman/Cukai Dalam Negeri, Datuk Saharuddin Ibrahim maut selepas ditembak dari jarak dekat oleh penunggang motosikal di sini pagi ini.

Kejadian berlaku kira-kira pukul 8.30 pagi di persimpangan lampu isyarat Lebuh Wawasan dari arah Dengkil bersebelahan IPD Putrajaya.

Mangsa yang ketika itu dipercayai dalam perjalanan ke tempat kerja bersama pemandunya telah dikejarkan ke Unit Kecemasan Hospiral Putrajaya sebelum disahkan meninggal dunia.

Allahyarham berasal dari Negeri Sembilan dikenali sebagai seorang yang tegas dan berani bersuara. - UTUSAN ONLINE.

Ingatan khas daripada Pak Sedaro....

Nampaknya pelbagai insiden sedang ditunjuk kepada rakyat Malaysia dalam kesibukan PRU-13.

Kejadian letupan BOM di Nibong Tebal, Jelapang, Sungai Besar merupakan bibit-bibit seperti pada tarikh 8 Mei 1969.

Kejadian "short and cold blooded" di Bukit Emas, diikuti oleh Allahyarham Saharuddin di atas di Putrajaya ialah takdir Allah kepada ummat Malaysia. Benar ini semua Qada dan Qadar Allah jua. Namun, masih juga benar, apabila swadaya Komunis diberikan kepada pemuka-pemuka tertentu.

Kegiatan kongsi gelap yang makin berMAHARAJALELA, ialah petanda Komunis sedang hidup subur. Bersama Komunis ialah golongan Freemason.

Dalam PRU-13 ini juga, ada 10 orang calon yang telah disahkan bahawa dia seorang Biseksual.

Moga Allah terus pelihara dan rahmati perpaduan, kesatuan, keamanan dan keharmonian Malaysia.

4 comments:

  1. Al Fatihah. Almarhum Dato merupakan anak kelahiran Rantau, N.Sembilan. Balu almarhum, Datin Rahimah seorang yang amat baik sekali ketika Datin bertugas sebagai Penyelia SMK KGV Seremban. Dari raut wajah almarhum, memang beliau seorang yang tegas dan berdedikasi. Semoga Allah meletakkan roh beliau dikalangan para syuhada. Semoga pihak polis dapat membongkar kes ini hingga ke akar umbi. Negeri Sembilan sebelum ini pun pernah kehilangan seorang yang amat komited dalam tugas, iaitu Almarhum Jalil, orang Rembau yang mati dibunuh di Hong Kong semasa dalam siasatan kes skandal kewangan terbesar negara. Sehingga kini kes tersebut masih belum selesai.

    ReplyDelete
  2. Org baik2 ni copek lah meninggalnya, yg perangai buruk mcm Sahak kek LOnggeng tu,lambek lah plak,Confirm Hidup Bebas kito, klu sahak dah tak do lg.Undilah Calon BEBAS di LOnggeng utk keamanan dan keharmonian UMNO dan masyarakat di Lenggeng.Al Fatihah utk Almarhum Dato' Sharuddin

    ReplyDelete
  3. Heran boto, kerajaan pusat dari Merdeka BN, apo kojo BN bilo ado masalah jo tuding jari kek Pembangkang la, komunis la, amerika la. Bajet tahunan untuk KDN dan Pertahanan bertambah2 buek apo? Duit tu main agih2 kroni jo ko?

    Malaysia ni x payah Amerika, Singapore 1 jam jo sorang Malaysia dah hancur. Apo la yang Menteri Kabinet fikir dan buek

    ReplyDelete
  4. Sok kalau anuar merintah tadah an yo butot kau eh... Jang kau cari salah org sonang yo kau agak cam buek ceramah ko banganglah tak abih abih kau ni ....

    ReplyDelete

Blog Archive