Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Wednesday, April 3, 2013

Kepada Jentera PRU-13 UMNO

Saudara sahabat seperjuangan. 

Semboyan jihad pilihanraya sudah ditiup. Marilah kita melakukan "Ribat Mujahidin dalam Pilihanraya" untuk memenangkan Islam dan Melayu di persada kuasa dengan mewakafkan semaksima masa, tenaga dan harta yang ada. Pastikan kita semua bermula saat ini; 

1) Jangan tinggalkan solat malam walaupun 2 rakaat. 
2) Jangan tinggalkan Solat Dhuha walaupun 2 rakaat. 
3) Lazimi solat berjamaah. 
4) Membaca Al-Quran minima 1 muka sehari. 
5) Banyakkan bersedekah minima RM10 setiap hari. 
6) Berdoa untuk kemenangan parti yang memperjuangkan Islam dan Melayu setiap kali selepas solat 5 waktu. 
7) Sentiasa dalam keadaan wudu'. 

Pas Menggadai Islam, Pkr menggalakkan murtad dan hubungan songsang, DAP raja kepada Pas dan Pkr!!

2 comments:

  1. Ya Allah kurniakanlah taufiq dan hidayah kepada rakyat Malaysia supaya memilih yg terbaik agama dan akhlaknya sebagai pemimpin. Jgn kau angkat Ya Allah parti yg rasuah, mengaibkan org lain dgn tuduhan zina/ liwat tanpa 4 saksi sebagai pemimpin negara Malaysia yg kami cintai. Amin.

    ReplyDelete
  2. Ya Allah kurniakanlah taufiq dan hidayah kepada rakyat Malaysia supaya memilih yg terbaik agama dan akhlaknya sebagai pemimpin. Jgn kau angkat Ya Allah parti yang mengampunkan kesalahan zina adunnya sendiri, tipu rakyat dengan duit derma memali, tipu derma ceramah, tipu duit balak, tipu saham kohilal, berpura2 memakai 'kulit kambing' untuk menipu orang ramai dalam menyalahgunakan agama-Mu, yang menggalakkan perpecahan ummah hingga tergamak menjual nama mu Ya Allah kepada agama selain Islam yang mempunyai agenda untuk menyesatkan ummat-Mu, yang tergamak memainkan nama Rasul-Mu buat video seks, yang mengangkat individu yang menyokong keselamatan israel dan melakukan lgbt sebab ada bukti video dan dna, yang mengaibkan org lain dgn tuduhan bunuh dan rasuah tanpa 4 saksi sebagai pemimpin negara Malaysia yg kami cintai. Amin, ya rabbal alamin.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive