Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, April 23, 2013

Pengemis 222

Anwar Ibrahim sudah membuka pintu mengemisnya kembali.

Teknik simpati tahap ejen CIA paling mujarab yang diamalkan sejak 1972 lagi. Namun, kali ini Anwar Ibrahim menerusi Pkr membuka Projek 222.

Projek 222 ialah Mengemis Simpati rakyat untuk derma RM 222 kepada Pkr. Sasarannya kepada 100,000 pengundi yang banyak duit, sanggup melabur untuk mengembangkan Agenda Freemason melalui Pkr.

Projek 222 disama ertikan dengan perjuangan dan pengorbanan Kerusi Parlimen 222 dalam peperangan PRU-13.

Tahniah dan Syabas. Semoga 100,000 kalangan penderma dan pengembang Agenda Freemason-Zionis ini diampuni Allah jua.

11 comments:

  1. Wat do u think abt najib? Rosmah? Rais yatim? Shud they oso repent? Bagaimana pndpt anda mengenai zul nordin bertanding kat s.alam dan sokongan yg diberikan padanya oleh najib? Adakah itu bukan 'mengemis?

    ReplyDelete
  2. Semua orang ada hak untuk menuding jari. Pembangkang sering menuding jari dan melabel amnusia.

    Negara ini selamat untuk didiami. Karpal Singh tidak kembali ke Punjab. Lim brothers tidak balik ke China. Karpal boleh hantar 2 anak untuk bertanding dalam negara yang tidak demokratik.

    ReplyDelete
  3. PR x kaya macam BN

    Duit Negara duit BN

    Mana datangnye segala duit2 yang BN gunakan untuk Pilihan Raya ini?
    BN bukan syarikat yang berniaga ada untung. Yuran keahlian pun tak da, mana datang duit BN banyak2 ni?

    ReplyDelete
  4. Jangan lupo Tuan2/Puan2. Kito ko Longgeng. Sokong Tok Sahak. Jangan kisahkan orang lain. Pemimpin yang banyak jasanya dan anak jati Pantai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biar org pantai yolah sokong..den org sg jai sokong bebas..hahaha..mampuih la ko

      Delete
  5. umno ada syarikat yg beroperasi di luar negara untuk jana keuntungan. kalo berniaga dalam negara nnt rakyat bising. so meniaga la kat luar. takdo umno nak perabih duit rakyat doh. tapi pas ngan dap memang dapat duit dari us melalui pkr yg disalur from singapore. agak2 apo agenda?

    ReplyDelete
  6. umno mano tau beniago! mano datang modal umno beniago ni? siap beniago kek oberc lg tu.

    syarikat GLC semuo melingkup bilo umno campur tangan

    ReplyDelete
  7. sobab umno la ramai orang melayu tau meniago dan ramai berjaya sebenarnya. hanya orang buta hati saja tak nampak. nak harap ke pas? ramai lari dari kelantan ado la. tingga hak siam dok meniago di nun. pkr meniaga seks bebas, gay, lesbo tau la dio.

    ReplyDelete
  8. Meniago roti canai spenda bosar pandai la org PAS..xnk masuk dlm manifesto?free roti canai spenda gedabak godang utk sapo yg undi PAS..

    ReplyDelete
  9. "You Help Me..
    I Help U"
    Kato Najib sambil menggigit jari.
    Kah!!!Kah!!!Kah!!!

    ReplyDelete
  10. Oi 11.14 kau bekokok cakap org kan main gi cubo gi suloh kek comin sikit muko kau tu den raso kau dah lamo idup sonang bn menntah tu beyoyo bonar nak pr jadi kejaan eh... Den raso buntut itam kau tu anuar tak selero doh.. Kah !! Kah !!! Kah !!!!

    ReplyDelete

Blog Archive