Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, April 26, 2013

Ada lagi bendera hitam Pas ni...

Ado rakan FB Paneh Miang hantar gambar di inbox sobab ternampak bendero hitam Pas dopan Giant Senawang.



Kami pun poie la usya potang semalam nak nengok, tapi dah takdo pulak bendero tu. Copek botul puak Pas cabut bendero tu. Takut orang tau la tu yang Pas dah mulo beceramok sesamo sendiri.

Menurut rakan FB kami, kawasan yang terlihat kelibat bendera hitam Pas itu adalah dalam DUN Paroi, kawasan Mohamad Taufek Abd Ghani aka Pesuruhjaya Pas Negeri Sembilan bertanding PRU-13.

Nampaknya Taufek dah tak boleh bendung rasa tak puas hati ahli Pas. 

Kalau bendera hitam Pas tu betul kononnya ikut Fasal 74 Lambang Pas, mengapo copek-copek puak Pas pi cabut bendero tu? Dah mulo takut orang tau yang Pas ado krisis dalaman ko?

Jelaslah yang ahli Pas pun boikot calon mereka sendiri. Jadi buat apa kita nak sokong Pas lagi...

5 comments:

  1. Paneh, bilo UMNO nak pecat TS Zahar dan TS Napsiah bg green light macai2 Mantan ADUN Pilah untuk sabotaj buat demo kalahkan Dato Norhayati Omar calon BN N18 DUN Pilah.

    Dah tuo jangan kacau la. Apo nak lagi?

    ReplyDelete
  2. hello Cik Din,,
    Di sobabkan dh tk jumpo 1 bendero lg kau dh merumuskan mcm tu ko?kelakar la kau ni cik Din woi,,botul-botul Bankrup Politik la kau ni cik Din,
    Kroni2 kau tongah berporang samo sendiri tu kau pogi tolong settle lg bagus la cik din woi,kalau dah taraf upahan mcm kau ni langsung tk mendatangkan faedah untuk UmNO@UmPORNO N9,,,mengabihkan boreh yo la.
    Kah!!!kah!!!kah!!!!
    UmNO@UmPORNO betul-betul MELOYAKAN,,,
    kah!!!kah!!!kah!!!kah!!!

    ReplyDelete
  3. paneh said...
    As Salam semua,

    Terima kasih saudara hompuk kerana rajin menitip komen di sini walaupun komen tu mencerminkan peribadi saudara yang tidak matang dan akal yang cetek. Memang betul seperti kata anon, hompuk ni takut dengan kami tu sebab rajin komen di blog ini. Tak hairan pun kami dia meroyan sorang2. Maklumlah dia pernah bagitau lama dulu yang bapak dia pernah hompuk kepalo dia dengan bata. So faham2 jelah. Hehe.
    April 25, 2013 at 2:03 PM

    Ulasan tuan punya Blog,,,mcm ni ko?
    Sekali tengok mcm macai baru cukup umur nak mengundi yo pulak,,,
    kah!!!kah!!!kah!!!kah!!!
    Apo dah tk boleh nk tepis lg ko.sampai tk terjawab dgn waras lg dh?
    kalau pn kalau delete komen ni Gua tetap berpuashati sobab dah berjaya membuatkan kau tk tentu arah untuk mengendalikan blog kau sendiri,kau sendiri yg jadi PANEH,,,
    kah!!!kah!!!kah!!!kah!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi kalo org lain baco komen kau hompuk, nampak macam ekau sendiri yang Paneh Miang. Kesian meroyan sorg2 tak dilayan. Simpati den kek ayah kau yg nak hompuk bato tu dapek anak gilo talak camni. Kakaka.

      Delete
  4. hello che Din,,
    haa,,haaa,,haa,,, mcm budak-budak yo kau ni bercakap,,
    kah!!!kah!!!kah!!!

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive