Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, April 21, 2013

Perangai DAP


Lagi mau purak-purak nangis ka apek?

10 comments:

  1. Lim Kit Siang ni ahli Majlis Fatwa ke Paneh?

    Ahli Majlis Fatwa Pulau Pinang lantikan YDP Agung, YDP Agung dapat nasihat dari PM, jangan pandai tuding jari je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arahan ketua menteri penang la poik. Lge anak kit siang.

      Delete
    2. Kenapa ydp agong tak arah perkara sama di melaka, sabah, sarawak. Kenapa di penang aje? Bukan dapigs main peranan jugak ke. Bangang cai ni.

      Delete
    3. Bodo macai pr ni...blik2 pm jgak kena tak ke bodoh!!!

      Delete
  2. Hukum syarie siapa yang buat? Ahli DAP jugak ke?

    ReplyDelete
  3. Eh..bukan LGE tu yg nik ajis wali selipa tu bg glrn OmAr Absl Aziz....orh pas memang bungko...

    ReplyDelete
  4. Kena paham betul2..jgn diputarbelitkan...orang BN pe dehal dgn baca quran..solat 5 waktu pun blm tontu..sbb tu hati kotor..mkn duik haram..duik rasuah..duik peruntukn utk urang2 yg sepatuik nyo..baliak2 urang2 kalian yo yg sanang nyoh..apo yo projek masuk poket lu..projek buek alun tantu siap..indak elok mcm tu...mati esok indak cium syurgo doh...wallahulam..

    ReplyDelete
  5. Kena paham betul2..jgn diputarbelitkan...orang PKR ngan DAP pe dehal dgn baca quran..solat 5 waktu pun blm tontu..sbb tu hati kotor..mkn duik haram..duik rasuah..duik peruntukn utk urang2 yg sepatuik nyo..baliak2 urang2 kalian yo yg sanang nyoh..apo yo projek masuk poket lu..projek buek alun tantu siap..indak elok mcm tu...mati esok indak cium syurgo doh...wallahulam..

    ReplyDelete
  6. Hukum syarie ahli Pkr ngan DAP yang tentukan. Pas i follow jor.

    ReplyDelete
  7. apekah kebodohan ni perlis dah lama buat

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive