Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Wednesday, April 3, 2013

Kepada Jentera PRU-13 UMNO

Saudara sahabat seperjuangan. 

Semboyan jihad pilihanraya sudah ditiup. Marilah kita melakukan "Ribat Mujahidin dalam Pilihanraya" untuk memenangkan Islam dan Melayu di persada kuasa dengan mewakafkan semaksima masa, tenaga dan harta yang ada. Pastikan kita semua bermula saat ini; 

1) Jangan tinggalkan solat malam walaupun 2 rakaat. 
2) Jangan tinggalkan Solat Dhuha walaupun 2 rakaat. 
3) Lazimi solat berjamaah. 
4) Membaca Al-Quran minima 1 muka sehari. 
5) Banyakkan bersedekah minima RM10 setiap hari. 
6) Berdoa untuk kemenangan parti yang memperjuangkan Islam dan Melayu setiap kali selepas solat 5 waktu. 
7) Sentiasa dalam keadaan wudu'. 

Pas Menggadai Islam, Pkr menggalakkan murtad dan hubungan songsang, DAP raja kepada Pas dan Pkr!!

2 comments:

  1. Ya Allah kurniakanlah taufiq dan hidayah kepada rakyat Malaysia supaya memilih yg terbaik agama dan akhlaknya sebagai pemimpin. Jgn kau angkat Ya Allah parti yg rasuah, mengaibkan org lain dgn tuduhan zina/ liwat tanpa 4 saksi sebagai pemimpin negara Malaysia yg kami cintai. Amin.

    ReplyDelete
  2. Ya Allah kurniakanlah taufiq dan hidayah kepada rakyat Malaysia supaya memilih yg terbaik agama dan akhlaknya sebagai pemimpin. Jgn kau angkat Ya Allah parti yang mengampunkan kesalahan zina adunnya sendiri, tipu rakyat dengan duit derma memali, tipu derma ceramah, tipu duit balak, tipu saham kohilal, berpura2 memakai 'kulit kambing' untuk menipu orang ramai dalam menyalahgunakan agama-Mu, yang menggalakkan perpecahan ummah hingga tergamak menjual nama mu Ya Allah kepada agama selain Islam yang mempunyai agenda untuk menyesatkan ummat-Mu, yang tergamak memainkan nama Rasul-Mu buat video seks, yang mengangkat individu yang menyokong keselamatan israel dan melakukan lgbt sebab ada bukti video dan dna, yang mengaibkan org lain dgn tuduhan bunuh dan rasuah tanpa 4 saksi sebagai pemimpin negara Malaysia yg kami cintai. Amin, ya rabbal alamin.

    ReplyDelete

Blog Archive