Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, April 26, 2013

Buruk tul perangai puak PR ni...



Lokasi Selaru DUN JOHOL.
BN vs Pas (parti islam la sangat).
PAS JOHOL NAPE SUKE BUAT FITNAH?

Laporan polis telah dibuat, SPR sila ambil perhatian.
Pengundi Pas fikir-fikirkan..kenapa perlu anda UNDI BN.


UPDATE 1.33AM


Lokasi: Tampin.

Sumber.

23 comments:

  1. Jangan kesahkan cerito orang. Kito ko Longgeng sokong Tok Sahak. Calun BN. Hidup Sahak. Hidup BN. Pilih BN + Pilih Sahak. Apo laie....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mampuih laa sahak.sahak bangsat.

      Delete
  2. Yang cakap ini perbuatan orang lain tanpa bukti lagi teruk dan hina..itu adalah fitnah..sekarang semua kena buka mata hati untuk menilai siapa yang benar..tanda2 orang yang rugi adalah orang yang tidak bersama ulama diwaktu sepatutnya dia berbuat demekian..wallahualam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa pndpt bro tntg mustafa

      Delete
  3. kalau pekataan yg ditulis tu oleh org yg tak beriman bertaubatlah....tapi kalau perkataan datang dario ustaz calon pas johol, bogonti jadi ustaz, tarik diri jadi calon....kito sapo nak tontukan org tu syirik ko,kafir ko....hanya ALLAH yang tau hati seseorang...jgn nambahkan dosa.....kalau ustaz tu ada hati nak jadi yb...minta maaf kat pm bagi pihak org yang menulis perkataan syaitan tu....tapi gaso eh..angan jolah nak jadi yb...org johol masih sygkan keamanan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg tulis tu org umno yg x dpt jd calon.

      Delete
  4. Alahai.... Sama je buruknye... Pas ke, pkr ke, umno, mca, mic sume 2x lima... Sume main taktik2x yg supe cam ni.. Kakakkaakkauuu..

    ReplyDelete
  5. Padan muka ko paneng, kutuk dan hina anwar berbakul ko suka,babi lah, liwat lah, china doll lah, siang mlm ko fitnah anwar ikut sedap bontot ko, bila buah hati ko najib kena kutuk dan memang betul pun najib kena bodoh dgn rosmah mcm deepak kata, makan nasi air cipap bik mama, ko mula bising. Mahu ingat lah paneh balasan Allah terhadap manusia mcm ko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnusia mcm ko lak cmne blsny.

      Delete
  6. Ini mesti Anwar punya kerja.

    ReplyDelete
  7. Ado video tak Rosmah bagi Najib nasi kangkang? Sodangkan Nuar ngongkek Chinadoll, Stopa yang sakit lutut tu kemain honjut lam video pun tak cayo, inikan pulak takdo bukti sahih! Muahahaha. Apola bangang bona puak2 bangkai ni! (Marah tak kono golar bangkai? Golar org syirik handa bona?)

    ReplyDelete
  8. Orang BN tak sekolah....

    ReplyDelete
  9. Puak2 PAS ni sejak Hj. Hadi Presiden PAS kafirkan mereka semua, nampaknya perangai mereka bertambah meroyan.

    Pasal tu tak habis2 memfitnah.

    ReplyDelete
  10. SeburuK-buruK PR dah pasti jelas terang dan nyato menentang BN, tapi seburuk-buruK SAHAK ponah smpi sanggup mjd pengkhianat parti sendiri 2008,ketuo bhgn umno menyuruh orang umno memangkah bulan.mmg cilako! jd ni kali lah wei, jgn sokong sahak lg,cukuplah.mari kito SokonG Bebas pulaK!!Hidup BebaS!

    ReplyDelete
  11. mintak maaflah bang, PAS johol tak ado maso nak buek fitnah ni.. ini sumo kojo UMNO nak burukkan PAS. Kan umno parti fitnah. saya doakan org yang buat banner ni diturunkan bala oleh Allah....ado ko dokek banner tu bendera PAS? blog yang sebarkan fitnah ni pun akan kena bala macam papagomo. tak tau ko umno ni bukan tau doso pahalo..

    ReplyDelete
  12. popular boto yo tok Sahak ni, suko boto org menulis tentang diyo. agak2 den orang2 yg menulis ni kato bonci kek dato sahak tu sobona eh benci tapi rindu... iyolah tak lamo lagi dato sahak akan jd wakil rakyat, cam mano org2 yg ponah mengato tok sahak mesti mcm cacing kepanasan...

    ReplyDelete
  13. Pada semua warga paneh miang,pembaca2,pencacai2,pengomen2,,terutama yg muda2,,yg mungkin tahu atau jugak tak tahu,atau jugak di masa tu masih berhingus atau baru nak belajar menulis,silap2 belum pn lahir lg,di sini saya sertakan 1 link video yg memang amat baik kita tonton,,sebagai pengetahuan buat generasi alaf baru yg mungkin tk pernah tahu hal ni.jadikan pengetahuan,renungan,pengajaran dan iktibar bersama.
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5Wzd6Lh-l00

    ReplyDelete
  14. http://wrlr.blogspot.com/2013/04/mesti-tontonskandal-yang-melingkupkan.html

    ReplyDelete
  15. Donga cerito, Tok Sahak akan menjadi MB Nisimilan baru. Mari kito samo2 sokong dio. Hidup Sahak. Hidup BN.

    ReplyDelete
  16. kosian den dongan orng yang nak mengundi calon bebas kek longgeng ni,,ayat tukang kempen ae mcm ni lah bunyi ae :- den syang dongan umno tapi den tak suko dgn calun bn yang dipilih sobab tu den kempen untuk bebas takut nanti pas monang :
    tah sapo yang ajar tukang kempen tu tak tau la.,yang di kempen ae sumo lak rumah orang yang memang torang2 pangkah bn..tak berani lak nak poyi umah orang pas..korang pikirla mcmmanolak pas tak boleh monang...ha ni la calun bebas punyo tukang kempen kek longgeng, memang bangang mcm calun ae jugak...esok klu kalah (memang kalah pun) calun lari balik umah dio kek kepong..yang tnggal kono golak nanti tukang2 kempen dio...biar den golakkan dulu yo,,hahahahaahahahahaha bangang,

    ReplyDelete
  17. sobona ae orang2 calun bebas longgeng ni memang tak kesahpun kalau pas monang..diorang lagi suko sahak kalah..biar nanti sonang nak jatuh kan sahak bilo tnding ktuo bahagian nanti..mntak ae biarlah satu nogori kalah biar lak mat hassan tu tak dapek jadi mb...sahak tu baik dongan najib..mat hassan n orang2 ae apo ado..padan muko..pado SB SB yng bertugas tu ,,,elok kau poyi siasat sapo orng yang tajo calun bebas ae,,kut kut nanti orang dalam BN JO....

    ReplyDelete
  18. Den kesian boto dgn pas johol ni dah lah duduk toponce sonang sonang yo di tipu eh kek pak aji pas yg betopengkan ketayap puteh sonang yo nak jatoh ukum bondo jahat sumo umno buek. Kau yg cakar bondor tu lopeh tu kau tuding jari kek org lain bangang boto lah kau ni.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive