Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Monday, April 15, 2013

13 sebab Orang Melayu UNDI BN

Orang Melayu yang faham agama, bangsa dan survival tanahairnya akan taat setia kepada payung Utama negara iaitu Raja Melayu dan Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu, maka, UNDI Melayu berasaskan;

1. Sayang kepada Tanahair

2. Sayang kepada Organisasi Melayu berfahaman Sunni.

3. Sayang kepada Perlembagaan Persekutuan khasnya Perkara 3, Agama Islam agama bagi persekutuan. ps: DAP nak ubah supaya Kristian menjadi Agama rasmi, dan batalkan Agama Islam.

4. Sayang kepada silaturrahim sesama Islam sebagai jambatan ke akhirat. ps: PAS sudah buat Agama baru iaitu orang UMNO sembahyang tak ada pahala, UMNO bina masjid bukan sebab Islam (sebab duit-kata Nik Aziz)...banyak lagi, terlalu NEGATIF, Pak Sedaro bolayan

5. Tidak mahu manusia biseksual, main bontot dan apam (depan belakang sama rasa, sama aja) menjadi Perdana Menteri. Anwar Ibrahim terbukti seorang biseksual, Wan Azizah sudah tak boleh nafikan lagi, begitu juga Nurul Izzah dan anak lelaki mereka yang kini berada di Australia.

6. Tidak mahu ideologi Komunis melalui BERSIH menjadi kiblat pemerintahan. Bukti-bukti komunisme dalam parti politik amat jelas. Parti parasit utama membawa Agenda dan Falsafah Pengurusan Komunis ialah DAP.

7. Tidak mahu melihat anak cucu Melayu "lupa sejarah bangsanya", dek tangan-tangan Freemason dan Iluminiti merasuk melalui Parti Keadilan Rakyat, di bawah de facto bisexsual Anwar Ibrahim.

8. Tidak mahu melihat kuasa keterlaluan menjadi kiblat bangsa. Rukun Iman Syiah ke-6 ialah kuasa. Inilah yang menjadi kiblat Parti Ajaran Sesat (PAS pimpinan Abdul Hadi Awang). Mursyidul Am PAS, Nik Aziz sudah membuka gelanggang kepada Zionis memasuki negara, melalui kenyataan-kenyataan penuh Syiah dan Khawarijnya.

9. Sayang kepada anak-cucu-cicit-piut, merupakan sentimen utama orang Melayu undi BN.

10. Sayang kepada kedaulatan tanahair, tidak sanggup khianati Wa'ad Bangsa dengan Rajanya, menerima hakikat bahawa Bani Malayuwiyah, faham kebenaran bahawa keluarga Ahlul Bait merupakan pemimpin de facto kepada Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu.

11. Sayang kepada keamanan dan kepercayaan Cina dan Keling kepada umat Melayu. Melayu kuat, Cina-Keling turut sama kuat. Melayu hancur, Cina-Keling terus lingkup jahanam.

12. Sayang kepada Jihad Ekonomi, Jihad Politik, Jihad Ilmu dan Jihad Sosial yang mesti digerakkan oleh Melayu fundamentalis. Melayu plural dan liberal bukan pilihan umat.

13. Sayang kepada Tanah Melayu, Bumi Melayu ini. Sudah tiada lagi, tanah yang dinamakan sebagai Melayu, inilah Malaysia. Mengurus undi BN kepada BN amat penting untuk orang Melayu. Orang Melayu sedar, bahawa Cina dan Keling akan sokong BN, jika Melayu bersatu atas paksi Malaysia.

4 comments:

  1. 1 sebab melayu tolak umno-BN; berpolitik kelucahan terlampau

    ReplyDelete
  2. Mat Hasan tukar watikah calon2 UMNO N9. Sonyap2 calon2 team Mat Hasan tolah di panggil potang ni.

    Marilah kito ruyupkan BN N9 PRU 13 ni

    ReplyDelete
  3. Rakyat semakin tak percayo UMNO &BN. Bacolah ini...

    http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/18365-kajian-rakyat-tidak-percaya-video-kaitkan-anwar

    ReplyDelete
  4. Saya dah pun undi BN. BN pasti dapat lebih 2/3.

    ReplyDelete

Blog Archive