Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, April 23, 2013

Gambar sekitar ribut di Ampangan











P/S: Calon UMNO dan Pkr apa lagi...inilah peluang UNDI di Ampangan!

14 comments:

  1. Jangan lupo undi Tok Sahak kek Longgeng. Hidup Tok Sahak. Hidup BN.

    ReplyDelete
  2. Oleh kerana BN yang selama ini memerintah Malaysia, dan kerajaan bawah BN pulak bagi peluang rakyat cergas dalam ekonomi, pendidikan, agama dan sahsiah, rakyat sentiasa bersyukur dan akan mengundi BN sekali lagi.

    Orang kaya Paroi dan gedung Lalang sedar kenapa perlu kirim wang untuk sedekah dan sertai korban di Kemboja. Disana umat Islam tidak berpeluang, manakala disini peluang sentiasa ada depan mata.

    ReplyDelete
  3. Mari berdoa kemenangan milik BN yang banyak berjasa.

    ReplyDelete
  4. Saya pengundi baru kat Dun Lenggeng nak undi sape ek? Kecoh2 je, PAS ke, BN ke, Bebas? Aduh!! pening lah camni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Den x goma kek tok sahak ni den menyampah kok den jumpo dio den hamunan dio, tp sobab dio calon bn den totap yo ngundi dio sbb memikirkan kesenambungan pembangunan.satu laie DUN Sikamat, tompek den duduk(ngundi Longgeng duduk sikamat- kono paham tu),sbb den tengok adun sikamat yg lopeh Aminudin Harun x do buek apo pun membito yo den tengok an, d dewan pun x ponah becakap..boto2 makan gaji buto yo...bia lah dio makan pencen buto lopeh yo lopeh ni....gajin yo dio poie ko surau lopeh ni kok x tak ponah nampak pun...semoga paliman somban bebas pembangkang lopwh ni..insyallah....

      Delete
    2. Undi bebas bang..kito bkn xsokong BN,kito cumo tolak calon..inshaaAllah hj zul klo monang,dio kearah BN..zul bebas bkn zul PAS tau...inshaaAllah

      Delete
  5. Kuat iman undiBN

    ReplyDelete
  6. Keganasan terancang di Pulau Pinang


    Ini semua kerja KOTOR UMNO namanya SABOTAJ dengan memberikan label kerja jahat kepada PAKATAN.

    Ini trick dan kerja lama UMNO seperti yang dikerjakan di SABAH apabila PBS meneraju pemerintahan negeri SABAH

    JANGAN MUDAH MENYALAHKAN PR ini sebenarnya kerja AGEN UMNO - yang lebih jahat dan lebih maklum cara kerja ini adalah UMNO

    Apabila SABAH jatuh ketangan Kristian PBS, UMNO menghantar AGEN untuk meletupkan BANGUNAN YAYASAN SABAH untuk mencetuskan kekecohan untuk merampas kembali SABAH, TAPI PBS didokong oleh aliran WANG KRISTIAN VATICAN yang begitu banyak sehingga PBS dapat bertahan, .... ingat sebelum Pilihanraya ini NAJIB pergi jumpa POPE di Vatican City "mencari dan mendapatkan jalan damai" supaya UMNO tidak beradu tenaga dengan pengaruh Kristian di Sabah


    Pulau Pinang akan menjadi SABAH kedua, tak dapat dengan mencetuskan kekecohan, UMNO akan mendatangkan kelaurga MAMAK KUTTI dari Selatan India untuk menjadi pengundi HARAM, berbasis perniagaan NASI KANDAQ

    Perhati,dengar, fikir sejenak, lihat perjalanan sejarah UMNO yang sentiasa JAHAT dan DENGKI kepada kehilangan KUASA - lihat what MAHATHIR Mamak Kutty did - BUNUH MELAYU ISLAM di MEMALI, BONGKAR SEKOLAH AGAMA RAKYAT bukan BANTUAN KERAJAAN, MENIKAM DARI BELAKANG PAS (yg sering diiingatkan oleh Nik Aziz) semata-mata untuk kelihatan baik pada POPE di VATICAN CITY - ini "achievement badge MAHATHIR" untuk mengatakan "we are with you dengan Pope di Vatican"

    ReplyDelete
  7. Ati kau memang batu otak lotak kek lutut den nak tanyo kou yg meroyan bonar kenapo apo lah bangang bonar den raso kau ni buto hurup ni den dah cakap jagan dongar ceramah pr selalu bonar ni lah akibat ek.. Bobal kau nak kutuk tun den nak tanyo apo sumbangan kau kek.negaro den raso cukai pon tak kono kau agak kalau pr perintah kau sonang kok bodoh boto lah kau ni

    ReplyDelete
  8. mano skolah kau..kau ingat BN ni bodoh ko nak trimo balik orng yng khianat ..korang tunggu jo la..klu kalah longgeng sok..peh tu klah pulak nogori..boto2 satu kerusi jo..kau nak tengok najib mngamuk koraNG DOA JO LA..silap2 jadi mcm altantuya..

    ReplyDelete
  9. apa yang tok sahak buat kat longging masa dia jadi yb....samo yoo..baik yb bn, atau yb pkr semua tak buat kojo...yang buat kojo tu semua kakitangan kerajaan......jadi kalau tok sahak terpilih jadi yb,ubah perangai tu,jgn nyalahkan org yoh..dan jgnmimpi nak jadi mb,biarlah tok mat tu jadi mb sepenggal lai, kita suka berkerja dgn tok mat...anak asey masuk u tok mat bagi bantuan...doakan tok mat jadi mb lai...

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive