Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Wednesday, May 15, 2013

Doa buat Tentera Malaysia

"Ya Allah ya Tuhan ku, kekalkanlah keamanan Malaysia. Kekalkanlah sikap perajurit kami yang serba handal, gagah, bersemangat dan berani menghadapi musuh. Kurniakanlah kegagahan dan keperkasaan kepada perajurit Malaysia agar sentiasa bersiap siga untuk mempertahankan negara dan tanahair. Pastikanlah Ya Allah, perajurit kami menjadi tentera yang pantang undur dan sanggup berjuang sehingga ketitisan darah yang terakhir hingga kemuncak kejayaan. Teguhkanlah hati perajurit kami Ya Allah, agar tidak hanya memberi AMARAN berkali-kali kepada musuh dan penceroboh yang cuba mengganggu gugat kedaulatan negara Malaysia yang tercinta ini. Amin Ya Allah. Amin ya rabbal alamin."


Errr...KPT dan KPM bergabung...tapi ada 2 menteri? Kenapa tak asingkan je terus? Hmmm...

Teringin nak tengok strategi apa yang akan digunakan Zahid Hamidi selaku bekas 'budak' Anwar bagi menangani karenah Anwar n d geng.

4 comments:

  1. Penggabungan KP + KPT mungkin ada tujuan tertentu. Kerana semua tu, institusi yg sentiasa dilalui oleh semua anak2 muda.

    ReplyDelete
  2. Najib nampaknya tidak belajar dari pengalaman yang lalu,mungkin juga tidak mendengar nasihat dan pandangan.

    Individu-individu yang mencemarkan pentadbiranya masih dikekalkan.
    Hampa melihat barisan kabinet yang baru ,sungoh tidak menyakinkan.

    ReplyDelete
  3. Dahulu urusan Pengajian Tinggi memang dibawah Kementerian Pelajaran.Cuma beberapa tahun lepas je diasingkn pengurusannya. Gabungan semula lebih baik untuk Data Integration

    ReplyDelete
  4. tebing tinggi najib tidak dapat untuk memuaskan hati semua dan apa maksud tebing tinggi mencemarkan pentadbiran masih kekal adakah individu yg tebing tinggi kehendaki tidak tersenarai walahuallam.... cukup cukuplah

    ReplyDelete

Blog Archive