Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, April 23, 2013

Pengemis 222

Anwar Ibrahim sudah membuka pintu mengemisnya kembali.

Teknik simpati tahap ejen CIA paling mujarab yang diamalkan sejak 1972 lagi. Namun, kali ini Anwar Ibrahim menerusi Pkr membuka Projek 222.

Projek 222 ialah Mengemis Simpati rakyat untuk derma RM 222 kepada Pkr. Sasarannya kepada 100,000 pengundi yang banyak duit, sanggup melabur untuk mengembangkan Agenda Freemason melalui Pkr.

Projek 222 disama ertikan dengan perjuangan dan pengorbanan Kerusi Parlimen 222 dalam peperangan PRU-13.

Tahniah dan Syabas. Semoga 100,000 kalangan penderma dan pengembang Agenda Freemason-Zionis ini diampuni Allah jua.

11 comments:

  1. Wat do u think abt najib? Rosmah? Rais yatim? Shud they oso repent? Bagaimana pndpt anda mengenai zul nordin bertanding kat s.alam dan sokongan yg diberikan padanya oleh najib? Adakah itu bukan 'mengemis?

    ReplyDelete
  2. Semua orang ada hak untuk menuding jari. Pembangkang sering menuding jari dan melabel amnusia.

    Negara ini selamat untuk didiami. Karpal Singh tidak kembali ke Punjab. Lim brothers tidak balik ke China. Karpal boleh hantar 2 anak untuk bertanding dalam negara yang tidak demokratik.

    ReplyDelete
  3. PR x kaya macam BN

    Duit Negara duit BN

    Mana datangnye segala duit2 yang BN gunakan untuk Pilihan Raya ini?
    BN bukan syarikat yang berniaga ada untung. Yuran keahlian pun tak da, mana datang duit BN banyak2 ni?

    ReplyDelete
  4. Jangan lupo Tuan2/Puan2. Kito ko Longgeng. Sokong Tok Sahak. Jangan kisahkan orang lain. Pemimpin yang banyak jasanya dan anak jati Pantai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biar org pantai yolah sokong..den org sg jai sokong bebas..hahaha..mampuih la ko

      Delete
  5. umno ada syarikat yg beroperasi di luar negara untuk jana keuntungan. kalo berniaga dalam negara nnt rakyat bising. so meniaga la kat luar. takdo umno nak perabih duit rakyat doh. tapi pas ngan dap memang dapat duit dari us melalui pkr yg disalur from singapore. agak2 apo agenda?

    ReplyDelete
  6. umno mano tau beniago! mano datang modal umno beniago ni? siap beniago kek oberc lg tu.

    syarikat GLC semuo melingkup bilo umno campur tangan

    ReplyDelete
  7. sobab umno la ramai orang melayu tau meniago dan ramai berjaya sebenarnya. hanya orang buta hati saja tak nampak. nak harap ke pas? ramai lari dari kelantan ado la. tingga hak siam dok meniago di nun. pkr meniaga seks bebas, gay, lesbo tau la dio.

    ReplyDelete
  8. Meniago roti canai spenda bosar pandai la org PAS..xnk masuk dlm manifesto?free roti canai spenda gedabak godang utk sapo yg undi PAS..

    ReplyDelete
  9. "You Help Me..
    I Help U"
    Kato Najib sambil menggigit jari.
    Kah!!!Kah!!!Kah!!!

    ReplyDelete
  10. Oi 11.14 kau bekokok cakap org kan main gi cubo gi suloh kek comin sikit muko kau tu den raso kau dah lamo idup sonang bn menntah tu beyoyo bonar nak pr jadi kejaan eh... Den raso buntut itam kau tu anuar tak selero doh.. Kah !! Kah !!! Kah !!!!

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive