Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, April 30, 2013

13 Rancangan JAHAT Anwar hingga 5 Mei

1. Anwar “Look-A Like” akan muncul untuk mengaku bahawa dialah yang berlakon dalam video skandal seks China Doll bukan Anwar Ibrahim. Seolah-olah bukan Anwar dalam video tersebut tetapi orang yang akan dimunculkan nanti sebenarnya yang ada di dalam video tersebut. Ini untuk menunjukkan bahawa bukan Anwar tetapi orang lain yang seperti Anwar yang melakukan adegan seks tersebut.

2. Anwar akan menggunakan keluarga Saiful Bukhari untuk menentang Saiful Bukhari, kini mereka telah menggunakan bapa Saiful.

3. Anwar akan merancang pelbagai bencana yang kononnya menimpa beliau termasuklah agenda menembak beliau seolah-olah ada komplot dari BN untuk membunuh beliau demi meraih simpati rakyat dan pengundi.

4. Anwar akan menghasut serta menyogok pegawai-pegawai kanan kehakiman untuk mengelarkan kenyataan bahawa kes Sodomy 1 dan Sodomy 2 itu adalah palsu.

5. Anwar akan bersumpah dengan tidak menepati kehendak syarie.

6. Anwar akan menunjukkan jam Omega tiruan disaat-saat akhir sebelum hari mengundi untuk menunjukkan bahawa jam tangan Omega tersebut ada ditangan beliau bukannya seperti yang diwar-warkan.

7. Anwar akan memujuk ADUN dan Ahli Parlimen PKR yang keluar parti supaya kembali semula ke dalam PKR & membuat kenyataan bahawa mereka keluar dahulu kerana telah disogok dengan wang ringgit.

8. Azmin Ali akan mengeluarkan video lakonan yang dia telah berbaik dengan ibunya.

9. Peguam dan anggota polis yang terlibat dalam kes Altantuya dipujuk oleh Anwar supaya mengaku bahawa Najib terlibat dalam kes tersebut.

10. Meraka akan menghina dan memfitnah Datin Seri Rosmah Mansur sebagai terlibat dengan skandal Altantuya, barangan kemas dan juga kemewahan yang diperolehi.

11. Setiap ahli PAS diminta bersumpah untuk mengundi pakatan dalam PRU 13 nanti seperti yang telah didedahkan oleh Zulkifli Nordin tentang sumpah ahli PAS yang akan bertanding dalam pilihanraya dengan jatuh talak 3 jika keluar dari jemaah PAS.

12. Anwar akan menunjukkan surat palsu kononnya dari Syeikh Yusof Al-Qardawi yeng mengatakan bahawa Anwar layak dan akan menjadi Perdana Menteri Malaysia.

13. Pakatan akan mengumumkan pengharaman UMNO/BN supaya rakyat dan pengundi takut untuk mengundi UMNO/BN.

19 comments:

  1. Antara Anwar dengan ROSMAH suami PM Najib, Najib sama Hishamuddin tu dua-dua bacul takut bini..... Hancur harta rakyat dihamurkan ROSAMH siang dan malam ... kalau lah budget sekolah PERMATA itu sepertiga saja di berikan untuk membangun sekolah HAFIZ anak-anak ISLAM adalah lebih baik buat MALAYSIA ini .... tapi orang berperangai JAHAT jangan sama sekali diberikan kedudukkan pemimpin begitu juga bacul yang pondan lagi dayus ....


    Hanya 4 hari lagi kita akan bersama-sama menitiskan air mata kemenangan dan melaungkan jeritan MERDEKA setelah kita dibebaskan dari cengkaman KUKU BESI berlapis MADU dari pemerintahan UMNO

    Kita akan bersama-sama mengecapi kejayaan setelah begitu lama berhadapan musuh yang menjadikan RAKYAT nya sendiri sebagai korban ...

    Hanya 4 hari lagi kita akan dapat menyaksikan kemuraman dan perasaaan duka nestapa pemimpin UMNO yang sudah sekian lama menipu RAKYAT ... ramai pemimpin UMNO akan jatuh bangkrap setelah begitu banyak BANK yang DIPEGANG UMNO mengejar mereka menunutut HUTANG LAPOK yang tidak pernah berbayar - tapi pertama kita kena mintak PAKATAN menganti kesemua Lembaga Pengarah kroni UMNO dan menukar Pegwai Eksekutif berdarah UMNO di MAYBANK, CIMB, BANK SIMPANAN NASIONAL, AFFIN BANK,.... dan setelah itu memberikan perintah mengutip semua hutang dari PEMIMPIN UMNO yang sudah sekian lama menjadikan BANK-BANK ini sebagai LUBOK MEMAS buat mereka ....

    Begitu juga di TABUNG HAJI, di PNB, di KWSP supaya rakyat kemabli dapat menikmati pulangan pelabiran yang wajar dari begitu banyak wang rakyat yang sudah di SONGLAP UMNO ....


    Kita akan dapatkan balik PINJAMAN KERAJAAN kepada Sharizat and FAMILY setelah mengSONGLAP duit RAKYAT untuk bela LEMBU di KONDO ....

    Kita akan dapat balik wang PKFZ dari Ling Liong SIK ....dan segala kekayaan RAKYAT yang telah lama diSONGLAP UMNO ....

    Kita harus penjarakan semua pemimpin UMNO / BN Sabah dan SARAWAK yang jelas mencuri wang rakyat disiang hari ...

    Dan kita akan memberikan kemenangan kepada WARGA FELDA dari kejahatan dan tangan-tangan RAKUS Isa Samad ...

    4 Hari lagi kita akan dapatkankembali wang KITA yang sudah sekian lama dihamburkan oleh ROSMAH MANSOR dan KELUARGA NAJIB ....

    Mudah-mudahan dalam 4 hari lagi ... MAHATHIR akan mengembalikan kesemua kekekayaan yang diHAK MILIKAN UMNO buat kelaurga nya ....

    Ya 4 hari lagi ...

    ReplyDelete
  2. UMNO sudah kehabisan modal,
    Bersedialah hadapi kenyataan PR akan ambil alih pemerintahan pusat dan negeri 5 hari lagi.

    ReplyDelete
  3. di atas tu cakap ada bukti ke, kalau jadi apa yang dicakap semuanya bermula era Anwar, dia yang paling corrupt,,kaji siapa anwar sebelum menuduh UMNO, mungkin ada hidung belang dalam UMNO, tapi hidung belang dalam PAS,PKR tak nampak... samalah gajah depan mata tak nampak

    ReplyDelete
  4. hey fortuneteller, looks like you know anwar more than he knows himself

    ReplyDelete
  5. Antara pemimpin UMNO mana yang layak jadi PM ....

    - Mahathir Mohamad - PEMBUNUH UMAT ISLAM setaraf Hosni Mubarak, di Egypt, Kamal Attartuk di Turki, Shah Iran - kalau diberi peluang mesti jadi seperti Kamal Attarturk apabila bumi tidak mahu menerima jasad nya didalam tanah;

    - Najib - buat apa pilih PONDAN yang hanya pandai menciplak idea orang lain, Najib memang tidak layak jadi pemimpin kalau isteri sendiri tak pandai diurus, dalam banyak calon menantu dipilih penyangaka dan penyamun,

    - Muhyiddin - ini haprak yang menghapuskan tulisan JAWI, cucu orang alim yang sudah tidak ingat asala usul;

    - Nazri Aziz, Menteri Undang-Undang yang tak tahu undang-undang, sudah sibotak ini sudah terlalu kaya sehingga jalan pun tidak pijak bumi lagi, tengok lah keturuanan sendiri berbotol arak di tonggak setiap hari

    - Zahid Hamidi, negeri di serang 40 orang dari Fiipina, pun tak mampu nak pertahankan, lagak samseng bantai body guard sendiri yang taram anak perempuan dia yang gila seks;

    - Rais Yatim; habis lah amah dari segala bangsa dirogolnya tak kira siang atau malam, ada bini pun bodoh - kasi si suami taro amah

    - Hishamuddin - magku JANTAN tapi BACUL, kena ludah dimuka pun tak berani nak lawan, dicabar depan orang tak tahu rasa malu ... pengecut jangan dijadikan pemimpin,


    dibandingkan dengan Anwar yang sudah dipenjara, dijhempuk Ketua Barua UMNO .... lebih 1000x baik Anwar ....

    4 hari lagi siap-siap lah pemimpin UMNO diambil gambar dan di cap jari sebagai penduduk tetap Penjara SUngai Buloh, Kamunting dan PUlau Jerjak ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hndl ko...sepnda ali lyk x jd pm?

      Delete
  6. UMNO pasti kalah

    ReplyDelete
  7. Dah x dak dah isu spenda...dah basi dah.... politik lucah korang tu pi campaklah ke lombong...selamat tinggal BN...buatlah penimbang buku2 hutang...bg kat kak ros timbang beg tangan dia tu...kesian...mudah mudahan Allah bersama kita pada 5/5 nanti...Allah maha mengetahui....bantu lah kami Ya Allah...lindungilah kami Ya Allah...kau tunjuk kan lah kebenaran Ya Allah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slgi x brsumph slg tuh xkn basi...pndpt ko cmne dgn plknny n knpa vid tuh x dsiast n wt rport...prti pr ko tuh kotor n nmpk kslhn org jer..n lg 1 nk tnny pas kwsn kota rmbau knp blik grkn ko pndh tmpt..tlg jwb

      Delete
  8. 4 hari lagi anwar akan kalah di permatang pauh. Tak lama je lg 3 pengkhianat negara kes lahad datu akan dijatuhkan hukuman mati. 4 hari lagi pr akan berkubur selamanya dengan kekalahan anwar sehingga cucu cicit pun pelik tak pernah dengar apa itu pr akan datang. Rakyat atas pagar akan bersuara dengan lantang. BN akan menang besar. Jentera pkr bercelaru. Jentera pas bergaduh sesama sendiri. Pas sudah berpecah kpd 3 kumpulan, paling teruk dalam sejarah penubuhan Pas. Selamat tinggal PR? Apa pr tu? Penipu, Peliwat, Perasuah, Pemfitnah,
    Penjual Agama, Perosak dan segala macam benda jahat terhadap Rakyat. Terima kasih pengundi atas pagar yang memenangkan BN. Takbir...

    ReplyDelete
  9. CYBER TROOPER UMNO - tak terima GAJI bulan Jun .....

    Ternyata apabila BN tidak lagi memegang tampuk pemerintahan mulai 6 Mei 2013, ramai CYBER TROOPER UMNO tidak lagi meneirma gaji dan elaun harian mereka, ada yang datang merayu kepada pemimpin UMNO yang sudah kabur dari pandangan mata umum

    Tukang-tukang pengunjing UMNO tidak dapat lagi habuan yang sekain lama mereka terima untuk menabur fitnah buat memenangkan UMNO.....


    Selepas 6 Mei, terbarai lah kehidupan anjing-anjing dan pengunjing UMNO, termasuk para penerbit di TV3, RTM, UTUSAN, BERNAMA dan segalanya hancur buat masa depan mereka dan keluarga mereka .... yang sudah kaya raya sudah lama membeli rumah diluar negara, yang mana berasa akan ditangkap kerana rasuah sudah siang-siang hari menyiapkan untuk kabur setelah dinayatakan tewas dalam pilihanraya .... yang tinggal hanya kucing-kucing dan anjig kurap UMNO, yang sudah sekian lama diperguna UMNO untuk kepentingan mereka ....

    hhhhaaahhhh tinggal sebulan lagi maka kesemua CYBER TROOPER UMNO tidak lagi ... haaah baru padan muka...

    ReplyDelete
  10. Tok Mat akan turun berkempen DUN ke DUN mulai besok.

    Abihla pembangkang, salute tok mat

    ReplyDelete
  11. Jangan happy sangat hompuk. Sok kok jilat kahak sendiri. Hehe. Member den paneh ngan kengkawan dia blogger pm ni suma berkerjaya hebat. Tak makan duit UMNO pun. Rezeki daripada Allah, bukan manusia. Hang tu yg rajin komen sini nampak macam dibayar. Takut2 hang je yg hilang sumber pencarian lepas 5 Mei nanti. Over konfident ke lubang kubur la jawabnya. Allah benci orang yg riak dan sombong macam pencacai pr.

    -tom tem bak-

    ReplyDelete
  12. Amboi-amboi kau Che Din,,,bukan main sodap mulut kau menabur segala FITNAH sesuko hati kau yo.Semuo kau tahu che Din?Handal botul kau yo.Macam Nujum Pak Belalang pulak kau ni yo che din,hee,,hee.
    Sudah-sudah la tu che din woi,,bawak2 la taubat selagi masih ado maso nak taubat che din.Insaf la.

    ReplyDelete
  13. Pengkhianatan UmNO@UmPORNO:


    1. Siapakah yang menukar wang Royalti kepada wang Ehsan pada tahun 2000 apabila PAS berjaya merampas negeri dari tangan BN dalam PRU 1999?

    2. Siapakah yang menghalang kerajaan kedua2 negeri bermajoriti 95%Melayu menikmati hasil royalti Petronas, sedang negeri2 seperti Sabah dan Sarawak tidak dikenakan tindakan sama?

    3. Siapakah yang menghalau peneroka bandar Melayu di Kg Berembang, Kg Plentong, Kg Chubadak, Kg Malaysia Tambahan?

    4. Siapakah yang menghalau Melayu Pulau Pinang dengan helah pembangunan hingga mereka merempat ke Seberang Jaya dan Kedah Selatan?

    5. Siapakah yang menggadai Tanah Rezab Melayu hampir 50% dari 3 juta hektar pada 1948 kepada 1.6 juta hektar pada 1997?

    6. Siapakah yang membunuh orang Melayu kerana perbezaan fahaman politik di Kg Memali, Lubuk Merbau dan Hutan Aji?

    7. Siapakah yang membolot saham AP untuk menantu dan kroni, sedang ia adalah hak setiap rakyat dibawah dasar DEB?

    8. Siapa yang melingkupkan dasar DEB hingga milikan ekuiti Melayu tersekat kepada 18% pada 2000.

    9. Siapakah pula yang memansuhkan DEB, dan diganti dengan dasar Liberisasi dan Model Ekonomi Baru yang mesra kapitalis dan anti subsidi?

    10. Siapa yang menyelewengkan dana untuk orang2 Melayu yang miskin dalam program PPRT?

    11. Siapa yang mengkhianat wasiat Raja2 Melayu menjelang kemerdekaan supaya tidak diserah bukit, gunung dan pulau kepada bukan Melayu?

    12. Siapa yang mencipta krisis perlembagaan 1982 yang menyebabkan kuasa Yang DiPertuan Agung terhakis dan hanya sekadar menjadi rubber stamp Parlimen?

    13. Siapa pula yang melucutkan kekebalan raja2 Melayu pada awal 1990-an?

    14. Siapa yang menggelarkan rajanya 'MENATANG' bila namanya ditolak sebagai Menteri Besar Terengganu selepas PRU12 yang lalu?

    15. Siapakah yang mengubah sempasan kawasan undi majoroti Melayu bila Melayu sendiri menolak Umno dalam PRU 1999?

    16. Siapa yang melanggar peruntukan Perlembagaan mengenai hak2 istimewa Melayu untuk mendapat biasiswa?

    17. Siapa yang menukar biasiswa kepada pinjaman dengan kadar 4%?

    18. Siapa yang mencemar bahasa Melayu dengan istilah-istilah "infotainment", "boulevard", "presint", "bajet" dan lain2?

    19..Siapa yang menukar bahasa pengantar dari bahasa Melayu kepada bahasa Inggeris dalam pembelajaran Sains dan Matematik pada ketika jurang pendapatan bandar-luar bandar semakin melebar?

    20. Siapa yang mencadangkan syarat wajib lulus Bahasa Inggeris untuk SPM dan bahasa pengantar Inggeris di universiti2?

    21. Siapa yang jual air kepada negara jiran dengan harga 3 sen 1000 liter, dan jual balik kepada rakyatnya sendiri dengan harga 80 sen 1000 liter?

    22. Siapa yang serah blok minyak kepada negara Brunei tanpa persetujuan DUN, Parlimen atau YDPA?

    23. Siapa yang cuai menjaga tanahair sendiri hingga Pulau Batu Putih dan Singapura terlepas ke negara orang?

    24. Siapa yang menghapuskan tulisan jawi dari diajar di sekolah2?

    25. Siapa yang kata Sekolah Agama Rakyat (SAR) tempat melahir militan dan ekstrimist?

    26. Atas alasan itu, siapa yang menghentikan geran perkapita kepada SAR hingga menyebabkan sebahagian institusi pendidikan agama hidup segan, mati tak mahu?

    27. Siapa yang mencadangkan pelan pembangunan Kg Baru Kuala Lumpur hingga membuka milikan kepada 40% bukan Melayu?

    28. Siapa yang kekang akta2 maklumat, Auku dan pandangan2 kedua orang Melayu supaya orang Melayu senang diperbodohkan?

    29. Siapa yang naikkan harga petrol,diesel dan barangan asas kepada ketika Melayu adalah golongan majoriti yang miskin di negara ini?

    30. Siapakah pula yang memperbodohkan dirinya konon mengaku Melayu sedang nama Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu (PEKEMBAR) dibuang dan diguna bahasa penjajah UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION (UMNO)?

    ReplyDelete
  14. memanglah mnusia tidak sempurna dan byk kekurangan ttp Barisan Nasional khususnya UMNO byk berjasa dan cuba memperbaiki diri...sehingga kami org2 kampung dulu berak mrnggunakan tandas pun UMNO yg buat dan ajar..kau budak muda tahu mengkritik sahaja.
    Anwar ibrahim la yg mula2 main politik wang semasa nak jatuhkan Ghaffar Baba..Anwar jugalah yg naikkan BLR bank semasa kegawatan eknomi sampai byk syarikat yg bangkrap termasuk syarikat anak pak cik..UmNo jugaklah yg tolong pak cik sehingga pak cik berjaya dapat biasiswa melanjutkan pelajran..Agaknya kalau pak cik tak dpt Biasiswa,pak cik menoreh getah dan kerja kampung sekrg..Alhamdulillah pak cik dpt kerja baik dan gaji lumayan.

    ReplyDelete
  15. Ser sokong bonar apo yg pak cik cakap tu dio org ni tak ponah raso susah sobab tu jadi pecacai pr dah torang torang cino babi nak jatohkan bangso melayu gi sokong gak lai cino kan haram jadah namo eh tu. Mano pecacai yg hard cour kek pr terutamo kek dap listkan kek den pemimpin melayu den nak tgok ...

    ReplyDelete
  16. apo yang eko tulih ni.. otak dah masuk virus nih.. kalu tulis gini wat tambah dosa aje.. baik tak payah tulih.. poi buek kojo yg dapet gaji dapet pahalo.. duo2 dapek.. jangan jadi bodo..

    ReplyDelete
  17. tapi bn menang dah malam ni...apa kata anwar nnt...

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive